28 - Racon

523 46 38
                                    

Bölüm Şarkısı: Feridun Düzağaç - Beni bırakma

Arkadaşlar merhaba, biliyorum çok uzun bir zaman oldu farkındayım. Anlayışınıza sığınarak Kan Revan'a dönüş yaptım. Finale max 3-4 bölüm var.

Geç de olsa sizlerle bitireceğim hikayemizi. Hayat o kadar komplike ki istediğimiz her şeyi istediğimiz zaman yapamıyoruz maalesef. Şartlar elvermiyor her zaman.

Oy ve yorumlarınızı merakla bekliyorum. Beni yalnız bırakmayın cesaretimi zor topladım zaten ;) ;)

ÖNEMLİ!!

Bu bölümü okumadan önce bence 27. Bölümü bir okuyup olayları hatırlamanız daha sağlıklı olacaktır. :)

Keyifli Okumalar; Sevgilerimle 💓

28. Bölüm

İhsan, Eren'i bulamadığının haberini verdiğinde Tuğra daha fazla dayanamadı. Koltuğun üzerindeki gömleğini aldı ve dikişlerine dikkat ederek giydi.

''Tuğra, saçmalama! Bu halde gidemezsin.'' dedi Hira.

Ayşen Hanım ise ilk kez Hira'ya hak verdi.

''Evet oğlum, yaralısın! Eren çocukluk yapıyor her zamanki gibi! Bırak İhsanlar bulsun!'' dedi.

Tuğra, Hira'nın elini tutup öptü ardından kendisi için endişelenen sevdiği kadın ve annesine hitaben konuştu.

''Onun nereye gittiğini biliyorum sanırım. Onu bulmam lazım, Eren benim kardeşim. Endişelenmeyin benim için.''

Tuğra odadan çıkmadan önce İhsan'a annesini eve ve Hira'yı Baran'ın yanına bırakmasını söyledi.

Hira adamın peşinden hastane odasından çıktı.

''Tuğra, bekle!'' diye bağırdı.

Tuğra kaşlarını çatarak arkasına döndü. Kendisine yaklaşan külkedisine baktı. Ardından büyük adımlarla gelen İhsan'ı görünce eliyle durdurdu.

''Efendim külkedisi,'' dedi elleriyle genç kızın yüzünü kavradı.

''Ben de seninle geleyim'' dedi ve yalvaran gözlerle baktı sevdiği adama.

Tuğra gülümsedi, Hira'nın alnından öptü. Hira öpücüğün etkisiyle gözlerini yumdu. Genç adamın beline sarılarak kafasını hafifçe göğsüne yasladı.

Tuğra kulağına doğru eğildi.

''Düğünümüzde sadece alnından öpmeyeceğim bilgin olsun Hira Kılıç,'' dedi.

Duyduklarıyla genç adamın göğsünden kafasını kaldırdı; ''Ben bir Kılıç değilim kendine gel,'' dedi yalandan trip atarak. Tuğra son olaylardan sonra arada 'Hira Kılıç' diyerek nabız yokluyordu.

Tuğra, Hira'nın çenesinden tutarak göz göze gelmelerini sağladı.

''Olacaksın, hem de seve seve'' dedi.

Hira ellerini göğsünde bağladı.

''Bakarız ama önce seninle gelmem izin ver Tuğra,'' dedi.

Tuğra kahkaha attı.

''Sen yapıyorsun bu sporu Hira hanım ama yemezler,'' dedi.

''Yesen ne olurdu sanki..?'' dedi dudak bükerek.

''Hira, güzelim İhsan seni Baran'ın yanına bırakacak. Ben Eren'i bulayım sonra her şey çözülecek. Söz veriyorum külkedisi.'' dedi.

''Tamam ama verdiğin sözleri tutmazsan abime söylerim seni!'' dedi saçını savurarak.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 27, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kan RevanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin