New house

5.4K 129 2
                                    

Odlucio sam da Eva treba da se preseli kod mene. Radi njene sigurnosti. Tacno je, da smo jos uvek na pocetku veze, ali sve sto mi je trenutno vazno je njena sigurnost.
Spavala je sinoc kod mene kuci, jer je nisam smeo pustiti samu. Ja sam celu noc proveo bdeci nad njom i razmisljajuci , kako sam dopustio da joj to urade. Kada se probudila okrenula se prema meni, koji sam isao iz kuhinje donoseci joj dorucak u krevet.
Nasmejala se slatko. Mada na tom osmehu
stajala je plava modrica i rana posred. Mene je bolelo.
Poslala mi je poljubac u vazduhu i prelepo mi se osmehnula. Seo sam pored nje i uhvatio je za ruku.
"Slusaj Eva. Zelim da nesto ucinis za mene. Molim te, da ne odbijes. Ne mogu da zivim pod vecitim strahom."rekao sam, a ona me je zbunjeno upitala, sta tacno hocu.
"Zelim da se preselis kod mene, zbog tvoje sigurnosti."
Nakon pola sata ubedjivanja i svadjanja sa njom, njenog tvrdoglavog odbijanja, prihvatila je. Ustao sam uzeo joj dorucak koji je pojela, dok se raspravljala i odneo ga u kuhinju. Zatim se vratio po nju i onako radostan je naterao da sada idemo po njene stvari.
Bice sigurna pored mene. Na izlasku sam je privukao sebi i poljubio u glavu, a ona se samo izvukla i isplazila mi se, jer nije uspela da me pobedi u raspravi. Nasmejao sam se i usli smo u kola.
Bila je cutljiva i namracena kao malo dete, kada ne dobije sta je htelo.
Odjednom tisinu prekida njen glas.
"Sledeci put, neces me tako naterati!! " rekla je i nasmejala se.
Na brzinu je skupila deo svojih stvari i ponela, a ja sam se uvece vratio po ostatak.
Pre veceri nisam uspeo da joj predstavim njenu sobu. Kada smo se vratili sa posla, njene sve stvari bile su u kutijama i kesama na sred mog hola.
Sve je preneseno u njenu sobu na spratu, odmah pored moje sobe. Nisam iskreno zeleo da spavamo odvojeno, ali sam zeleo da joj dam malo privatnosti.
Usla je u sobu i njena usta su samo ostala otvorena. Nekako je slabasnim glasom pitala:
"Oo..vo je moja.. moja soba?"bila je u cudu.
"Da, tvoja soba.." rekao sam i prebacio ruku preko nje uvodeci je unutra.

Sela je na krevet i pocela da poskakuje gore i dole, cini mi se mereci udobnost kreveta

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Sela je na krevet i pocela da poskakuje gore i dole, cini mi se mereci udobnost kreveta.
Usla je Loren, zena koja radi kao posluga u mojoj kuci. Upoznao sam je sa Evom.
Mada mi i dalje stoji u glavi kako se Olivia odnosila sa nepostovanjem prema Loren.
"Eva, ovo je Loren. Loren, Eva.. ona radi u mojoj kuci, njoj verujem, sta god ti treba njoj reci. A Loren, sada da ti zvanicno pretstavim svoju devojku Evu!" Eva je prisla i iznenadno zagrlila Loren. Iskreno, ni Loren, ni ja nismo ocekivali to. Loren je uputila osmeh preko njenog ramena. Svidela joj se. Mnogo mi znaci Loren, ponekad mi je kao majka.
"Jako mi je drago da sam Vas upoznala teta Loren... " rekla je Eva nasmejana.
"Takodje drago dete. Iznenadili ste me. Zasto mi Davide, nisi rekao da Vam napravim nesto? Stalno je takav hahah" rekla je Loren, a ja sam se samo nasmejao i pocesao po glavi. Pokazao sam joj ormar pun odece i obuce, kao i sto sa sminkom. Nije je to toliko interesovalo i osetila se neprijatno. "Zelim da sve ovo nosis. Jos malo i sama ces od svog posla sve ovo isto moci da priustis. Tako da mrgude, skidaj taj pogled i slobodno navuci neke od ovih stvari hahaha..."
Nasmejala se i opet se tajno isplazila.
"Razmislicu! Ne zelim da me iko snabdeva stvarima!"
"Eva, naravno da ne zelis. Ali, ja to gledam kao pozajmicu. Kada postanes prevodioc, sve ces to moci i sama da kupis. Tada mi sve to vrati hahaha.." udarila me je po ramenu i nasmajala se.
Loren je izasla, a ja sam ostao sam sa Evom u sobi.
"Eva, tako mi je drago sto si sa mnom. Sve sto je trenutno bitno jeste da si sigurna." Kada sam to rekao prisla mi je zagrlila me i poljubila u usta, tako strastveno i prelepo.
"Davide, gde god bila, ti si sa mnom. Sigurna sam uz tebe."
"Veceras te vodim na veceru. Ne prihvatam ne kao odgovor!" Rekao sam.
"Nee znamm.." provocirala je.
"Aa ne znass mmm.." prisao sam joj skroz do lica i poceo da je ljubim po vratu.
Pocela je da se kikoce kao dete.
Prekinuo sam u najboljem trenu i krenuo napolje.
"Davidee ne sad aaaa!!!" Rekla je i pogodila me jastukom dok sam istrcao napolje, vikajuci joj da do 8 bude spremna.

ONA PRIPADA MENITempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang