14

201 5 0
                                    

Ik ga op mijn rug op mijn bed liggen en laat mijn hoofd achterover hangen "kom" zeg ik hees wanneer ik mijn handen naar hem uit steek

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ga op mijn rug op mijn bed liggen en laat mijn hoofd achterover hangen "kom" zeg ik hees wanneer ik mijn handen naar hem uit steek. Hij zet een stap dichterbij en zorgt ervoor dat mijn hoofd tussen zijn benen komt. Hij buigt zich over me heen en steunt met zijn handen op mijn buik.

Ik pak zijn pik vast met mijn handen en breng hem naar mijn mond. Ryan beweegt zich zelf heen en weer en gaat steeds sneller met zijn bewegingen in mijn mond. Bij elke stoot gaat hij dieper en stoot hij zijn eikel in mijn keel. Ik kokhals en rochel rond zijn pik, maar hij gaat gewoon door. Hij neukt mijn mond precies hoe hij dat wilt, hij gebruikt me voor zijn genot.

Zijn handen gaan over mijn lichaam heen en pakken mijn pik vast. Met beide handen begint hij me af te trekken op het ritme dat hij mijn mond bewerkt "je mond is echt heerlijk, maar ik wil je neuken" zegt hij hees voor hij zich terug trekt en mijn hoofd op tilt om me te kussen.

Ik pak een condoom uit het kastje en haal hem uit de verpakking om het bij hem om te doen. Ik tuf over zijn in latex gehulde pik zodat hij gladder is en breng wat spuug aan op mijn hand zodat ik mezelf nat kan maken voor hem. Ik ga op handen en knieën zitten en laat hem mijn kont zien. Ik hoor hem zijn adem inhouden wanneer hij eroverheen wrijft "zo'n lekkere kont" mompelt hij.

Hij brengt een vinger naar mijn mond en laat me er op zuigen voor hij hem in me stopt en rond draait om me uit te rekken. Ik voel hoe hij zijn vinger terug trekt en zijn pik tegen me aan duwt. Hij hijgt en blijft even stil hangen wanneer zijn eikel in me zit "je bent zo strak" kreunt hij "doe hetRyan" smeek ik hem

Met één harde pijnlijke stoot zit hij tot aan zijn ballen in me "ik wilde dit rustig doen" gromt hij "maar dat gaat me niet lukken." Ik hijg "neuk me" hijg ik "hard" hij doet wat ik vraag en begint me te neuken. Zijn bewegingen zijn niet lief en voorzichtig. Nee ze zijn hard en bijna beestachtig. Ik kreun het uit elke keer wanneer hij zich diep in me stoot.

"Fuck ik ga komen" kreun ik door zijn stoten heen. Mijn hele wereld vervaagt en ik kan me alleen nog maar focussen op het gevoel dat me nu overspoeld. Mijn lichaam staat in brand en spant zich zo hard aan dat het pijn doet maar tegelijkertijd voelt het beter dan heerlijk. Ik kreun zijn naam wanneer ik klaar kom over mijn bed.

"Jezus, dat was geil" zegt hij terwijl hij nog steeds in me stoot "ik heb nog nooit iemand zien klaarkomen zonder hem aan te raken" hijgt hij tussen zijn stoten door "vul me Ryan" zeg ik "dat ga ik zometeen doen" hijgt hij. Hij probeert zijn orgasme te rekken, maar wanneer ik mijn kringspier rond hem heen samen trek brult hij het uit "fuck! Ja!"

Ik lig op mijn rug naar het plafond te kijken en te denken aan net. Ik ben nog nooit klaargekomen zonder dat iemand me aanraakte, waarom dan nu ineens wel. Ik bedoel het was een goede beurt, maar die heb ik wel vaker gehad en nooit is mijn lichaam zo zelfstandig geweest als net met Ryan.

Ik kijk naast me en zie dat Ryan naast me ligt met zijn ogen dicht. Volgens mij is hij in slaap gevallen dus besluit ik hem te laten liggen en morgen wel verder kijken als we wakker worden. Deze avond was geweldig alleen weet ik nog steeds niet wat er de bedoeling van was. Vastberaden er morgen achter te komen sluit ik mijn ogen.

"Andy? Andy? Word eens wakker" hoor ik Ryan zeggen "wat is er?" vraag ik met mijn ogen nog dicht "de jongens komen er zo aan" zegt Ryan "waarom?" vraag ik "ze willen je nummers horen" zegt hij "Bobby belde me net en die zei dat ze hierheen komen dus kom het bed uit en kleed je aan" zegt hij.

Mijn ogen gaan open en meteen zie ik hem naar me glimlachen "goedemorgen" zegt hij zacht als hij mijn ogen ziet "goedemorgen" mompel ik terug. Ik sla de dekens van me af en wil mijn bed uit komen. Ryan zit op mijn bed met zijn kleren aan "is dat mijn shirt?" vraag ik waarop hij knikt "ja, Juan heeft mijn kleren gezien gister en hij hoeft niet te weten dat ik hier heb geslapen" zegt hij met een knipoog.

Ik kleed me aan in dezelfde broek als gisteravond en doe er een zwart shirt op met een diepe v hals. Ik loop naar de badkamer om mijn haar te doen en mijn tanden te poetsen als ik Ryan achter me zie staan. Hij lijkt een beetje zenuwachtig "wat is er?" vraag ik hem "kunnen we dit voor ons zelf houden" vraagt hij zacht "natuurlijk" zeg ik "we zeggen wel dat je hier was om het nummer te horen."

Ryan heeft een broodje voor me gemaakt en koffie klaar gezet wat ik natuurlijk wel kan waarderen. Ik eet het broodje op en wanneer hij het bord wilt pakken trek ik hem op mijn schoot "moet ik me nu ook gedragen?" vraag ik "nee" zegt hij "mooi" mompel ik voor ik hem naar me toe trek en hem kus. Hij verdiept de kus naar een diepe zoen en kreunt zacht als ik hem in zijn kont knijp.

Hij laat me met een ruk los als de deurbel gaat "ga in de kamer zitten en zet een gitaar op schoot" zeg ik hem. Hij wilt weg lopen maar ik trek hem terug en druk nog een kleine kus op zijn iets te gezwollen lippen voor ik hem laat gaan en de deur open ga doen met mijn koffie in mijn hand.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Ik speel voor jou ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu