Multimedia: Necla Hanım (Hira'nın annesi 💜)
Oy sınırı 100, yorum 50
Watpad ve instagramdan beni takip etmeyi unutmayınız 🤗🤗
Keyifli Okumalar; Sevgilerle Kuzularımmm 💜💙
16. Bölüm
"Açsana kapıyı be!" diye bağırdı genç kadın. Ali ise ofladı. Kadının ısrarcı tavrı adamı bunaltmıştı. Ali;
"Sizi içeri alamam! Kılıçlar bu kapıdan geçemez!" dedi.Buket ise bir elini beline koyarak tek kaşını kaldırdı.
"Ben bir Kılıç değilim! Ve ben istediğim her kapıdan geçebilirim!" dedi Buket.Baran dışarıdan gelen seslere yönelirken Buket'in sesini duyup duymadığına emin olamadı. Evin kapısını açtığında bahçede tartışan Ali ve Buket'i gördü.
Şaşkın bir şekilde; "Buket?" diye sorguladı. Buket, Baran'ı fark edince belindeki elini indirdi.
"Baran, bu adam beni içeri almıyor!" dedi sitemle.Baran ise gülerek bahçeye çıktı.
"Çok normal değil mi? Ali evimi koruyor, ee burası da yol geçen hanı değil her gelen girsin." dedi Baran."Allah Allah!" dedi Buket.
"Ben her gelen değilim!" diye de ekledi.Baran Buket'i duymazdan gelip Ali'ye çevirdi bakışlarını.
"Ali sen sabah konuştuğumuz işleri hallet. Buket'i ben hallederim." dedi.Ali ise bir karşısındaki kadına baktı bir de Baran'a.
"Tamamdır, bir durum olursa ararım seni." dedi ve ceketinin yakasını düzeltip bahçeden çıktı.Buket ise önündeki adamın çekilmesiyle Baran'ın önüne kadar geldi.
"Hira nerede?" diye sordu.
Baran; "Ne yapacaksın sen Hira'yı?" diye sordu."Nüfusuma geçircem!" dedi sinirle ve saçını geriye savurup bakışlarını Baran'a dikti.
"Ay ne yapabilirim Baran! Misafirliğe geldim işte." dedi."Allah Allah!" deme sırası Baran'a geçmişti.
"Kızım ne misafirliği, akraba kapısı mı burası yoksa ahbap mı da böyle geliyorsun?!""Kızım deme bana! Hem belki ahbap kapısı olacak ne malum?" dedi Buket.
"Olmayacak!" dedi Baran net bir şekilde."Tuğra ve Hira arasında bir şeyler olursa, neden olmasın ki!" diyen Buket göz kırptı.
"Tuğra ile Hira arasında bir şey yok Buket! Bunu kafana kazı!" diyerek kızdı.
"Yaw, he heee!" dedi Buket sondaki e'yi uzatıp gözlerini kocaman açmıştı.
Baran ise sinirle bir adım daha yaklaştı genç kadına.
"Bana Tuğra'nın ağzıyla konuşma!" dedi.Buket de bir adım yaklaştı genç adama. Ona meydan okuyarak gözlerini dikti.
"Bu benim ağzım!" dedi Buket.
Baran kısa bir an gözlerini kadının gözlerinden çekti ve ağzına baktı. Daha doğrusu dolgun dudaklarına. Ardından hemen yine gözleri buluştu. Tehlikeli yakınlıktan kaçmak için geriledi."Geldin madem görüşebilirsin Hira ile." dedi Baran. Ardından işaret parmağını tehditkar bir şekilde genç kadına sallayarak;
"Ama aklını bulandırmak yok! Sular daha yeni duruluyor zaten!" dedi.Buket zafer kazanmış bir şekilde Baran'ın yanından geçip içeriye girdi.
"Ee hadi sen de gir içeri! Sonra beni kendi evimden kovuyor falan dersin sen!" dedi Buket.Baran ise sinirle güldü; "Çattık arkadaş! Bela geldi kondu.!" dedi.
"Hira'nın odası nerede?" diye sordu Buket.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan Revan
Teen FictionSevda #3 : 25.09.2021 Kan Revan bir aşk hikayesi. Tuğra Kılıç babasını kaybedip protokole dahil olduğunda sadece on sekizinde genç bir adamdı. Tek isteği gücüne güç katarak ailesini korumaktı. Kalbi fütursuzca sadece annesi ve kardeşi için atıyordu...