21 - Arkadaşlık

1K 98 51
                                    



Bölüm Şarkısı: Koray Candemir - İhtimaller

Bölüm şarkısının önemi bölümde gizli 😉
Oy ve yorumlarınızı merakla bekliyorum gençler. Biraz rekor kıralım artık 😎 3000 kelimelik uzun bir bölüm var burada 🌞

Keyifli okumalar ❤️

21. Bölüm

İki gün sonra;

Buket işten çıktığında nereye gideceğini biliyordu. Belki de gitmemesi gerekiyordu ama gitmekten de kendin alıkoyamamıştı. Arabadan inip arka koltuktaki ceketi eline alıp karşısındaki şirkete baktı. Güç almak istercesine elindeki ceketi sıkı sıkıya tutuyordu. Şirkete girdiğinde danışmaya yöneldi. Kim olduğunu ve kiminle görüşmeye geldiğini söylediğinde karşısındaki adam birkaç telefon etti ve kısa bir süre sonra güvenlikten geçebilmesi adına Buket'e bir kart verdi.

''6. kata çıktığınızda soldan devam edin, orada sizi sekreter karşılayacak Buket Hanım.'' diyen danışmadaki adama gülümsedi ve teşekkür ederek kartı okutup içeri girdi.

Asansöre yöneldiğinde sanki hiç bitmeyecek gibi geçen dakikaların ardından asansöre binebildi. Altıncı kata geldiğinde burada da her şey legal görünüyordu. Kendi kendine güldü. Eli kolu silahlı adamlar her an bir yerden çıkacak değildi ya.

Sekreter'in kendisini yönlendirmesine izin verdiği sırada karşıdaki büyük kapı açıldı. Gördüğü adamla duraksadı. Ama karşısındaki adam durmamıştı.

''Buket?'' diye soran adam şaşkındı. Buket belli belirsiz tebessüm etti.

''Merhaba Baran,'' dedi Buket. Baran genç kadının yanına gelip açtığı kapıyı gösterdi.

''Gel odama geçelim,'' dedi ve Buket'i odasına yönlendirdi.

''Sen kalan işleri halledersin Sevim,'' dedi gerilerinde kalan sekretere dönerek.

''Tamamdır Baran Bey,'' dedi.

Baran, Buket'in önden odaya geçmesi için yer verdi. Ardından kendisi de odaya girip kapıyı kapattı.

''Hoşgeldin, seni beklemiyordum. Hayrola?'' dedi Baran. Buket ise gözlerini dikti genç adama.

''Ceketini vermeye geldim, gidiyorum zaten.'' dedi Buket. Hal hatır sormamasına ve bu sorgulayıcı tavrına sinir olmuştu. Ceketini uzatıp Baran'ın eline tutuşturdu. Kapıya yönelirken Baran önüne geçti genç kadının.

''Nereye?'' diye sordu Baran.

''Sana ne!''

''Ben senin arkadaşınım, ne demek sana ne?'' dedi Baran tek kaşını kaldırarak.

Buket ise gözlerini devirdi.

''Bu oyunu daha ne kadar sürdüreceksin acaba?''

''Oyun?''

''Arkadaşlık oyununu! Yok ben seninle arkadaş falan olamam diyordun ama dünden meraklı gibi 'Arkadaşım Eşek' misaline döndün!''

''Ben bir şeye dönmedim Buket! Bunu sen istemiştin.''

''İstediğim şeyi vurgulaya vurgulaya yapacağını hiç düşünmemiştim!'' dedi sitemkar bir şekilde Buket.

''Sen aslında kendin de ne istediğini bilmiyorsun Buket. O yüzden böylesi daha iyi!''

''Neymiş daha iyi olan?''

''Arkadaş kalmak''

''Allah Allah, o neden?''

Kan RevanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin