"Ik ga naar het hotel" zeg ik nadat ik hier belachelijk heb zitten geeuwen "ik ook" zegt bobby "ik wil morgen surfen. Kan dat hier?" vraagt hij waarop Ryan knikt "ja, je hebt goede golven. Zullen we met z'n alle gaan? Morgen rond een uur of 12?" vraagt hij. Ik sta op en knik dat ik er zal zijn. Bobby doet hetzelfde en nadat we beide gedag hebben gezegd tegen Mia lopen we het café uit.
We logeren allebei in hetzelfde hotel dus we hoeven niet moeilijk te doen wie waar heen gaat omdat we dezelfde richting op moeten "Bobby?" vraag ik "mm?" vraagt hij "ga je met mij mee?" ik kijk naar hem en zie dat hij een wenkbrauw optrekt "ik wil niet alleen zijn" zeg ik "ik ga wel mee, Ryan zal wel bij Andy slapen dus dan neem ik zijn bed wel" zegt hij waarop ik dankbaar naar hem glimlach. Meestal als we reis zijn kan ik niet slapen als ik alleen ben. Daarom heb ik een kamer met Ryan samen genomen.
Ik haal mijn kaartje langs de deur zodat hij open gaat en laat Bobby en mezelf in de kamer. Ik draai de deur achter me op slot en kijk naar Bobby die in de kamer staat. Hij trekt zijn schoenen uit gevolgd door zijn broek en shirt waardoor ik zijn belachelijk grote spieren kan zien. Het lijkt alsof het zwaar is om met zo'n lichaam te bewegen, maar hij beweegt zich soepel wanneer hij het bed in stapt wat eigenlijk het mijne is, maar ik ga er niks van zeggen. Ik ben al lang blij dat hij er is. Ik trek mijn kleren ook uit en ga in het andere bed liggen "welterusten" zegt hij zacht. Ik mompel een "truste" terug en sluit mijn ogen.
Ik word wakker van de douche die aan staat. Ik pak mijn telefoon en kijk of er berichten zijn, maar die heb ik niet. Alleen een hoop meldingen van fans, maar die kijk ik alleen als ik me echt verveel. Ik stap het bed uit en ga recht op zitten. Mijn benen hangen over de rand en mijn hoofd leg ik in mijn handen tot het geluid van vallend water stopt.
De deur gaat open en onthult een in zwembroek gehulde Bobby. Zijn bovenlichaam is nog een beetje nat. Ik probeer me echt niet te storen aan het feit dat ik die druppel die daar langs zijn borst naar beneden glijd wil droog likken, maar het is alsof de druppel me blijft roepen waardoor ik er heel doelbewust naar zit te staren.
"hey goedemorgen" zegt Bobby "hallo, ik ga me ook even douchen" zeg ik. Ik kijk naar hem en zie dat hij ook naar mij staart. Wat is dit toch? We hebben in het verleden wel vaker sex gehad, niet met elkaar, maar wel bij elkaar met iemand anders. Zeg ik dat goed? Of klinkt dat raar? Ach ja, mijn gedachten gaan sinds laatst alle kanten op en ik ben me er van bewust dat er iets veranderd is. Ik weet alleen nog niet wat
Het water is warm als ik eronder sta. Ik spoel me alleen af, want we gaan zometeen toch surfen dus eerlijk gezegd begrijp ik niet eens waarom ik ga douchen. Ik word straks weer vies van het zeewater en dan moet ik vanavond weer douchen. Ik besluit er maar snel uit te komen, want veel nut heeft het niet. Ik sla een handdoek rond me heen en poets mijn tanden voor ik de badkamer uit loop.
Bobby zit op zijn bed met zijn telefoon in zijn hand dus die ziet me niet aankomen. Ik buk me bij mijn koffer om een boxer en een zwembroek te pakken. "Juan?" vraagt Bobby "ja?" ik draai me naar hem om en zie dat hij me bekijkt "ik ga alvast oke?" zegt hij waarop ik knik. Hij loopt door de kamer heen en legt zijn hand op de deurknop om naar buiten te lopen.
Ik let er niet echt op en denk dat hij weg is dus laat ik mijn handdoek vallen om mijn boxer aan te trekken als de deur met een klap weer dicht gaat. Ik schrik op en kijk naar de deur. Bobby staat er nog steeds en zet een stap naar me toe "je ziet er echt heel erg goed uit" zegt hij zacht "ik kan me niet meer inhouden" zijn stem klinkt schor wanneer hij nog een stap dichterbij zet en nu vlak voor me staat
Hij laat zijn ogen over me heen gaan voor hij zijn hand rond mijn middel legt en me dichterbij trekt zodat zijn lippen me bijna raken "zeg me alsjeblieft dat jij dit ook wilt" fluistert hij. Ik weet niet wat ik wil, maar ik knik en op dat moment voel ik zijn lippen de mijne veroveren. Ik laat hem de leiding over de zoen nemen en sla mijn armen rond zijn nek om me vast te houden.
Zijn handen gaan over mijn rug heen en gaan richting mijn kont. Hij knijpt er in en trekt me vervolgens omhoog zodat ik mijn benen rond hem heen kan slaan. hij loopt naar het bed en legt me neer. Ik verlies mezelf in onze zoen en weet niet meer waar ik het zoeken moet. Hij trekt zijn tong uit mijn mond en geeft me snelle kleine kusjes voor hij zich op mijn nek richt.
Ik maak zijn zwembroek ondertussen los en trek hem een stukje naar beneden. Zodat ik bij zijn kont kan om hem daar te voelen. Zijn billen zijn zacht en voelen vol aan in mijn handen. Ik knijp er zacht in waardoor hij zacht hijgt. Hij laat zich langs mijn lichaam naar beneden zakken en neemt mijn lid in zijn hand. Zijn duim strijkt over mijn eikel vlak voor hij de voorhuid zachtjes naar beneden trekt.
Zijn tong likt me van het puntje helemaal tot aan mijn ballen en terug. Ik zie hoe hij naar mij kijkt, zijn mond opent en me helemaal tot aan mijn ballen naar binnen zuigt. Zijn ogen staan vol met lust en ik weet zeker dat de mijne er net zo uit zien, maar voor nu kan ik aan niks anders denken dan aan mijn pik die in zijn mond zit. "Het is zo lekker warm" hijg ik wanneer hij zich terug trekt en weer naar binnen zuigt.
JE LEEST
Ik speel voor jou ✅
RomanceDit is het derde en laatste deel van stiekem verliefd. Het gaat gaat over Andy en zijn ervaringen. Ik ga dit boek gewoon in het Nederlands schrijven ook al zijn de karakters Engels. Ik hoop dat er geen verwarringen ontstaan, omdat het Nederlands is.