Sweet dreams

5.9K 130 0
                                    

Stigao sam ispred Evinog stana. Izlazim ja, pa otvaram vrata Evi da izadje. Malo se zagrejala u autu, ali i dalje su joj obrazi crveni od hladnoce koju je prosla. Krenuo sam sa njom ka njenom stanu, ne razmisljajuci da li me u opste zeli da idem sa njom. Mislim da joj pomognem. Otvorila je vrata i okrenula se prema meni.
"Ovaj, Mr. Guella, zelite li da udjete?" Upitala je stidljivo.
Kao da sam jedva cekao to pitanje.
"Pa ako ne smetam?" Rekao sam nasmejavsi se.
Nasmejala se i pokazala mi rukom da udjem unutra.
Ka meni je dotrcala Lili, njen pas. Podigao sam gani poceo da se igram sa njim. Ona je gledala smejuci se .
Pogledao sam je jednog trena, tokom te igre, bila je prelepa. Kroz sta sve prolazi, a opet izgleda tako srecno. Ponekad pozelim da je ona deo mog zivota. Pustio sam Lili, a ona je otrcala do nje. Eva ju je uzela i zamotala u neko cebence. I tako smo par minuta posmatrali kako Lili spava kao beba.
"Mr. Guella zasto ste vi tako dobri prema meni?" upitala je skupljajuci se u ugao kauca, posto je u kuci samo za nijansu bilo toplije nego napolju. Ukratko bilo je hladno.
"Eva, mislim da si dobra osoba i da zasluzujes da se svako ovako ophodi prema tebi." Kada sam to rekao pogledala me i stidljivo spustila glavu praveci zadovoljan smesak.
"Zelis li da ti pomognem, da nalozim vatru. Ovde je zaista hladno?" Nije stigla ni da mi odgovori vec sam sam ustao i krenuo da to uradim. Bio sam joj okrenut ledjimani to je potrajalo par minuta. Kada sam se okrenuo, video sam je kako spava, pokrivena mojom jaknom. Polako sam koracao do nje da je ne probudim. I u pocetku sam je posmatrao kako mirno i tako prelepa spava. Zatim sam uzeo neko tanko cebe i pokrio je time. Seo sam pored nje i pokusavao da uzivam u pogledu. Bila je preslatka. Odjednom pocela je da prica u snu.
Dozivala je nekoga. Cak je i plakala. "EMA! NE!"
Nesvesno sam je privukao do sebe i zagrlio. Secam se kada sam se i sam tako budio. Dok sam u snu dozivao majku i oca. Lezala je na mom ramenu i samo skliznula na moje grudi. Kosa koja joj je bila na licu, pravila je prepreku za moj pogled. Sklonio sam je. Nageo sam se na jastuk, i ona je bila na meni. Posmatrao sam je tako ocaravajucu dok i mene umor nije savladao.
..

Sunce koje mi je bacalo zrake pravo u oci, me i probudilo. Otvaram oci lagano, i dalje ne shvatajuci gde se nalazim. Polako shvatam da sam u Evinom domu i pocinjem da se pitam sta cu ovde. Osecam blag pritisak na grudima i moju ruku na necijoj. Lezala je na meni dok sam je ja jednom rukom grlio. Skupila se uz mene kao malo dete. Posmatrao sam je. Sta ako onq ovo shvati pogresno. Blago sam se izvukao iz njenog zagrljaja, pre nego sto se probudi. Ipak sam njen sef. Sta ako ona pomisli da sam nesto joj uradio. Bolje je da odem. Otvaram vrata i izlazim, ostajuci pre toga jos malo da je gledam.

Eva P.O.V.
Ko sam ja da uzivam u njegovom zagrljaju. Vec sat vremena lezim i posmatram njegovo obasjano lice. Prelep je. Mozda je on iz tog sveta, tih bogatasa, ali on je u dubini duse, dobra osoba. Ne zelim da odem iz njegovog zagrljaja. Ali, zar to ne bi bilo sebicno od mene. Zasto li je u opste legao pored mene. Oseca li on sta ja osecam? Pitam se...
Vidim da polako otvara oci.
Svoje zatvaram cekajuci njegovu reakciju.
Otvorio je oci i posmatrao me. Nasmejao se i prosao mi rukom kroz kosu par puta. Njegov dodir. Ahh. Zna li neko moje muke. Volela bih da sad mogu da otvorim oci, a da ne nastane izmedju nas neprijatna situacija.
Sto vise bezim od njega sve sam mu blize.
Zasto je ustao?Zasto se oblaci? Bezi li on od mene? Zasto stoji i gleda u mene? Odlazi...
Pa dobro sta sam ocekivala.. on ima devojku.
Dizem se iz kreveta i stajem na prozor gledajuci ga kako odlazi.
Mislim da je bolje da se pravim da se ovo nije desilo. Bolje je tako za oboje.

ONA PRIPADA MENIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin