Paris Last day

5.3K 129 1
                                    

...Poljubila me je...
Najstrastveniji poljubac koji sam imao.
Kao da su iz nas eksplodirale emocije. Ljubio sam je kao nikada, nikoga pre.
Moje ruke bile su u pocetku na njenom struku, ali posle su bile na njenom vratu, milujuci njene nezne obraze s vremena na vreme.
Stajali smo na trenutke gledajuci jedno drugo, sa osmehom i dodirujuci se celom.
Nastavili bi to ljubljenje provocirajuci jedno drugo. Nisam zeleo da to vece bude nista vise izmedju nas, samo zbog onog majmuna sto je pokusao da je siluje. Mislim da joj treba vremena da to zaboravi. Vidim da se i dalje pomalo unervozi kad joj pipnem neki drugi deo tela. Nekako smo se nasli, na krevetu. Lezali smo jedno do drugog hledajuci se licem u lice. Igrao sam joj se sa kosom i sklanjao je sa njenog lica. Zeleo sam je. Da je  imam. Da je gledam. Nastavili smo i tu da se ljubimo. Bukvalno sam je prebacio preko mene. Nastavili smo da nizemo poljupce. Kod mene je tu postojao jedan problem. Nisam trebao da je prebacujem na sebe, jer sad ne znam sta da radim sa drugom koji pokusava skoro da izadje iz mojih gaca.
E, sad tek ne znam sta da radim. Sva sreca, ona je rekla da joj se spava i smestila se pored mene.
Za dlaku... Legla mi je u zagrljaj i tako i zaspala.
Vise na onaj problem nisam ni razmisljao. Jedino mi je bilo u glavi, da je imam, tu je na mom ramenu. Moja je cela.
Zaspali smo u u zagrljaju.

Ujutru smo se probudili i razmenili par poljubaca. Ukljucili smp tv i prvo sto se pojavilo bilo je sokantno.
Na tv smo bili nas dvoje, dolazeci na onaj rodjendan. A ispod tih slika i videa pisalo je velikim slovima.
"Ko je nova devojka Davida Guelle? Da li je ona njegova ljubavnica? Misteriozna lepotica?"
Eva se jako uznemirila i unervozila.
Ostao sam smiren. Ne zalim sto su nas uhvatili.
Bice malo teze svima objasniti. Ali zasto svi moraju da razumeju.
"Eva, slusaj me niko ne moze da nas razdvoji, ni ovi novinari niti bilo ko drugi, ma kakvim se god ti poslom bavila ti ces biti moja. A, imam jos jedno iznenadjenje za tebe. Saznaces kada se vratimo." Rekao sam joj pookusavajuci da je smirim.
"Davide, sve me ovo jako nervira, ne pripadam ja tom svetu.."  rekla je zalosno.
"Veruj mi jedini svet kom ti pripadas je moj, nas  zajednicki." Rekao sam joj i zagrlio je.

Olivia P.O.V. (Davidova poslednja bivsa devojka)

Na poziv drugarice, uz sokantnu vest palim tv da vidim sta je to prokleti David uradio.
STA BRE KO JE OVA MISTERIOZNA DAMA. TA JEBENA DAMA JE NJEGOVA PROKLETA CISTACICA. SPONZORUSA JE JEDVA DOCEKALA DA MI GA OTME.
Besna sam, ludim i cupam sebi kosu.
Unisticu ih. Ima svi da saznaju da mocni i bogati David Guella, trci za cistacicom..
Pozivam broj jedne poznate tv redakcije i dajem im vest koja ce im zagorcati zivot.
Zapamtice me oboje.

David P.O.V.

Spakovali smo se i krenuli na aerodrom.
Ovo je bilo jedno od najlepsih putovanja na koje sam isao.
I nadam se da ce ih biti jos.
Ulazimo u avion pozdravljajuci se sa svim ljudima iza nas.

Sedeli smo jedno do drugog pricajuci o trenutcima u Parizu. Njoj nije trebalo dugo da zaspi, a presotalo vreme do Amerike sam iskoristio da razmisljam o svemu sto se dogodilo i kako na dalje.
Nije mi zao, sto smo sada zajedno. Niti sto ona nije neka bogatasica, cak naprotiv ona je cistacica u mojoj firmi.
To ne rusi nase planove. Znam da je greska mesati poslovnini privatan zivot. Ali svi gresimo. Svakako su najvece greske bile one kurve, koje su sa mnom bile samo zbog para.
Spreman sam za ovu vezu, a nadam se da je i ona.

ONA PRIPADA MENIDonde viven las historias. Descúbrelo ahora