Hij kronkelt onder me wanneer ik een vinger in hem stop. Ik had liever glijmiddel gebruikt nu, omdat het technisch gezien zijn eerste keer is sinds weet ik veel hoe lang, maar ik weet zeker dat hij het niet heeft dus moet ik improviseren. Ik draai mijn vinger rond om hem wat uit te rekken voor ik er een tweede bij doe.
"Heb je condooms?" vraag ik "ja, in het kastje daar" zegt hij. Ik laat hem los en sta op van het bed om een condoom te pakken. Tot mijn grote verbazing zie ik een fles glijmiddel staan. Ook die neem ik mee "ik had niet verwacht dat je deze zou hebben" zeg ik hem "dat wist ik ook niet" bloost hij "ik ben er blij mee" zeg ik hem "dat gaat makkelijker dan met spuug"
Zijn ogen worden groot door mijn woorden waardoor ik me volledig stil hou "weet je zeker dat je dit wilt? Dat je er klaar voor bent?" vraag ik "ja, ik weet wat ik eerder vandaag zei, maar ik wil dit. Ik wil me weer goed voelen Ryan" zegt hij. Ik rol het condoom over mezelf af en gebruik veel meer glijmiddel dan ik anders zou doen, maar dit gaat ontzettend strak aanvoelen, alsof hij nog maagd is.
Ik buig me over hem heen en kus hem zacht op zijn lippen. Mijn hand zit rond mijn pik wanneer ik die naar zijn kont breng "wanneer ik me naar binnen duw, moet je me tegendruk geven oke" zeg ik waarop hij knikt "en probeer je te ontspannen. Ik wil je geen pijn doen." Ik duw mijn eikel naar binnen en laat hem eraan wennen "dit voelt heel raar" zegt hij uiteindelijk waardoor ik lach.
Steeds een beetje dieper zink ik in hem, tot ik niet verder kan en mijn ballen tegen zijn kont zitten. Zijn ogen zijn dicht en zijn lippen op elkaar geperst "Andy?" hij doet zijn ogen open en kijkt naar me "hou je ogen open alsjeblieft" zeg ik hem zachtjes "ik wil naar je kijken" hij knikt en legt een hand op mijn wang "beweeg maar" zegt hij zacht. Ik doe wat hij van me wilt en trek me een stukje uit hem terug voor ik me weer naar binnen laat glijden "shit wat is dit strak"
Ik hou een rustig tempo aan en beweeg me zachtjes. Mijn lippen kussen elk stukje huid waar ik bij kan wat hem steeds laat zuchten. Zijn handen zitten in mijn haar zodat hij me dicht bij zich kan houden "sla je benen rond me heen" fluister ik. Ik voel zijn enkels in elkaar haken op mijn rug waardoor ik nu helemaal door hem omringt ben. Dit is waar ik moet zijn. Mijn plaats op deze wereld is bij Andy
Hij haalt mijn gezicht uit zijn nek en drukt zijn lippen hard op de mijne voor zijn tong de mijne zoekt. Ik kus hem terug en geef hem alles wat ik in me heb. We zijn volledig in elkaar verstrengeld en er is niks wat ons nu nog uit elkaar kan halen, geen ex vriendjes, geen familie, geen Thomas. Ik zal er alles aan doen om Andy voor me te winnen en hem bij me te houden.
"Hoe ver ben je?" vraag ik hem "kom maar" hijgt hij "ik ga met je mee" zijn hand ligt rond zijn schacht en trekt eraan. Zijn rug komt van het bed af en zijn gezicht staat gespannen. Hij ziet er zo sexy uit wanneer hij zo onder me ligt. Mijn wereld verdwijnt langzaam naar de achtergrond wanneer mijn orgasme mijn lichaam overneemt. Ik voel Andy zijn zaad tussen ons in op onze buiken wanneer hij ook komt.
Ik laat me langzaam op hem zakken om op adem te komen. Mijn lichaam is volledig uitgeput van het orgasme dat ik net had. Andy wrijft met zijn beide handen over mijn rug en ik geniet van zijn aanrakingen. Ik haal mijn hoofd uit zijn nek en druk een kus op zijn lippen "je bent van mij" fluister ik "van jou" zegt hij zacht terug waardoor ik glimlach.
Ik trek me uit hem terug en haal het condoom van me af. Er gaat een knoop in voor ik hem weg gooi. Ik kruip terug in bed bij Andy en leg mijn hoofd op zijn borst. Het laatste wat ik voel is zijn hand die in mijn haar kriebelt.
Mijn ogen vliegen open van Joe die naast het bed staat te gillen "OMG! OMG! OMG! Oooh! My! Fucking! Goddd!" roept hij uit "wat?" Ik spring op uit bed en kijk naar Joe met een gezicht van wat the hell is er aan de hand "jullie zijn zo cute" grinnikt hij "dude, wtf?" snauw ik "moet je daar zo voor gillen?" Hij knikt "ja, we hoorden wel van alles enzo, maar ik had niet verwacht dat je zo uit bed zo komen" zegt hij terwijl hij naar me wijst.
Ik kijk naar beneden en zie ik dat ik in mijn adamskostuum voor hem sta "shit" ik stap terug het bed in en ga tegen Andy aan liggen die zacht ligt te lachen "wat lach je?" vraag ik "dat was grappig" zegt hij "niet waar, Joe moet ons niet storen voor hetzelfde geld zijn we iets anders aan het doen" zeg ik. Ik voel Andy zijn hand naar beneden bewegen en voel hoe hij me vast pakt "zoals dit?" vraagt hij
"Euh, jongens ik ben er ook nog" zegt Joe "ja dan moet je weg gaan zodat wij wat privacy hebben" zegt Andy "geef ons een half uurtje" Joe knikt en laat ons alleen "dus wat wilde je doen?" vraag ik "dit" zegt Andy voor hij zich over me heen rolt en me in het matras drukt. Het gebeurt ontzettend snel en voor ik het weet heeft hij zijn penis in me geduwt en kreunen we het allebei uit van genot.
Ik voel zijn zaad in me zitten wanneer zijn pik nog diep in mijn kont zit. Zijn gezicht hangt boven het mijne "dit wilde ik gister al doen" zegt hij "sorry dat ik zo snel kwam" ik grinnik "we moeten gewoon wat meer oefenen" knipoog ik naar hem. Hij draait met zijn heupen en duwt zich verder naar binnen. "Ik ben nog steeds hard" zegt hij voor hij zich weer terug trekt en naar binnen duwt "ronde 2" kreun ik voor ik hem naar me toe trek en hem kus. Zo wil ik elke dag wel wakker worden
JE LEEST
Ik speel voor jou ✅
RomanceDit is het derde en laatste deel van stiekem verliefd. Het gaat gaat over Andy en zijn ervaringen. Ik ga dit boek gewoon in het Nederlands schrijven ook al zijn de karakters Engels. Ik hoop dat er geen verwarringen ontstaan, omdat het Nederlands is.