Bobby laat me los en staat op van de bank. Mia doet hetzelfde en laat zich door Bobby tegen zich aan trekken voor een wildere zoen. Ik sta ook op en trek ondertussen mijn broek helemaal uit. Mijn shirt gaat erachteraan en dus ben ik helemaal naakt. Ik ga tegen de achterkant van Mia staan en druk mijn lippen in haar nek
"Kom" zegt ze voor ze mijn hand pakt en me mee neemt naar haar kamer. Bobby fluit wanneer ik voor hem loop en als ik over mijn schouder naar hem kijk zie ik dat zijn ogen op mijn kont gericht zijn. Ik weet dat hij een lichte obsessie heeft met mijn kont en hoewel we nooit sex hebben gehad samen vind hij het wel leuk om me aan te raken als we een vrouw delen.
Mia loopt haar slaapkamer in en draait zich naar me om. Meteen trek ik haar shirt over haar hoofd en maak ik haar bh los zodat hij bovenlichaam bloot is. Het water loopt me in mijn mond als ik naar haar tepels kijk. Mijn hand gaat er naartoe en wrijf er met mijn duim overheen "je bent mooi" zeg ik haar "dat zeg je altijd" glimlacht ze "omdat het waar is" zeg ik zacht voor ik mijn lippen op die van haar leg.
Bobby legt zijn hand op mijn kont en knijpt er een keer in voor hij me los laat en achter Mia gaat staan "mag ik je broek uit doen?" vraagt hij haar. Haar mond heeft het druk met de mijne dus meer dan een "mmm" komt er niet uit. Ik voel zijn vingers tussen onze lichamen aan haar broek frunnikken om hem open te maken. Ik voel zijn vinger over mijn eikel glijden en zie hem naar me grijnzen wanneer ik mijn ogen open doe.
Ik knipoog naar hem en laat mijn hand over de rug van Mia naar beneden glijden tot ik zijn paal voel. Hij heeft zich ook uitgekleed en staat naakt tegen Mia aan. Hij buigt zich over Mia heen en drukt een kus op haar wang voor hij zich naar de grond laat zakken en de broek samen met haar slipje naar beneden trekt. Ze kreunt in mijn mond en even vraag ik me af waarom maar dan bedenk ik me dat Bobby haar waarschijnlijk aanraakt.
Ze laat me los en draait zich naar Bobby. Haar ogen glijden over zijn lichaam heen en stoppen bij zijn pik die hard is en omhoog wijst. Net als de mijne. Ze gaat op haar hurken zitten en pakt ons beide vast en trekt mij dichterbij zodat ze me kan pijpen. Het is een ontzettend geil gezicht om haar zo te zien zitten. Op haar hurken met mijn pik in haar mond en die van Bobby in haar hand
Bobby laat zijn blik van haar naar mij gaan en buigt zich een beetje voorover. Ik blijf staan en kijk naar wat hij doet. Hij legt zijn hoofd in mijn nek en zuigt aan mijn hals waardoor ik zacht kreun "mag ik je kussen?" vraagt hij me zachtjes in mijn oor. Zijn adem is heet wanneer ik praat en hoewel ik hem nog nooit gezoend heb knik ik "ja" hij kijkt naar me en legt een hand in mijn nek.
Ik zie zijn gezicht dichterbij komen en zijn tong zijn lippen likken. Ik weet niet waarom hij nu ineens zo hecht is, maar ik wil het wel proberen. Net wanneer hij zijn lippen op de mijne drukt laat Mia mijn pik los en richt zich op die van Bobby. Hij kreunt in mijn mond en daardoor kan ik mijn tong in zijn mond duwen. Hij kust me terug en meteen word ik nog harder dan ik al was.
Ik verbreek de kus en zie meteen dat zijn wangen rood zijn en hij lacht naar me "je bloost" zeg ik hem "ja" zegt hij. Hij haalt zijn pik uit Mia's mond en trekt haar omhoog om haar ruw te zoenen. Hij duwt haar met haar rug op het bed en buigt zich over haar heen. Ik laat mijn hand over zijn rug naar boven gaan tot hij in zijn haar ligt. Ik trek eraan en breng zo zijn hoofd naar me toe zodat ik zijn lippen nog eens kan proeven.
Hij laat me los en richt zich op haar tepels om ze te stimuleren. Mia hijgt en beweegt zich onder hem en wanneer ik mijn vinger tussen haar benen laat gaan kreunt ze. Ze is ontzettend nat voor ons en ik kan niet wachten tot ik me diep in haar kan begraven. Ik rol een condoom over mezelf uit en zeg Bobby dat hij bij haar hoofd moet gaan zitten. Hij doet wat ik vraag wat mij toegang geeft tot haar heerlijke poesje
Mijn pik vind zijn weg en zonder dat ik hem aanwijzingen moet geven zinkt hij diep in haar heerlijke warmte "fucckkk" hijg ik "je bent zo lekker" ik beweeg me langzaam heen en weer en kijk hoe Bobby zich over haar heen buigt en haar tepels verder plaagt. Hij laat zijn hand naar beneden glijden tot hij haar clit aanraakt waardoor ze bokt onder me "ze wilt het iets sneller" zegt ik tegen Bobby die naar Mia kijkt en zijn vingers wat sneller beweegt.
Mia begint steeds harder te kreunen en te jammeren wanneer we haar beide tot een orgasme brengen. Ik trek me uit haar terug en leg mijn hand rond mijn schacht om me langzaam af te trekken "wil je iets nieuws proberen?" vraag ik haar "we willen je allebei" zegt Bobby. Mia kijkt ons omstebeurt aan en knikt dan. Ik ga op mijn rug liggen en zet haar boven op me zodat ze mijn pik bereid.
Bobby likt haar kont likken voordat hij zich er voorzichtig in duwt. Omdat mijn pik in haar kutje zit is haar kont nog nauwer dan hij al was dus het gaat een beetje moeilijk "shit, dit doet zeer" hijgt Mia "moet ik stoppen?" vraagt Bobby "nee, maar straks gaat één van jullie een pik in zijn kont krijgen om mijn punt duidelijk te maken" zegt ze
Zodra Bobby erin zit word mijn lid nog harder omklemt waardoor het bijna pijn doet "beweeg je alsjeblieft" smeek ik hem. Hij trekt zich uit haar terug en beukt zich weer naar binnen. Hij zet een stevig ritme in en meteen begint mijn orgasme op te bouwen "shit, ik kom bijna" hijg ik. "Ik laat jullie allebei komen" hijgt Bobby voor hij nog iets sneller gaat.
Ik voel zijn pik langs de mijne schuiven en dat zorgt voor nog meer wrijving waardoor ik het uit kreun van genot "ik kom!" roep ik voor ik mijn zaad het condoom in spuit. Mia zit boven op me te bokken en meteen daarna voel ik haar kutje rond me heen samen knijpen "ik ook" kreunt ze. Bobby trekt zich uit haar terug en drukt een kus op haar rug "je bent geweldig" zegt hij "maar volgens mij moest er iemand een pik in zijn kont, dus ga maar liggen Juan" grijnst hij
JE LEEST
Ik speel voor jou ✅
RomanceDit is het derde en laatste deel van stiekem verliefd. Het gaat gaat over Andy en zijn ervaringen. Ik ga dit boek gewoon in het Nederlands schrijven ook al zijn de karakters Engels. Ik hoop dat er geen verwarringen ontstaan, omdat het Nederlands is.