Bölüm Şarkısı: Manuş Baba - Bu havada gidilmez
Keyifli okumalar canlar, sevgilerle ❤️
27. Bölüm
Tuğra'nın kontrolleri yapılırken hava almak için sağlık ocağının bahçesine çıktı Hira. Üzerindeki montunun fermuarını çekip banka oturdu. Kafasını gökyüzüne çevirip derin bir nefes aldı.
"Oh be.." dedi. Sevdiği adam hayattaydı. Onun içim tutunmuştu hayata daha ne olsun...
Eren sessizce gelip arada mesafe bırakarak genç kızın yanına oturdu.
"Daha bunlar iyi günlerin Hira hanım," dedi şakayla karışık.
"Nasıl yani?" diye sordu genç kız.
"Ayşen Hanım yolda, biricik oğlunun yanına geldiğinde ilk hesap sormaya benden ve senden başlayacaktır." dedi Eren.
Hira omuz silkti.
"Ondan korkmuyorum. Tuğra nefes aldığı sürece hiçbir şey korkutamaz beni."
"Bunu duymak güzel. Tuğra'nın gelini böyle olmalı zaten."
"Saçmalama Eren."
"Kendini buna alıştır Hira," dedi gülerek ardından; "Bu arada ben gidiyorum artık..." dedi. Sanki önemsiz bir şeyden bahsediyor gibi.
Hira kaşlarını çatarak; "Nereye?" diye sordu.
"Yurt dışına. Tuğra abim beni affedip yurt dışına gönderirken kaçırılma olayı oldu. Ama artık her şey yolunda olduğuna göre kalmam içim hiçbir sebep yok burada."
"Ailen burada Eren." dedi Hira.
"Aile dediğin sadece Tuğra abim. Onu da son bir senede çok yaraladım. Gitmek en iyisi olacak herkes için..." dedi uzaklara doğru bakıp.
"Ya protokol ne olacak? Hani girmek için her şeyi yaptığın yer?" dire sordu.
"Artık umrumda değil. Ben öyle büyük cümleler kuran büyük adamlar olamayacağım. O kumaş yok bende Hira. Ben yurt dışına çıkıp kendi yolumu bulmak istiyorum."
"Kendi yolunu orada bulabilecek misin?"
"En azından deneyeceğim. Başkalarının adımlarını izlemek yerine kendi izlerimi oluşturmak istiyorum. Anlıyor musun?" diye sordu. Anlaşılmak istiyordu Eren.
Hira ise kafasını olumlu anlamda salladı ve gülümsedi.
"Anlıyorum tabiki. Yolun açık olsun Eren." dedi Hira.
"Hangi yolmuş o?" diye sordu Baran. Hira oturduğu banktan kalkıp abisinin kolunun altına girdi.
"Eren gidiyormuş abi," dedi.
"Hemen mi?" diye sordu Baran.
Eren de ayağa kalktı.
"Tuğra abim taburcu olunca gideceğim. Biletim açıkta..."
"İstikamet?" diye sordu.
"Bende kalsın,"
"Güvenlik diyorsun,"
"Alınma Baran, ikimizde birbirimizden nefret ediyoruz. Akraba olana kadar mesafeli olmakta fayda var."
"Akraba derken?"
Baran'ın sorusuna karşılık kısa bir an Hira'ya baktı Eren. Ardından sağlık ocağına çevirdi bakışlarını.
"Eren!" diye uyardı Baran.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan Revan
Teen FictionSevda #3 : 25.09.2021 Kan Revan bir aşk hikayesi. Tuğra Kılıç babasını kaybedip protokole dahil olduğunda sadece on sekizinde genç bir adamdı. Tek isteği gücüne güç katarak ailesini korumaktı. Kalbi fütursuzca sadece annesi ve kardeşi için atıyordu...