Her boss

4.3K 106 0
                                    

3 nedelje kasnije...

Iz Evine price, njen sef je jako dobar i kulturan covek. Ali Eva.. moram priznati, zna biti jako naivna. Istrazivao sam o tom coveku, i zaista ni jednu mrlju nisam pronasao. Najveci zlocin koji je pocinio je nepropisno parkiranje.

Eva P.O.V.

Jos jedan dan na poslu. Neverovatno mi je koliko sam se brzo prilagodila. Direktor firme je jako dobar i posten covek, mada ne smem biti naivna i da ne priznam da ovaj isti covek odjednom svaki dan provodi u firmi.Vecinu radnog vremena je u mojoj kancelariji, trazeci mi da mu prevodim neka nebitna dokumenta. Trudim se da neprimecujem kako se cudno ponasa. Stvarno mi treba ovaj posao i ne zelim da zivim na Davidovim ledjima. Naravno Gali, iliti direktor nikada nije pokusao nesto, zbog toga smatram da je za sada sve u redu.
I ako sam prevodilac ove firme, imam osecaj da imam i previse posla. Ne zalim se. Ali, sav taj posao postoji samo da bi Gali provodio vreme sa mnom. Smeta mi to, ali ignorisanjem njega kada pokusa da prica malo licnije sa mnom, mislim da mu daje do znanja da nisam zainteresovana.
Danas sam dobila 3 fascikle pune dokumenata iz 2010. koje moram da prevedem, dok on sedi pored mene i potpisuje neke dokumente koje navodno ne moze nigde drugde.
Muzika koja tiho tece prostorijom, daje meni mir, a njemu bas i ne odgovara.
Na radiju je isla moja omiljena pesma "Blinding lights" i lagano sam je pevusila dok sam prepisivala i prevodila tekst.
"Imas jako lep glas Eva.." progovara Gali.
"Hvala Vam" rekoh ne podizuci glavu sa papira.
"Nego zeleo sam da te pozovem na jednu proslavu koju odrzava nasa firma. Proslavljamo 20 godina kako postoji firma. Svi radnici ce doci..." rece izmotavajuci se da izgovori jos nesto.
"Vrlo rado cu doci.." rekoh.
"Nego Eva, voleo bih kad bi ti isla sa mnom.. tj. Hoces li biti moj partner za to vece?"  rece samouvereno.
"Ja imam decka. Tako da cu doci sa njim." Kada sam to rekla pogledao me je razocarano, ali dovoljno brzo da moze da skloni pogled i smisli novo pitanje.
"Izvini Eva, ali tvoj decko nije pozvan. Znam da bi ti volela da ides sa njim, ali mesta je jako malo." Rekao je zadovoljno, ocekujuci da popustim.
"Oh, onda ne znam da li cu doci.." rekoh prevrtajuci ocima.
"Znas Eva, nije neophodno da dodjes, ali bilo bi pozeljno. Ipak, ja tebe smatram jednim od najboljih radnika. Tu ce biti neki moji parteneri koje bih voleo da upoznas, ocekujem te." Rekao je i napustio kancelariju.
Izgleda da cu ipak morati da idem.

David P.O.V.

Odlazak na posao mi vise ne pretstavlja zadovoljstvo. Cak naprotiv, jedva cekam da stignem kuci i vidim nju. Dovoljan je sekund da je nema i vec mi nedostaje. Moja firma raste nenormalnom brzinom. Kupio sam odredjene nekretnine i deonice i prodao jedan deo svojih.
Odlucio sam da veceras Evu iznenadim, zato ranije odlazim sa posla.

Eva P.O.V.

Najbolji deo dana je onaj kada krecem nazad kod Davida. Njegov poljubac je kao sedativ za mene, omamljuje me. Na kraju radnog vremena   uzimam svoje stvari i sto brze napustam firmu u zelji da ne sretnem Galija. Uspevam u tome te na brzinu ulazim u kola, koja David salje svaki dan pred mene i ako meni to nije odgovaralo i sedam na zadnje sediste, te me nas vozac Roy odvozi nazad u vilu.
Ulazim unutra i nista se ne cuje, cak ni Alfy. Ubrzo ugledam kako je Alfy zaspao na kaucu, i odjednom primecujem latice ruza koje vode niz hodnik do kupatila. Crveno bele latice koje i poneka cela ruza na podu leze spokojno cekajuci. Prolazim preko njih, lagano, plaseci se da ih ne pomerim i odlazim radoznalo do kupatila.
Ulazim unutra i vidim na sred kupatila, na podu lezi veliko srce napravljeno od ruza. Bila sam ocarana i krenule su mi cak suze.
"Davide, ovo je...ovo je prelepo, gde god da si izadji.."
Vrata se za mnom zatvaraju, a iza njih stoji David sa peskirom oko struka i nasmejano mi prilazi spustajuci nezne poljupce na moje lice, usne i vrat.

David P.O.V

Stavljam joj ruke na kukove i lagano plesemo uz muziku koja se blago cuje sa mog telefona.
Skinuo sam joj jaknu i torbu i spustio sa strane, ostala je u haljini i stiklama, a ja sa peskirom.
Kako vreme prolazi pada moj peskir, a i njena haljina. Igramo goli na sred kupatila hraneci se pogledom jedno na drugo.
Podigao sam je, a ona se obmotala nogama oko mene.
Nabio sam je na svoj nabrekli kurac, a ona je ispustila prvi uzdah zadovoljstva. Gledao sam je kako se topi u mojim rukama, prelepa. Njena crna kosa, plesala je levo desno u ritmu sa njenim telom. Vatrena je. Njene usne bile su vrele, kao i ostatak njenog tela. Slucajno spustam pogled na njene bradavice, koje stoje uspravno, i prelepo me "gledaju" spustam na njih poljubac, a one se jos vise stvrdnu.
Spustam je na deo pored lavaboa i nastavljam da ulazim u nju. Zabacuje glavu nazad i ispusta i dalje zvuke zadovoljstva i mog imena.
Svaki put kada mi je ime spomenula, izazvala je pozar u meni. Privlacim je na svoje grudi i brze ulazim, dok ona nize poljupce po mom vratu i ujeda me za najosetljivije delove.
Odjednom ona preuzima stvar u svoje ruke i prvi put, na moje iznenadjenje spusta se na kolena i obuhvata mog drugara sa obe ruke i stavlja ga u usta. Mogu reci da ovo nikad nije radila, ali osecaj je neverovatan. Nikad joj ne bih trazio ovo, ali ona je sama ovo uradila. Sve u meni plamti i gori. Kao da cu da eksplodiram.
Hvatam je za bradu i dizem gore. Jednom rukom obrisala je stranu svojih usana, a onda smo odlucili da se okupamo u kupki koju sam spremio i odmorimo od ovog vatrenog seksa.

Sedimo u kadi i uzivamo milujuci jedno drugo.
Odjednom ona progovara.
"Davide sutra uvece imam veceru, tj. proslavu 20 godina firme u kojoj radim. Nazalost ne mozes ici sa mnom. Pitala sam, ali problem je sa mestima. Svakako ja necu dugo ostati."

"Eva, nadam se da te taj direktor ne muva. Znas kako sam ljubomoran ahahah.
Mada nakon ovakve veceri kako da se odvojim od tebe?"
"Ludice, nikad se nisam od tebe odvojila.." rekla je okrenuta prema meni spustajuci poljubac na moje usne i pruzajuci jezik.
Moj jezik se pridruzio njenom i stvorili su odgovarajuci ritam.

ONA PRIPADA MENIOù les histoires vivent. Découvrez maintenant