Ik zit bij de rotsen op het strand omdat ik hier de meeste inspiratie heb, maar vandaag kan ik me niet zo goed concentreren. Mijn gedachten dwalen steeds af naar Ryan en onze avond samen. Het was gister echt geweldig en ergens ben ik bang dat hij het straks niet meer weet. Zonder dat ik het door heb spelen mijn vingers een heel andere melodie en komen de woorden meteen mijn strot uit.
I wanna stand with you on a mountain
I wanna bathe with you in the sea
I wanna lay like this forever
Until the sky falls down on me.Oh, can you see it, baby?
You don't have to close your eyes
It's standin' right before you
All that you need will surely come."Dat is weer een ander nummer" hoor ik naast me. Juan en Bobby staan er "ja, het sprong in mijn hoofd" zeg ik "maar ik ben het vergeten op te nemen" grom ik gefrustreerd "ik niet" zegt bobby die zijn telefoon omhoog houdt "stuur je hem door" vraag ik hem waarop hij knikt.
Ik zie dat het bijna 17.00 uur is "ik moet gaan jongens" zeg ik ze wanneer ik op sta "wat ga je doen?" vraagt Juan "ik ga eten met Ryan om wat dingen door de spreken" zeg ik. Het is toch geen geheim dat ik dit vertel? Bobby zegt ook weg te moeten dus die loopt weg. Juan blijft plakken en dat bevalt me ergens niet zo "kan ik nog iets voor je doen?"
"Mag ik mee?" vraagt hij "dat weet ik niet" zeg ik "ik weet niet waar we heen gaan en of Ryan gereserveerd heeft" vertel ik hem. Juan knikt "is er iets tussen jullie?" vraagt hij "nee natuurlijk niet" zeg ik iets te snel, maar hij lijkt het niet door te hebben "oke, ik dacht het omdat jullie uit eten gaan" zegt hij "dat doen we toch wel vaker?" vraag ik
We zijn inmiddels bij mijn huis aangekomen "ik ga me douchen, jij vermaakt je wel even hè" zeg ik hem "ja hoor." Ik loop naar boven naar mijn badkamer en neem een snelle douche en kleed me aan. Ik heb geen idee waar we heen gaan dus doe ik een witte blouse met korte mouwen aan. Daaronder draag ik een kaki broek die laag op mijn heupen hangt en mijn witte sportschoenen.
Ik hoor de deur bel dus loop ik snel naar beneden en zie Ryan en Juan bij de deur staan. Juan verteld hem net dat we eraan komen waardoor Ryan zijn gezicht betrekt, maar hij zegt niks "hij maakt maar een grapje" zeg ik tegen Ryan die opgelucht lijkt te zijn door mijn opmerking.
Juan ziet het ook en vraagt Ryan wat er aan de hand is maar die doet het af als een simpel dingetje "ik heb gereserveerd voor 2, even dacht ik dat we ergens anders heen moesten" zegt hij luchtig. Juan lijkt er in te trappen, maar ik ben niet gek. Ik weet niet wat dit te betekenen heeft, maar ik wil het graag uitzoeken.
Juan zegt ons gedag en loopt de straat uit. Ik draai de deur achter me op slot en loop achter Ryan aan naar zijn wagen. Hij draagt een spijkerbroek met een strak shirt en ik moet zeggen dat die broek hem geweldig staat. Ik ben net te laat met weg kijken wanneer hij de deur voor me open doet. Hij grijnst naar me en laat me in stappen voor hij de deur achter me dicht gooit.
Hij brengt me naar een Italiaans restaurantje waar we nooit komen. Het is maar goed dat Juan niet echt mee ging want alles zit vol "ik heb gereserveerd" zegt Ryan tegen de gastvrouw. Ze kijkt in een boek en vraagt ons vervolgens mee te komen. Ik loop achter ze aan en merk pas dat ze ons achter in een hoek heeft geplaatst ver bij de andere tafels heeft geplaatst wanneer ik ga zitten. Ik trek een wenkbrauw op naar Ryan "ik heb voor wat privacy gevraagd" zegt hij.
De serveerster komt vragen wat we willen drinken, ik bestel een glas ijsthee en Ryan neemt hetzelfde "dus waarom zijn we hier?" vraag ik "ik wil niet steeds gestoord worden door de groupies tijdens het eten" zegt hij "en dat is wat er thuis wel gebeurd" ik knik "ja dat is zo" zeg ik terwijl ik rond me heen kijk. Ik zie wat gezichten naar ons gedraaid en kijk terug naar Ryan "hier zijn we denk ik ook niet veilig" grap ik.
Ik zie zijn blik donker worden wanneer hij rond zich heen kijkt "wil je ergens anders heen?" vraagt hij "nee, ik zit hier prima" zeg ik "goed, dus wat gaan we eten?" vraagt hij. Ik kijk op de menu kaart en zie dat ze hier panzerotti hebben "ik denk dat ik die neem" zeg ik wanneer ik hem aan wijs op het menu "wat is dat?" vraagt hij "gefrituurde zakjes deeg gevuld met mozzarella en tomatensaus" vertel ik hem.
We zijn stil wanneer we aan het eten zijn als we gestoord worden "hallo" ik kijk op en zie twee meisjes naast onze tafel staan "sorry dat we storen, maar we vroegen ons af of we misschien een handtekening mogen?" vraagt het ene meisje terwijl de andere naar de grond kijkt "we zijn aan het eten" zegt Ryan "dat is wat ik zei" mompelt het andere meisje waardoor ik grinnik.
"Heb je een pen en papier?" vraag ik "nee, wel een stift" zegt ze "ik wil hem hier" ze wijst naar haar witte shirt en ik trek een wenkbrauw op als ze hem ter hoogte van haar borsten wilt. Ik pak de stift van haar aan en probeer zo weinig mogelijk van haar aan te raken wanneer ik mijn handtekening zet. Ik geef de stift door aan Ryan en ik zie hem precies hetzelfde doen "bedankt" zegt ze
"En jij?" vraag ik het andere meisje "ik wilde eigenlijk heel graag een foto, maar jullie zijn aan het eten dus dat komt wel een andere keer" zegt ze verlegen. Ik kijk naar Ryan die knikt dat het goed is. Allebei staan we op van de stoel en vragen we een serveerster een foto van ons te maken. Het meisje straalt wanneer ze haar telefoon terug krijgt en lacht naar ons "dank je wel" bloost ze "kom Nadine we gaan."
JE LEEST
Ik speel voor jou ✅
RomanceDit is het derde en laatste deel van stiekem verliefd. Het gaat gaat over Andy en zijn ervaringen. Ik ga dit boek gewoon in het Nederlands schrijven ook al zijn de karakters Engels. Ik hoop dat er geen verwarringen ontstaan, omdat het Nederlands is.