15 - Biliyorsun

2.3K 175 205
                                    

Bölüm Şarkısı = Sezen aksu ~ biliyorsun

YaseminRabiaErce8 bu bölümü sana ithaf ediyorum 😍😍 bölüm gelene kadar yorumlarınla destek olduğun için teşekkürler Sevgili Kan Revan Okurummm🤗🤗

Öhöömmm öhömmm; Laz İsmail'den mesaj var sizlere kuzularımm🙈

Uşaklar bölümü okiysunuz da ne oy ve yorum var da! Bu kiz yazayii de yazayii nereye kaybolayyii bu okuyangillerrr. Yıldıza dokunip oy verelum ve yorum yapalum. Bu kizçe +100 yorum olmadan yb'leri atmama karari almiş. Yanarizz valla sınırii geçemezsek...

Keyüfle Okiyunuuzz 💜💙

15. Bölüm

Tuğra derin bir nefes aldı. Oksijen ciğerlerini yakıyordu. Kabına sığamıyordu genç adam. Öfkesine yenik düşüp Hira ile ağır konuşmuştu.

Külkedisi kaldırabilir mi diye düşünmemişti. Çünkü acısı içten içe parçalamıştı onu.

Çoktu Tuğra'nın her şeyi. Sevgisi, öfkesi, üzüntüsü ve mutluluğu. Belki de duygularını bu kadar yoğun yaşadığı için şirazesi kayıyordu.

Park ettiği arabasına yaslanmış Baran'ın evini gözetliyordu. İki gün olmuştu Hira hastaneden çıkalı ama Baran, Tuğra'nın kardeşiyle görüşmesine izin vermiyordu. Tuğra bu duruma istemsizce güldü. Kendini liseli ergenler gibi hissediyordu.

Hira'ya beslediği duygular ona gerçekten yaşadığını hissettiriyordu.

Hira ise perdeyi hafifçe aralayıp baktı. Oradaydı işte...

İnat etmiş bekliyordu. Diğer iki gün bir iki saat bekleyip gitmişti. Ancak bugün sayamadığı kadar saattir buradaydı. Abisinin sesiyle irkilip araladığı perdeyi kapattı.

"Gitmiyor pislik herif! Yapıştı kaldı." diyen Baran sinirle evin içinde ileri geri yürüyordu.

"Onunla konuşabilir miyim?" diye sordu Hira. Baran genç kızın konuşmasından çok sorduğu soruya şaşırarak durdu. Bakışlarını kardeşine çevirdi.

"Yapma Hira. Yanarız güzelim..." dedi Baran. Kaşlarını havaya kaldırmış, kafasını da olumsuz anlamda sallamıştı. Kardeşinin anlaması gerekiyordu. Tuğra ve Hira aynı cümle içinde bile geçemezdi.

Hele ki onca yaşanan şeyden sonra...

Hira titrek bir nefes aldı. Ağlamak istemiyordu ama istemsizce gözleri dolmuştu.

"Biliyorum..." dedi buruk bir şekilde.
"Ama benim bilmem yetmiyor. O da anlamalı ve gitmeli. Bana acıyor sadece..." diye ekledi genç kız.

Baran kaşlarını çattı.
"Sana acımak mı? Saçmalama!" dedi Baran.

Hira gözünden akacak yaşı sildi. Daha erkendi ağlamak için. Daha erkendi efkarlanmak için...

"İzin ver konuşayım. Ki bu kısır döngü son bulsun artık!" dedi.

"Sen konuşmayı kafana koymuşsun bile Hira!" dedi Baran. Sinirle elini kendi saçlarına daldırıp çekiştirdi.

"Hayır," dedi Hira ve kafasını olumsuz anlamda salladı.
"Sen dersen ki konuşma, konuşmam ben abi! Seni çiğnemem sen benim için bu kadar uğraşırken, asla!" dedi.

Kan RevanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin