Foto: Tuğra ❤️ Hira
Merhaba arkadaşlar, bölüm hakkında oy ve yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)
Oy sınırı 100, yorum 50Olaylı ve bol bol Hira - Tuğra içeren bir bölüm o yüzden;
Keyifli okumalar Canlar ❤️22. Bölüm
Hira'nın yatağına oturmuş, sırtlarını yatak başlığına yaslamışlardı. Filmi başlatıp genç adamın yanına geri geldi. Tuğra kolunu kaldırdı. Hira ise utanarak gözlerini kaçırdı ve gülümseyerek Tuğra'nın kolunun altına girdi. Kafasını genç adamın göğsüne yasladı. Ne izledikleri filme odaklanabilmişlerdi ne de Mısır yemişlerdi.
Birbirlerinin kolları arasında olmak onlar için bu kadar mucizeyken odak noktaları sadece buydu. Bir süre sonra yatar pozisyona geçtiler.
"Baran'a söyleyelim artık," dedi Tuğra. Hira abisinin adını duyunca genç adamın göğsünden kafasını kaldırıp gözlerine baktı."Olmaz!" dedi net bir şekilde.
"Nedenmiş o?" diye sordu Tuğra.
"Erken çünkü Tuğra.""Yahu gel yarın evlenelim demiyorum ki. Baran bilsin en azından böyle kendimi ona karşı suçlu hissediyorum." dedi Tuğra.
Hira yatakta oturur pozisyona geldi. Elleriyle oynamaya başladı. Derin bir nefes alarak;
''Ben de bu durumdan memnun değilim ama bu aramızdaki şeyi bir süre sadece biz yaşayalım istiyorum bize özel olsun.''
Tuğra da yatakta oturur pozisyona gelerek; ''Aramızdaki şey? sen ve ben değil. Biz var artık Hira.'' dedi. Ardından Hira'nın çenesinden nazikçe tutarak kafasını kaldırdı, göz göze gelmelerini sağladı. Birbirlerine sadece baktılar. Bu bakışların ne anlama geldiklerini sadece ikisi biliyordu.
Tuğra yüzünden silemediği gülüşle yatakta kalkıp köşede duran ceketini eline aldı. Hira da onu taklit ederek yataktan kalktı ve karşısına geçti.
''Ne gülüyorsun?'' diye sordu Tuğra'ya.
''Seninle susarak konuşmayı özlemişim.'' dedi Tuğra. Ardından genç kızın omuzlarından tuttu.
''Seni seviyorum!'' dedi bir anda. Hira ise böyle bir anda böyle bir şey beklemiyordu. Şaşırarak baktı karşısındaki adama. Utanarak gözlerini kaçırdı.
''Deme şöyle.'' dedi Hira. Tuğra'nın gülüşü tüm yüzüne yayıldı.
''Seninle susmayı seviyorum. Utandığında kaçırdığın bakışlarını da seviyorum.'' dedi. Bir adım daha genç kıza yaklaştı ve alnına dudaklarını değdirdi. Saçını koklayarak öptü genç kızın alnını. Kokusunu alıp kendine hapsetmek istiyordu. Hira yanında yokken de onunla olması için.
Tuğra öptükten sonra geri çekilecekken Hira genç adamın beline sarıldı, kafasını göğsüne yasladı.
''Sana sarılmayı seviyorum, seninle susmayı ve seninleyken güvende hissetmeyi seviyorum. Senden korkmamayı seviyorum.''
Tuğra kolları arasındaki kızın dedikleriyle ona sıkıca sarıldı. Bırakmak istemiyordu onu ama acele edip kaybetmek de istemiyordu. Aşk dedikleri buydu işte.
Zorlukla da olsa ayrıldıklarında Tuğra geldiği gibi balkondan gitmişti. Kendine aksiyon yaratmayı seviyordu. İçindeki adrenalini böyle atabiliyordu ancak.
Ertesi gün olduğunda Hira staja giderken oldukça mutluydu. Baran, Hira'yı okula bırakırken mutlu halini fark etmişti. Kardeşi mutlu olsun istiyordu elbet ama bu mutluluk başkaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan Revan
Teen FictionSevda #3 : 25.09.2021 Kan Revan bir aşk hikayesi. Tuğra Kılıç babasını kaybedip protokole dahil olduğunda sadece on sekizinde genç bir adamdı. Tek isteği gücüne güç katarak ailesini korumaktı. Kalbi fütursuzca sadece annesi ve kardeşi için atıyordu...