Jane

6.7K 135 0
                                    

Od gomile devojaka koje pokupim na vece, najvise se vidjam sa Jane. Ne ona nije manja sponzorusa od njih, ona ce pristati na sve sto ja pozelim. U stanju je sve da uradi.
Veceras ce opet biti kod mene.
Cujem oko 21h zvono na vratima, a Loren joj otvara i pusta je unutra.
Cujem kako se penje do spavace sobe u svojim visokim stiklama, koje mislim da ne skida.
Bio sam samo u pantalonama, a gore bez majice. Ona je bacila torbu, ulazeci izula je cipele i napaljeno se bacila na mene. Priznajem da mi se na nju najvise dize. Bacam je na krevet i vadim iz fioke pored kreveta, kozne lisice. Vezem je za naslon kreveta, tako da su joj ruke pravo iznad glave.
Naglo ubacujem jezik u njena usta i isto naglo izvalicim. Grickam je po vratu i lizem sve nize do bradavica, dok se ona od uzitka uvija ispod mene.
Zagrizao sam njenu bradavicu, a ona je cijuknula, pa sam to ponovio i na drugoj.
Prstom sam joj kruzbim pokretima masirao klitoris, a zatim sam poceo da ga lizem, a da prstima pored toga ulazim u nju jako brzo.
Vriskala je. "Ahh, Davide, aaa... jaceee!"
Na njeno iznenadjene, vadim naglo prste i jos brze ulazim svojim kurcem u nju. Izdigla se tog trena kao da sam je probo macem. Uvijala se zato sto sam sve jace i jace, brze i brze ulazio. Drzao sam je za vrat sve vreme. Ona je jedva dolazila do vazduha, vriskala je, znojila se, uvijala se....
Kada smo zavrsili, izvadila je karmin iz torbe, i dok ga je mazala rekla mi je:"Slusaj Davide, ja ti vise necu dolaziti, selim se u NewYork."
Nije svesna da jedino sto sam osetio za nju je dizanje kurca, ali nista vise.
"Pa dobro." Rekao sam to hladno.
Napravila je cudan izraz lica i izasla.
Sta je ocekivala da cu da placem ovde. Boli me k za nju kao i za svaku drugu devojku sa kojom spavam.

ONA PRIPADA MENIOù les histoires vivent. Découvrez maintenant