Travel

4.5K 106 0
                                    

Primio sam poziv da je avion na mestu i da samo treba da dodjemo.
Eva me konstantno zapitkuje gde idemo i zasto joj ne govorim.
Nazalost Alfy se prehladio i nismo mogli da ga povedemo.
Za manje od 10 minuta dosli smo na aerodrom, i krenuli smo do te destinacije. Eva cak nije mogla ni da spava od uzbudjenja i sve vreme je gledala kroz prozor cekajuci da nekako sazna gde smo se uputili.
Bilo je oko 17h i oboje smo bili jako umorni. Zaspali smo jedno drugom u zagrljaju.
Kada smo sleteli, ona je istrcala iz mog zagrljaja napolje. Ja sam koracao prema izlazu, trazeci flasicu vode, odjednom sam cuo Evin ushiceni vrisak.
"BORA BORA!!! ..STA? DAVIDEE TI SI LUD!" Utrcala je unutra i zagrlila me, a onda me udarila po ramenu.
"Au, cemu ovo Eva hahahah?" Upitah.
"Obozavam te budalo!" Rekla je i smestila svoje usne na moje.

"Obozavam te budalo!" Rekla je i smestila svoje usne na moje

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Smestili smo se u jednu od onih malih kucica na sred vode. Pogled je neverovatan. Bila je odusevljena svime sto vidi. Cak i drvecem koje nas je okruzivalo. Ja sam ovde bio cesto. Ovo mi je jedna od omiljenih turistickih destinacija koje sam posetio, zeleo sam da ovo mesto podelim sa njom. Bila je odusevljena i kada smo usli u kucicu bacila je sve torbe i na brzinu obukla kupaci, a zatim skakala kao malo dete i molila me da idemo u vodu. Presvukao sam se, a po izlasku iz kuce podigao sam je i stavio na rame, sa namerom da sa njom skocim u vodu.

Usli smo u vodu i odlucili da ronimo do jedne stene, gde je ona pokusala da uhvati neku sarenu ribu, ali bezuspesno

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Usli smo u vodu i odlucili da ronimo do jedne stene, gde je ona pokusala da uhvati neku sarenu ribu, ali bezuspesno. Jurili smo se kroz vodu kao deca, a onda se ljubili kao odrasli. Ovo mesto je kao stvoreno za nas dvoje.
Kada smo izasli iz vode vec se smracilo i krenuli smo nazad, a ona mi je prepricavala danasnje dogadjaje iz njenog ugla i kako zeli da to sve sutea ponovimo. Privukao sam je u zagrljaj i poljubio u glavu uz reci: "Sve sto ti zelis.."

Odlucili smo da uvece odemo u jedan restoran na plazi. Pricao sam joj kako sam pre tu svracao i jeo izvrsne morske plodove, dok je ona pravila izraze gadjenja, objasnjavajuci mi kako ne voli ribu niti ista sto je iz vode.
Kada se obukla i izasla pred mene, na umu mi je jedino bilo otkazivanje te vecere i ostajanje kod kuce, sa njom u krevetu.

"Gde si posla tako prelepa?""Mmm je l ne smem?" Priblizio sam joj se i poceo da joj ljubim vrat, a ona se odmakla i ugrizla za usnu uz reci: " Mm necemo valjda da kasnimo na veceru?" Voli da me provocira i izaziva

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Gde si posla tako prelepa?"
"Mmm je l ne smem?"
Priblizio sam joj se i poceo da joj ljubim vrat, a ona se odmakla i ugrizla za usnu uz reci: " Mm necemo valjda da kasnimo na veceru?"
Voli da me provocira i izaziva.
Pokazao sam joj rukama prema vratima, nakon sto sam ih otvorio i rekao : "Posle Vas.." i nasmejao se. Kada je prosla ispred mene udario sam je po dupetu, a ona se samo nasmejala i nastavila napred.

Kada smo stigli u restoran narucili smo i cekali nase porudzbine. Za to vreme naseg razgovora ona je dobila poziv.
A, par minuta kasnije nakon njenog nejasnog klimanja glavom, tajnog smejanja i nekog zahvaljivanja na kraju poziva spusta telefon i skace od srece grleci me. Ceo restoran se okrece i posmatra nas.
"Eva sta se desava?" Upitao sam uzbudjeno.
"Prosla sam! Polozila sam sve testove i dobicu sertifikat i diplomu za prevodioca."
"Znao sam da ces uspeti, Bravo lepotice moja!" Zagrlio sam je jos jace, a ljudi oko nas i ako nisu znali sta se desava su samo aplaudirali. Mislim da su mislili da sam je zaprosio.
Nakon vecere zavrsili smo na plazi, izlovani od ostatka sveta, gnjaveci jedno drugo u pesku.
Ljubili smo se i razmenjivali razne znake zaljubljenosti jedno u drugo.
Skinuo sam joj kosulju, a i ona je moju. Zubima sam joj odvezao maramu koja joj je stajala nepomicno na kukovima, a onda sam gledao kako tako savrsena zena je moja i lezi ispod mene, na plazi koju sam do skoro sam posecivao, razocaran zenama koje me okruzuju.
Usao sam u nju i ostatak veceri smo proveli uzivajuci u obostranom razmenjivanju ljubavi.

ONA PRIPADA MENIWhere stories live. Discover now