Ik ben zo verschrikkelijk moe. Ik ben de hele nacht op geweest met Andy en het heeft me heel veel energie gekost om me niet op hem te storten. Ik vind het niet leuk dat hij Thomas over mij verkiest. Alweer. Nu doet hij dat natuurlijk niet bewust, maar zijn lichaam reageerde wel op hem en dat deed hij bij mij niet en daarom kuste ik hem. Ik wilde hem laten voelen hoe het altijd was tussen ons toen we eenmaal met elkaar omgingen.
Juan is de hele dag op het strand is een klein beetje verbrand zie ik als hij terug de kamer in komt. "uitgeslapen?" vraagt hij waarop ik knik "ja dat krijg je als je de hele nacht wakker blijf" zeg ik waarop hij grinnikt "daar had Andy geen last van" zegt hij "doe jongen heeft de hele middag geprobeerd om op zijn plank te gaan staan. Hij viel er elke keer vanaf tot grote frustratie van Andy" lacht hij "ik heb gezegd dat hij moet blijven oefenen."
Ik besluit nog iets te gaan eten voor ik naar de bar ga. Juan wilt met me mee maar ik zeg hem dat hij maar alvast moet gaan "ik kom als ik klaar ben" zeg ik. Ik loop naar het restaurant wat er naast zit en bestel iets wat snel klaar is zodat ik ook snel weg kan hier. Het eten smaakt heerlijk en het biertje is koud dus is het sneller op dan op gehoopt had.
In de bar zie ik Juan bij Grace aan een tafel zitten. Net wanneer ik er naartoe wil lopen word ik geroepen door dat meisje van gister. Mia heet ze geloof ik "hey stranger" zegt ze "hallo, heb je een biertje voor me?" vraag ik haar "ja" ik kijk hoe ze zich achter de bar bukt met haar billen mijn kant op. Ik kan er niks aan doen, maar mijn ogen glijden er over heen en dat ziet ze gebeuren, shit.
"Dus waar ken je Andreas van?" vraagt ze "hij is een oude vriend van vroeger" zeg ik "dus dat jullie elkaar stonden te zoenen dat doen vrienden in Amerika?" vraagt ze spottend "sommige vrienden wel ja" zeg ik terwijl ik mijn ogen in de hare boor "hoezo, ben je jaloers?" vraag ik waarop ze met rode wangen nee schud "volgens mij" zeg ik "volgens mij heb je liever dat ik jou zoen" ze bloost nog harder "ik val niet op vrouwen schat anders had ik het wel geweten" knipoog ik naar Mia.
Ik ga even naar de wc en loop daarna naar het tafeltje waar Juan nu alleen aan zit "waar is de rest?" vraag ik "die zijn naar huis" zegt hij "volgens mij was Andy jaloers op jou en de barvrouw" zegt hij waardoor ik in de lach schiet "je meent het" zeg ik "ik heb daar net duidelijk gemaakt dat ik geen interesse heb" vertel ik. Ik zie Juan naar de bar kijken "ga je gang" knipoog ik naar hem.
Hij staat op en loopt naar de bar om daar te gaan zitten. Mia bekijkt hem voor ze haar borst vooruit drukt en vervolgens over de bar gaat hangen. Ik besluit terug naar het hotel te gaan en hem en Mia alleen te laten zodat ze weet ik veel wat kunnen doen. Ik wil het niet eens weten. Ik stuur Juan onderweg nog een bericht dat hij haar maar ergens anders mee naar toe neemt en laat me vervolgens in mijn bed vallen voor de slaap me overvalt.
De dag erna komt Juan na het ontbijt de kamer in in de kleren van gister "ik zie dat je geluk had" zeg ik "ja, ze is een beest" grijnst hij "ik ben kapot" ik grijns terug naar hem en zeg hem dat ik op het punt sta om wat van de omgeving te verkennen. Juan blijft in het hotel om wat slaap in te halen en ik ga de deur uit om me als een echte toerist te gedragen.
Als eerst ga ik naar het beeld van Duke Kahanamoku. Hij is de bekendste surfer die ze hier hebben gehad. Ik vraag een inwoner een foto van me te maken wanneer ik naast het beeld poseer.
Als tweede ga ik naar de Stairway to Heaven. Tot mijn grote teleurstelling zie ik dat deze dicht is met zijn 3500 treden had hem graag willen betreden, maar dat komt misschien nog een andere keer.
De dag gaat veel sneller voorbij dan ik had gedacht. Ik heb de hele dag met een bus gereisd en ben nu bijna terug bij het hotel. Ik bel Juan op en vraag hem of hij mee gaat eten waar hij enthousiast op reageert. We spreken voor het hotel af en samen lopen we naar het tentje waar ik gister ook heb gegeten. We kletsen over wat ik vandaag gezien heb en als ik hem de foto van Duke laat zien is hij een beetje jaloers, maar hij besluit er deze week ook nog heen te gaan.
Het café is donker als we binnen komen. Ik wacht tot Mia klaar is met flirten met Juan bij de bar en lopen daarna naar een tafeltje. Andy zit op zijn vaste plek te spelen wanneer we gaan zitten. Mia komt onze biertjes brengen en ik kom erachter dat ik naar het toilet moet "ben zo terug"
Ik doe mijn ding, was mijn handen en loop terug de bar in. Ik sta vlak achter Andy als ik hem hoor praten "ben je alleen?" vraagt hij. Juan zegt nee en wijst naar mij. Andy draait zich om en komt door die beweging zo dicht bij dat ik zijn adem op mijn huid voel "hallo Andy" zeg ik. Hij zegt niks en kijkt me alleen maar aan. Plotseling legt hij zijn hand in mijn nek en kust me
Ik pak zijn gezicht vast en kus hem terug. Ik ben verrast door zijn actie, maar dat neemt niet weg dat ik nu niet ontzettend blij ben dat hij zo dicht bij me is. Onze tongen draaien om elkaar heen en spelen met elkaar. En dan hoor ik Grace zijn naam hoor roepen waardoor hij me meteen los laat en een stap achteruit zet voor hij naar haar kijkt.
JE LEEST
Ik speel voor jou ✅
RomanceDit is het derde en laatste deel van stiekem verliefd. Het gaat gaat over Andy en zijn ervaringen. Ik ga dit boek gewoon in het Nederlands schrijven ook al zijn de karakters Engels. Ik hoop dat er geen verwarringen ontstaan, omdat het Nederlands is.