15

199 5 0
                                    

Ik word heerlijk uitgerust wakker

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik word heerlijk uitgerust wakker. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo lekker heb geslapen. Andy ligt naast me in een diepe slaap. Onze benen liggen in elkaar gewikkeld en zijn arm ligt rond mij heen. Blijkbaar hebben we elkaar in onze slaap ook opgezocht.

Ik sta voorzichtig op om hem niet wakker te maken en trek mijn broek aan om naar beneden te gaan en koffie te zetten. Ik smeer ondertussen wat broodjes voor mezelf en Andy en drink mijn koffie aan de keukentafel. Mijn mobiel ligt in mijn hand als ik een melding krijg van een foto waar ik in getagd ben.

#ryan&andyarehot! Staat er boven. Ik klik de link aan en bekijk een foto, het is de foto van de meisjes die ons tijdens het eten stoorde. Ik kijk naar mezelf en zie de glimlach die ik altijd gebruik voor foto's. Andy staat er veel beter op. Hij doet alsof hij het leuk vind, ik niet ik irriteerde me enorm aan ze en dan vooral die ene met die handtekening op haar tiet. Hoe cliché wil je het hebben.

Mijn telefoon trilt in mijn hand waardoor ik hem van schrik bijna laat vallen

Ik: hallo?

Bobby: hey waar ben je?

Ik: bij Andy, hoezo

Bobby: wat doe je daar?

Ik: muziek maken, wat anders?

Bobby: weet ik veel, we hadden het erover dat we de nieuwe liedjes willen horen dus zeg maar tegen hem dat we er over 15 minuten zijn

Ik: oké ik zal het doorgeven, later

Ik hang op en loop meteen naar de slaapkamer om Andy wakker te maken "Andy? Andy? Word eens wakker" zeg ik zacht "wat is er?" kreunt hij "de jongens komen er zo aan" zeg ik "waarom?" vraagt hij "ze willen je nummers horen. Bobby belde me net en die zei dat ze hierheen komen dus kom het bed uit en kleed je aan"

Nu pas gaan zijn ogen open "goedemorgen" glimlach ik naar hem "goedemorgen" hij haalt de deken van zich af en toont me zo zijn heerlijke lichaam. Ik voel mezelf meteen hard worden als ik denk wat hij er mee kan "is dat mijn shirt?" vraagt hij waardoor hij mijn gedachten onderbreekt "ja, Juan heeft mijn kleren gezien gister en hij hoeft niet te weten dat ik hier heb geslapen" leg ik hem uit.

Hij trekt dezelfde broek als gisteravond aan en trekt een zwart shirt over zijn hoofd. Ik kijk hoe hij naar de badkamer loopt en loop achter hem aan om naar hem te kijken. Ik denk aan de jongens, wat mij betreft hoeven ze van niks te weten, maar ik weet niet hoe Andy erover denkt "wat is er?" vraagt hij "kunnen we dit voor ons zelf houden" zeg ik een beetje zenuwachtig "natuurlijk we zeggen wel dat je hier was om het nummer te horen."

Hij loopt achter me aan naar beneden en schuift aan tafel waar een voord met broodjes staat voor hem en een koffie die half koud is. Zodra hij klaar is met eten en ik zijn bord op wil ruimen trekt hij me op schoot "moet ik me nu ook gedragen?" vraagt hij "nee" zeg ik "mooi" mompelt hij voor hij een kus op mijn lippen drukt. Ik verdiep de kus en kan een zachte kreun niet onderdrukken wanneer hij me in mijn kont knijpt.

Ik schrik van de deurbel dus spring op van zijn schoot "ga in de kamer zitten en zet een gitaar op schoot" zegt hij me. Wanneer ik weg wil lopen trekt hij me nog eens naar zich toe voor een kleine kus en laat me dan gaan. Ik pak een gitaar uit zijn standaard en ga er mee op de bank zitten. Mijn telefoon leg ik met de record functie naast me zodat het lijkt alsof we echt spelen.

Ik hoor Andy praten tegen de andere en komt als eerste de kamer binnen. Hij grijnst een beetje en stuurt me een knipoog voor hij de rest binnen laat "koffie?" vraagt hij waarop ze allemaal ja knikken "hey Ryan, ik zag een foto van jou en Andy" zegt Thomas "ja die heb ik ook gezien" zeg ik "we waren aan het eten en die meisjes kwamen ons storen. Je weet hoe ik daarover denk" grom ik.

"Dus wat heb je tot nu toe?" vraagt Bobby aan Andy die de gitaar van me overneemt "luister, ik liep gister een beetje vast met het nummer, maar ik dacht vanacht iets en ik denk dat het wel lekker klinkt. Dus eerlijk zeggen wat je er van vind" zegt hij voor hij zijn vingers op de snaren legt en begint te spelen

Never made it as a wise man
I couldn't cut it as a poor man stealing
Tired of living like a blind man
I'm sick of sight without a sense of feeling

This is how you remind me of what I really am
This is how you remind me of what I really am

It's not like you to say sorry
I was waiting on a different story
This time I'm mistaken
For handing you a heart worth breaking

And I've been wrong, I've been down
Been to the bottom of every bottle
These five words in my head
Scream "Are we having fun yet?"

Hij stopt zijn vingers en laat de tonen stil vallen wanneer hij klaar is met spelen. Hij bukt voorover om zijn koffie van tafel te pakken en wacht op commentaar van de andere "dat is een heel vet nummer" zegt Thomas "ik zie ons dat wel spelen, ondanks dat het heel anders is van wat we normaal doen" Juan en Bobby knikken "ja het klinkt geweldig."

Andy kleurt een beetje "ik weet alleen nog niet hoe het verder gaat, maar daar waren we mee bezig" zegt hij terwijl hij naar mij wijst. "Iemand nog koffie?" vraag ik. Ze schudden allemaal nee en dus loop ik naar de keuken om iets voor mezelf te pakken. Wanneer ik terug kom en op de bank ga zitten zie ik dat Juan zijn ogen op mij gericht zijn "wat?"

"Hoe kom je aan die zuigzoen?" vraagt hij waardoor de hele kamer stil valt. KUT!

 KUT!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Ik speel voor jou ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu