Do you love the rain, does it make you dance
When you're drunk with your friends at a party.
What's your favorite song, does it make you smile, do you think of me?When you close your eyes, tell me, what are you dreamin'
Everything, I wanna know it all.I'd spend ten thousand hours and ten thousand more.
Oh, if that's what it takes to learn that sweet heart of yours.
And I might never get there, but I'm gonna try.
If it's ten thousand hours or the rest of my life.
I'm gonna love you.Ik hoor hem zachtjes achter me zingen en eerlijk gezegd was dit helemaal mijn bedoeling niet. Ik ben veel te dronken nu om dit te doen, maar ik merk dat ik me steeds dieper in zijn omhelzing laat zakken. Hij is warm en elke keer wanneer hij zich beweegt ruik ik zijn geur in mijn neus.
Mijn ogen gaan dicht en ik draai mijn hoofd een klein beetje zodat ik nog meer van zijn geur kan opsnuiven wanneer hij voor me zingt. Mijn hand is al lang gestopt met het ritme aangeven en nu is het alleen nog Andy met mijn gitaar. Mijn lippen glijden heel lichtjes over zijn nek wanneer ik naar hem luister.
Mijn hand gaat op zijn been en wrijft zachtjes heen en weer. Ik ben bijna bang om hem aan te raken, omdat hij zo gefocust is op Thomas en Joe en ik weet dat ik dit niet moet doen, maar ik ben nu zo ver van het padje af en dit moment is er dus waarom niet? Ik besluit nu dat het niet uit maakt. Ik ga dit doen!
Ik breng mijn hand naar zijn nek en druk mijn lippen onder zijn oor tegen zijn huid "wat doe je?" mompelt hij "ik kus je nek" vertel ik hem "dat voel ik, waarom?" vraagt hij "omdat ik het wil" zeg ik voor ik er nog een paar kusjes druk "je bent hartstikke dronken Ryan" zegt hij "ja dat klopt, jij ook" reageer ik terug "ja daarom is dit geen goed idee" zegt hij.
Ik weet dat hij gelijk heeft, maar het kan me niet schelen dus druk ik me steviger tegen hem aan en lik ik aan zijn oor waardoor zijn adem even stokt. Ik glimlach en druk mijn lippen ertegen voor ik erin fluister: I don't care." Ik lik er langs en bijt er vervolgens in waardoor hij gromt "je weet niet wat je zegt Ryan" mompelt hij. Ik pak zijn gezicht vast en draai hem naar me toe "so what?" vraag ik hem.
Hij legt mijn gitaar aan de kant en gaat rechtop staan om zijn hand naar me uit te steken "kom, jij moet naar bed" zegt hij. Ik pak zijn hand aan en laat me zelf omhoog trekken zodat ik tegenover hem sta. We zijn ongeveer even lang dus we kunnen elkaar gewoon aankijken zonder te bukken. Hij laat mijn hand niet los wanneer hij me naar mijn slaapkamer brengt.
Hij trekt mijn shirt uit en bekijkt me ongegeneerd. Ik lik mijn lippen en trek hem tegen me aan "ik weet dat je me wilt" fluister ik in zijn oor. Ik weet helemaal niet of dat zo is, maar hij lijkt in een tweestrijd te staan en ik wil hem een beslissing laten maken. En het liefst nu.
Ik laat mijn hand onder zijn shirt gaan om zijn huid aan te raken. Nog steeds is hij zijdezacht ondanks zijn harde spieren. Op dit moment kan het me geen reet schelen dat ik mijn vriend sta te verleiden me te nemen. Ik leg zijn hand op mijn kruis en laat hem voelen hoe hard ik voor hem ben en hoe graag ik hem wil.
Hij gromt luid wanneer hij zijn lippen op de mijne duwt en me hard zoent. Zijn handen gaan over mijn lichaam en voelen me terwijl ik hetzelfde bij hem doe. Hij maakt mijn broek open en laat zich voor me op zijn knieën zakken om mijn pik in zijn hand te nemen.
Ik kreun wanneer ik zijn warme hand eromheen voel en hij begint te bewegen. Hij kust mijn heupen en mijn buik voor hij zich op mijn lid concentreert "zuig me" zeg ik hem wanneer hij er voor de zoveelste keer aan likt. Hij neemt mijn eikel in zijn mond en meteen stoot ik mijn heupen naar voren zodat ik zo diep mogelijk naar binnen kan.
Hij kokhalst wanneer hij mijn pik in zijn keel zuigt en er omheen slikt waardoor ik hard kreun. Nog nooit heeft iemand me zo lekker gepijpt als hij nu doet. Hij zorgt er voor dat ik binnen no time mijn orgasme aan voel komen. Hij merkt het ook en zuigt me nog harder tot ik zijn hoofd vast pak en hem stil hou zodat ik met mijn heupen kan bewegen. Ik neuk zijn mond hard en ik hou totaal geen rekening met wat hij wilt alleen omdat ik zo snel mogelijk wil komen.
Ik trek me uit hem terug vlak voor ik klaar kom en spuit mijn zaad over zijn borst heen. Hij likt zich een weg omhoog langs mijn borst voor hij me achterover op mijn bed duwt. Hij trekt zijn kleren uit en mijn kleren gaan er al snel achteraan voor hij zich met een grijns boven op me laat vallen "ik hoop dat je er klaar voor bent" fluistert hij voor hij mijn mond opeist.
Zijn tong werkt zich mijn mond in om met de mijne te spelen, zijn handen gaan over mijn lichaam naar beneden en grijpen zich vast aan mijn kont "je hebt een hele lekkere kont" zegt hij wanneer er een vinger tussen mijn billen glijd "heb je condooms?" vraagt hij "ja, nachtkastje" mompel ik.
Ik kijk naar zijn bewegingen als hij zich naar mijn nachtkastje beweegt en er een condoom uit haalt. Hij haalt er ook een flesje glijmiddel uit en legt die naast zich neer voor hij zich weer op mij stort. Hij duwt mijn benen uit elkaar en omhoog en duwt ze zo ver richting mijn gezicht dat mijn kont omhoog komt van het bed. Zijn ogen kijken even in de mijne voor hij naar mijn kont kijkt die open en bloot voor het grijpen ligt.
JE LEEST
Ik speel voor jou ✅
RomanceDit is het derde en laatste deel van stiekem verliefd. Het gaat gaat over Andy en zijn ervaringen. Ik ga dit boek gewoon in het Nederlands schrijven ook al zijn de karakters Engels. Ik hoop dat er geen verwarringen ontstaan, omdat het Nederlands is.