Eva je izasla iz bolnice pre 3 dana, a veceras planiram da je zaprosim. Sve sam isplanirao samo jos da izvedem.
Ona je uveliko sa majstorima i dekoraterima pocela pripremu bebine sobe, i ako jos ne zna pol. Rekao sam joj da me veceras ceka na krovu nase vile.Eva P.O.V.
David se ponasa jako cudno ceo dan. Prvo je ceo dan van kuce i sve vreme prima neke telefonske pozive, a zatim mi dodje i kaze kako treba da ga cekam na krovu nase vile.
...Sada je 18h i vreme je da odem na krov i sacekam Davida iz nepoznatog razloga. Penjem se liftom do vrha, a kada su se vrata otvorila imala sam sta i da vidim. Latice belih ruza bile su svuda razbacane, a lagani povetarac ih je nosio i one su letele svuda oko mene. Sunce je bilo na horizontu, i svakog trenutka trebalo je da zadje. Nebo je bilo isarano najlepsim bojama.
Iza mene se pojavljuje David sa velikim buketom crvenih ruza i posle jednog strastvenog poljupca daje mi ih u ruke.
Odjednom ono sto me budi iz sve te savrsenosti je velika buka iza mene. Okrecem se, a iza mene milion vatrometa koji pucaju u najlepsim bojama u nebo i par njih obrazuje srca.
Bila je to jos jedna kap koja je prelila casu i naterala me da pustim suzu. Ovo je nesto najlepse sto je neko uradio za mene. Medjutim kada sam se okrenula prema Davidu docekalo me jos jedno iznenadjenje. Klecao je na kolenima ispred mene i drzao u jednoj crvenoj kutijici prsten. Suze su mi krenule same od sebe i stavila sam dlan na usta. Kleknula sam ispred njega i klimala glavom ne stizuci da dodjem do reci od suza, suza radosnica.
Privukao me je u svoj zagrljaj i stegao me tako kao da me nikad nece pustiti, a ja sam spustila glavu na njegova ramena, kao da svi snovi tu pocinju. Ponovio mi je na uvo pitanje.
"Eva, ljubavi moja najveca, hoces li da se udas za mene?"
"Da, da, da i jos hiljadu puta! Volim te Davide, najvise!"
"Ja tebe vise!"rekao je on i nasmejao se, uzimajuci moju ruku i stvaljajuci prsten na nju.
U tom trenutku do nas dotrcava Alfy i veselo skakuce oko nas, a iz daljine se cuje aplauz koji nam daje Loren nasmejana posmatrajuci nas.
...5 dana kasnije.
David P.O.V.
Vencanje je organizovano. Pravimo ga sutra. Sve se desilo jako brzo i Evina zelja je bila da napravi vencanje pre nego sto joj stomak poraste, jer kako kaze: " Zeli da u vencanici izgleda prelepo.."... ah zene hahaha.
Vencanje ce se odrzati napolju i imacemo dosta zvanica, i ako je Evina zelja bila da ne zovemo puno ljudi, tj. da to bude skup najblizih.
Dosta gostiju dolazi iz drugih gradova, drzava pa cak i kontinenata.
...DAN VENCANJA.
Eva P.O.V.
Konacno je taj dan. Presrecna sam. Covek kog volim, rodicu mu dete, udacu se za njega, svi moji snovi se ostvaruju. Zaposlicu se kod Davida u firmu, cim nam dete malo odraste.
Moja haljina je stigla i vreme je za spremanje. Sminkeri i frizeri su tu i cekaju da se obucem da bi radna akcija krenula.
Kada sam se obukla svi su me gledali sokirano otvorenih usta i sa ocaranim izrazom lica. Postidela sam se, samo promenila temu i sela na stolicu da mi srede frizuru.
Nakon duzeg vremena provedenog sa milion ljudi koji su zaduzeni za moje sredjivanje sisla sam do oltara i susrela svoj pogled sa Davidom.
Zaista ga volim, ovo je najbolja odluka u mom zivotu.David P.O.V.
Evo je silazi niz stepenice do mene, do oltara. Ona je ona prava. Ona ta za koju mi je majka jednom pricala u jednoj bajci, kada me je uspavljivala, a ja se nadam da sam njen princ na belom konju.
Prelepa je i savrsena u svakom smislu, ni jedna zena na ovom svetu nece zameniti nju. Haljina koja opisuje njene obline i prosipa se na pod poput vodopada joj stoji neverovatno.
Njene oci prate moje, njen hod se ubrzava da dodje do mene, izgleda kao vila.Vencanjem smo zakljucili nasu vezu. Sada brak.
Par nedelja kasnije smo saznali da ona nosi blizance, devojcicu i decaka.
Najsrecniji sam covek pored nje.
KAMU SEDANG MEMBACA
ONA PRIPADA MENI
RomansaDavid Guella. Surovi bogatas, hladne licnosti. Razocaran danasnjim devojkama, koje svakodnevno iskoriscava. U njegov zivot dolazi Eva Gatino.Devojka koju on, ne gleda u pocetku nista drugacije od ostalih, koje prolaze svako vece kroz njegov zivot. A...