"Daavide.." osecam svrab oko nosa i budim se.
Ugledam Evu koja lezi na meni, i golica me svojim pramenovima kose.
"Lepotice.." obgrlio sam je i drzao tako na sebi.
"Pustii mee.." kikotala se.
"Aa, nee sad ne ides nigde.." rekao sam i prevrnuo je na stranu, pa se nasao iznad nje.
"Volis da se igras?" Spustio sam poljubac na njene usne i odmah podigao.
"Onda cemo da se igramo.." nasmejala se i ugrizla za usnu bez i jednog odgovora.
Nizao sam poljubce od njenog vrata, pa na nize.
Kada sam stigao do stomaka, uhvatio sam je za kukove, podigao sa kreveta i prebacio preko ramena, noseci je u kupatilo.
Udarala me je po ledjima i smejala se.
"Gotovo je sada, prva si pocela hahaha.." rekao sam.
Spustam je i ulazimo u tus kabinu.
Guram je skroz do zida i pribijam se uz nju. Stojimo goli i hranimo se pogledima jedno na drugo. Podizem joj ruke sa strane pored glave i cvrsto ih drzim. Zatim napravim jedan agresivan poljubac, pa je i ugrizem za usnu, na sta ona cijukne. Napravio sam tajni osmeh i nastavio ono gde smo sinoc stali.
Cujem otvaranje glavnih vrata i nakon par minuta neko grebanje na vratima.
Otvaram vrata sobe, a na mene naskace Alfy, koji je nekim cudom za ove 2 nedelje malo porastao. Podigao sam ga i zagrlio, a on se gipko izbavio iz mig zagrljaja i potrcao u Evin.
Narednih sat vremena proveli smo igrajuci se sa psom.
Inace ona je svog psa, Lili, poklonila jednoj devojcici kojoj se on svideo na ulici.Vikend je i ne radimo. Ovaj dan cemo provesti zajedno.
"Eva, spakuj kofere, imam jedno iznenadjenje, ali ne zaboraci kupaci.."namignuo sam joj i pokazao joj gde su joj koferi.
"Ali, sta? Gde idemo? I staa.. ce mi kupaci?"
"Videces, kao sto rekoh iznenadjenje..."
Krenuli smo da se pakujemo.Eva P.O.V.
Sedim ispred ormana i razmisljam kakvo je to iznenadjenje. Sigurno idemo na neki bazen, ali sta ce mi ostale stvari. Ustajem i pocinjem da pakujem sve sto smatram da mi treba. Kada sam zavrsila, izasla sam na terasu moje sobe i legla na lezaljku koja tamo stoji.
David P.O.V.
Kada sam se spakovao odlazim u Evinu sobu da
vidim kako ona napreduje.
Otvaram vrata, a na sred sobe stoji jedan jako mali kofer. Nisam ni znao da kofer moze biti toliko mali. Sta je stavila u ovo? Nije valjda samo spakovala kupaci?
"Eva!!" vikao sam posto je nema u sobi.
"Hejj, ovde!" Viknula je i pozvala me na terasu.
Koracajuci do terase postavljao sam gomilu pitanja.
"Pa dobro Eva, kako si uspela sve da spakujes u ovaj mali kofer. Nisi valjda samo kupaci ponela? " nasmejao sam se.
"Meni vise nista ne treba, a u ostalom ne znam ni gde idemo, kako da se prikladno spremim?" Provocirala je osmehom. Podigao sam je i odneo je do ormara, dok se ona smejala i otimala kao dete.
"Sad cu da te spakujem, kada sama ne mozes!" Rekao sam dok je ona branila svoj mali kofer kao da je poslednja stvar na svetu.
"Davide, dosta mi je stvari.."
"Ne, nije.." rekao sam na sta je ona prevrnula oci.
Uzeo sam veci kofer, otvorio ga i polozio na pod. Pa otvorio sva vrata na ormanima i poceo da vadim i pakujem.
"Ovo, ovo, ovo ne.. ova haljina ce ti divno stajati.." ona je sve vreme branila svoj mali kofer i vukla mi ruku dok sam pakovao stvari.
"Ove cipele, mmm.. ovaj kupaci.." rekao sam i nasmesio joj se.
"Davide, ali meni stvarno ne treba sve to.."
"Treba, treba.. ako hoces pored ovog velikog kofera, ponesi i taj mali."
Klimnula je glavom i krenula u kuhinju.
Zatvorio sam kofer, i sa sve onim malim ga poneo do hodnika, gde je stajao i moj.
Sisao sam u kuhinju i video Evu kako sedi za sankom.
Prisao sam joj sa ledja i stavio joj ruke iza istih.
Vrpoljila se, a ja sam joj tako drzeci ruke pozadi, poceo nizati poljupce po ledjima. Kada sam dosao do dna, svukao sam joj gacice zubima.
Podigao sam je na sank i okrenuo prema sebi.
Spustila se na lakotove nazad, a noge je stavila na moja ramena. Zaronio sam u centar njene najosetljivije tacke. Igrao sam se jezikom sa njenim klitorisom i ubacio dva prsta u nju. Drzao sam ta dva prsta u njoj, podizuci se i naslanjajuci se ka napred kao njoj. I tako dok su nam lica na razdaljini, jednog daha, spremam se da joj uradim jedan hard finger fuck, pre onog glavnog. Pocinjem da joj jebem picku, prstima i to nenormalnom brzinom.
" aaah, ah, oh, daa, dav.. ide..ah" vristala je.
Izvadio sam prste iz nje i ona je svrsila.
Usao sam u nju, ljubeci je dok je ona pred sam orgazam. Nekako smo izdrzali, i oboje doziveli savrsen orgazam. Otisli smo da se istusiramo i da krenemo na put.
Hteo sam da joj saopstim jos jedno iznenadjenje. Dok smo izlazili iz kupatila.
"Eva imam jos jedno iznenadjenje, ali ono nije tajna."
"Pa recii, Daaavidee.." skakutala je u mestu vuceci me za ruku.
"Alfy ide sa nama!"
Kada sam to rekao poskocila je od srece i skocila mi u zagrljaj.
"Hvala ti, hvala, hvala, hvalaa ti!!" Govorila je.
"Sve za tebe princezoo.."poljubio sam je u celo, pa u nos.
YOU ARE READING
ONA PRIPADA MENI
RomanceDavid Guella. Surovi bogatas, hladne licnosti. Razocaran danasnjim devojkama, koje svakodnevno iskoriscava. U njegov zivot dolazi Eva Gatino.Devojka koju on, ne gleda u pocetku nista drugacije od ostalih, koje prolaze svako vece kroz njegov zivot. A...