40

172 6 0
                                    

"Ik ga me even douchen" zegt Ryan "moet ik je wassen?" vraag ik "nee dan komen we de badkamer niet meer uit" grijnst hij

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ik ga me even douchen" zegt Ryan "moet ik je wassen?" vraag ik "nee dan komen we de badkamer niet meer uit" grijnst hij. Ik zie hoe hij van het bed opstaat en naar de deur loopt "shit dat ziet er lekker uit" zeg ik. Hij draait zich naar me om en kijkt met een grijns naar me "heb je nog niet genoeg van me" ik schud mijn hoofd en sta ook op uit bed "nee nog lang niet, maar ik bedoelde mijn zaad dat nu langs je benen naar beneden loopt"

Ik druk mijn vinger op zijn been en veeg met mijn vinger zijn zaad terug naar boven voor ik mijn vinger met zaad terug in hem stop waardoor hij kreunt. "Buig eens een klein beetje voorover Ryan" zeg ik hem. Hij zet zijn handen tegen de deur en buigt zijn lichaam. Ik druk mijn pik in zijn kont en neuk hem. Hard. "Dit word een vluggertje" hijg ik.

Ik leg mijn hand in zijn haar en trek zijn gezicht achterover zodat ik hem kan zoenen. Ik laat mijn mond open waardoor onze zoen vooral bestaat uit heel veel natte tongen en kwijl. Mijn hand gaat naar zijn lid en ik begin hem hard af te trekken. Ik beuk me diep in hem en dat blijf ik doen tot er iemand op de deur klopt "komen jullie?" ik grijns tegen zijn nek "bijna" roep ik terug

Ik zuig aan zijn nek en zie het mooi rood worden. Ik hoor Ryan vloekend kreunen en meteen word mijn hand nat. Het voelt warm en plakkerig aan. Ik wrijf het over zijn buik uit zodat hij er dubbel van kan genieten. Ik duw me nog één keer diep naar binnen en laat mezelf dan ook gaan. Ik spuit mijn zaad zo diep mogelijk in hem. Het is dat hij geen kinderen kan maken anders weet ik zeker dat het deze keer zou gebeuren.

Ik trek me voorzichtig uit hem en draai hem met zijn rug tegen de muur "zo nu ben je de mijne" zeg ik "gaat het?" hij grijnst en knikt "mijn kont doet zeer" zegt hij "maar het was het helemaal waard" hij kust me en houd me tegen voor ik de kus kan verdiepen "ik ga me nu echt douchen" zegt hij "ik ga vast naar beneden" zeg ik hem waarop hij knikt en zich omdraait om de deur open te doen.

Ik maak mezelf schoon met een oud shirt en gooi het vervolgens in de hoek voor ik een schone boxer aan trek en een broek. Zonder shirt loop ik naar beneden en tref iedereen daar aan in de keuken. "Zo, dat was geen half uur" zegt Joe "sorry" mompel ik "je meent er niks van" grijnst Juan "nee" grijns ik terug. Ik wankel een beetje verder de keuken in "gaat het wel?" vraagt mijn vader me "ja, hoezo?" vraag ik "je wankelt" zegt hij "je moet rustig aan doen met je been" zegt hij me "dat weet ik pap"

"Dus wat is nieuw?" vraag ik als ik op een stoel ga zitten. Ik wrijf over mijn been en voel de spieren strak staan en ik weet dat als ik er nu niks aan doe ik straks kapot ga van de kramp. En dus duw ik mijn hand erop en druk op de zere plekken om het te masseren. Mijn vader zet een kop koffie voor mijn neus samen met een broodje "dank je wel" ik glimlach naar hem en neem een hap van mijn broodje.

"En daar hebben we 'meneer-we-komen-bijna' zegt bobby. Ryan haalt zijn schouders op "het was niet gelogen" zegt hij met een knipoog. Adam verslikt zich in zijn koffie en Juan zit te lachen "ik hoef dat niet te weten" zegt Adam. Ik grinnik en schuif de stoel naast me naar achter voor mijn bijna vriendje. Hij drukt een kus op mijn wang en glimlacht naar me "heb je last van je been?" vraagt hij zacht "een beetje"

"We hebben de pers gebeld" zegt Thomas "we gaan vanmiddag een persconferentie geven in het gemeentehuis" verteld hij "en wat gaan we zeggen?" vraagt Ryan "de waarheid" zegt Joe "dat is het beste" Ryan knikt "daar ben ik het mee eens" zegt hij "maar ik weet niet of dat goed is voor Andy" ik draai me naar hem om "ik red me wel. Ik weet dat er vragen zijn en op de meeste heb ik zelf ook geen antwoord, maar ik wil me niet verstoppen" vertel ik ze.

Het is 16.00 uur en ik sta samen met Ryan, Juan, Bobby, Joe, Thomas en mijn vader in het gemeentehuis te wachten. Ryan neemt me apart "weet je zeker dat je dit wilt?" vraagt hij "ja, het is beter dat het nu gebeurd als wanneer we ergens anders zijn. Dit is mijn terrein" zeg ik "hier voel ik me veilig" Ryan knikt en geeft me een kleine kus voor hij zich op de andere richt.

We worden een zaal in geleid en zitten allemaal op een rijtje voor een paar microfoons. Ik zit in het midden naast Ryan en Bobby en beweeg mijn been heen en weer. Ik zal het niet toegeven, maar ik ben flink zenuwachtig voor wat er gaat gebeuren. Bobby heeft me verteld dat de meeste journalisten gelijk zijn aan parasieten die je maar niet met rust willen laten. Ze vragen de meest persoonlijke dingen en deinsen nergens voor terug.

"Je hoeft geen antwoord hoef te geven als ik dat niet wil, maak ze gewoon duidelijk dat je niet alles meer weet. Ze zullen waarschijnlijk vragen wat je hier doet, en waarom je niet meer bij de band bent, maar ook wat je liefdesleven is nu, want je stond bekend als iemand die graag lol maakte en hoewel het tegen je regels in ging om sex met fans te hebben gingen er altijd wel geruchten rond" zegt Bobby "en als er iets anders is dan zijn Ryan en ik er allebei voor je. De rest natuurlijk ook, maar wij zitten dichterbij"

"Het is tijd"

"Het is tijd"

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Ik speel voor jou ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu