Bölüm şarkısı: Zeynep Casalini-Duvar
Oy sınırı:100
KEYİFLİ OKUMALAR 🙋🏻♀️😇
23. Bölüm
Hira, Tuğra'nın gidişinin ardından korumaları Baran abisine söylememeleri konusunda uyarmıştı. Eve girip dış kapıyı kapatıp kapıya yaslandı. Gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. Yüzüne yayılan gülümsemeye engel olamadı.
"Sıkıca tembihlemişsindir inşallah korumaları," diyen sesle irkildi genç kız. Korkuyla yerinde sıçrayıp gözlerini açtığında karşısında ellerini göğsünde bağlamış annesini gördü.
"An-anne." dedi kekeleyerek.
"Anne ya!" diyen Necla Hanım tek kaşını kaldırarak baktı kızına. En büyük hatalarını yaptığı yaştaydı kızı artık. Benzer büyük hataların içine çekilmesini istemiyordu.
Eliyle salonu gösterdi. "Düş önüme, konuşacağız!" dedi. Hira annesini kendisine karşı ilk defa bu kadar sert görüyordu. Sessizce salona geçti. Tekli koltuğa sinerek oturdu. Bu şekilde bir yakalanmayı hayal etmemişti.
"Erken dönmüşsün," dedi. Annesi şehir dışında bir akrabasının yanındaydı ve söylediğinden erken dönmüştü gerçekten.
"Döndüm, döndüm de ne gördüm!" dedi sinirle. Kızının karşısındaki koltuğa oturdu.
"Anne bak ben sana anlatacaktım, hatta Baran abime de anlatacağım ama.." dediği anda annesi sözünü kesti.
"Ne ama Hira? Seni kaçırmış bir adamla elele olmanın nesini anlatacaktın bana?" diye sordu.
"Anne hiçbir şey göründüğü gibi değil! Beni kaçırdı belki ama bana hiç kötü yaklaşmadı, hiç!" dedi kesin bir dille genç kız.
"Hira sen canavar bir dedeyle büyüdüğün için iyi ve kötüyü ayırt edemiyorsun kızım! Seni kaçırmış biri sana en baştan kötü yaklaşmış demektir!" dedi Necla hanım.
"Anne yapma bunu bana!" dedi titreyen sesiyle Hira.
"Gerçeklerle yüzleşmen gerek Hira! Psikoloğunla bunu yaptığınızı sanıyordum!"
"Psikoloğum beni anlıyor senin aksine anne!" dedi Hira.
Necla hanım şaşkınlıkla gözlerini kocaman açtı.
"Yeşim Hanım biliyor mu yani?" diye sordu."Biliyor anne ve senin aksine o benim iyiyle kötüyü ayıramadığımı düşünmüyor!"
"Böyle bir şeyi nasıl saklarsınız bizden anlamıyorum Hira!" dedi Necla Hanım.
"Anne ben aşık oldum! Tuğra'yı çok seviyorum!" dedi Hira.
"Bir de Tuğra diyorsun değil mi abin yaşındaki adama!" dedi ayıplar bir şekilde Necla Hanım.
Hira kafasını olumsuz anlamda salladı, annesi onu anlamayacaktı. Çünkü anlamak için bakmıyor, geçmişin tekerrür etmesinden korkarak bakıyordu Necla Hanım.
Necla hanım oturduğu koltuktan kalktı ve kızının önünde dizlerinin üzerinde oturdu. Hira'nın yüzünü ellerinin arasına aldı.
"Hira, pamuk kuzum benim." dedi Necla hanım ve ekledi. "Sizden olmaz, geç olmadan bu sevdadan vazgeç!"
Hira annesinin ellerini ellerinin arasına alıp öptü.
"Annem, sen benim her şeyimsin ama Tuğra da artık benim kalbime işledi. Hayatımdaki kimseden vazgeçmeyeceğim." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan Revan
Teen FictionSevda #3 : 25.09.2021 Kan Revan bir aşk hikayesi. Tuğra Kılıç babasını kaybedip protokole dahil olduğunda sadece on sekizinde genç bir adamdı. Tek isteği gücüne güç katarak ailesini korumaktı. Kalbi fütursuzca sadece annesi ve kardeşi için atıyordu...