"Denk je wel eens terug aan onze nacht samen?" vraag ik aan Andy die naast me ligt op zijn surfplank "soms" zegt hij. Ik weet niet waarom maar de laatste dagen zit het in mijn hoofd en probeer ik het te negeren, maar continu denk ik aan de sex die Andy en ik hadden die avond. "Ik begrijp waarom je hem leuk vind. Ik had nog nooit zoiets gedaan, maar ik vond het wel heel erg leuk" zeg ik expres Thomas erbij halend zodat hij niks kan vermoeden.
"Waar heb je het over?" vraagt hij "onze trio, wat anders?" vraag ik net zo in de war als dat hij is "euh" zegt hij. Zijn gezicht staat raar "wat is er?" vraag ik hem "we hebben een week geleden nog sex gehad Ryan" zegt hij. Ik geloof dat ik hem heel raar aan zit te kijken wanneer ik vraag wanneer we het deden. Ik kan me hier niks van herinneren en dat stoort me mateloos
"Nadat we in de club waren. We gingen naar jou huis" zegt hij "ja je leerde me gitaar spelen" zeg ik, want dat weet ik nog "ja en daarna hadden we sex" zegt hij. "Ik kan het me niet herinneren" zegt ik zacht "ik weet alleen nog van de gitaar en het lied dat je speelde daarna werd ik wakker in mijn bed" vertel ik hem.
Ik vond het apart dat ik naakt in bed lag en dat er pillen op mijn nachtkastje lagen, maar ik zocht er niks anders en dacht dat ik het zelf had klaar gezet de avond voor ik ging slapen, maar blijkbaar is dat niet zo en heeft Andy voor me gezorgd toen ik bewusteloos was. "Ik weet het niet meer" zeg ik uiteindelijk. Ik kijk naar Andy en zie aan zijn gezicht dat hij ontzettend teleurgesteld in me is en ik vind het heel erg dat mijn vriend me zo laag heeft staan nu.
"Ik ga naar huis, ik moet nog wat doen" zegt hij dan uit het niets. Ik weet dat hij nu gekwetst is en dat ik hem nu het beste alleen kan laten. Ik begrijp nu wel waar de gedachten van onze trio ineens vandaan komen. Als Andy en ik vorige week sex hadden dan brengt dat een hoop herinneringen met zich mee.
Ik laat me door de golven terug naar het straks brengen en wanneer het water laag genoeg staat dat mijn knieën de grond raken sta ik op en loop het water uit naar mijn handdoek. Het is echt heel erg warm vandaag buiten waardoor ik sneller droog ben dan anders. Ik laat de zon mijn huid verwarmen en val in een lichte slaap.
"Ryan?" er word aan mijn arm geschud om me wakker te maken "wat?" grom ik "ik kwam Andy net tegen en hij was nogal chagrijnig" zegt Joe "dat is mijn schuld" zeg ik hem "maar ik wil er niet over praten oke?" zeg ik waarop hij knikt "oke, ik was net blij dat hij weer normaal doet en dan ineens loopt hij boos mijn winkel uit met zijn gitaar." Joe en ik kletsen nog wat voor hij terug naar huis gaat.
Ik bevind me in de perfecte staat van dronken zijn nu. Ik zit in het vip gedeelte met een fles wodka en heb het zo verschrikkelijk warm dat ik besluit mijn shirt uit te trekken. De stof glijd langs mijn licht verbrande huid en laat een spoor van kippenvel achter waardoor ik een klein beetje ril. Ik draai de wodka open en neem nog een flinke slok voor ik door het raampje naar beneden kijk.
Mijn oog valt op een jongen die me wel heel bekend voor komt. Andy staat beneden te dansen met een meisje. Ik zie hoe hij haar tegen zijn strakke lijf trekt en zijn heupen op de maat beweegt. Andy ziet er ontzettend lekker uit wanneer hij met zijn heupen draait en naar het meisje lacht.
Ik voel mezelf hard worden als ik naar ze kijk en leg mijn hand op mijn kruis, precies op de plek waar mijn pik tegen de stof aan duwt. Ik laat me terug op de bank zakken en maak mijn broek open. Mijn ogen vallen dicht wanneer ik over mijn pik heen wrijf door de stof van mijn boxer. Ik wil mijn hand in mijn boxer doen maar de deur van de ruimte gaat open.
Andy staat voor mijn neus naar me te kijken ik weet dat het er raar uitziet hoe ik er nu bij zit, maar het kan me niks schelen "wat doe jij hier?" vraag ik hem "ik was beneden, maar werd lastig gevallen" verteld hij me. Dat moet het meisje zijn waar ik hem mee zag "wat heb je daar voor lekkers?" vraagt hij "wodka" zeg ik "mag ik?" vraagt hij me ik besluit hem wat te plagen "nee dit lekkere schatje is van mij" zeg ik "ik ga wel wat lekker halen voor mezelf dan, blijf zitten."
Hij staat op en loopt door de deur naar buiten. Ik blijf zitten waar ik zit en denk aan hoe hij net aan het dansen was. Hoe zijn kont eruit ziet in die broek, zijn geur. Mijn hand gaat mijn boxer in en meteen gaat er een rilling door me heen wanneer ik met mezelf speel. Ik kan een kleine kreun niet binnen houden wanneer ik mijn hand er harder omheen klemt en de huid wat sneller naar achter trek
"Fuck" hoor ik Andy zeggen die blijkbaar terug binnen komt. Ik open mijn ogen en zie hem bij de deur staan met een fles met een blauw goedje erin. Hij gaat naast me zitten en draait de dop van de fles open voor hij er een slok van neemt. Hij zucht wanneer de drank zijn keel in glijdt en even wil ik niet anders zijn dan die drank zodat ik hem aan kan raken en kan voelen, van binnen.
"Ik zag je net dansen met een meisje" beken ik wanneer hij nog een slok neemt "je wist dat ik hier was?" vraagt hij "jup, het maakte me hard toen ik naar je keek" hij slikt een keer en kijkt me onderzoekend aan "waarom?" vraagt hij "omdat het me deed denken aan de keer dat je jou pik in mijn kont had" vertel ik hem
JE LEEST
Ik speel voor jou ✅
RomanceDit is het derde en laatste deel van stiekem verliefd. Het gaat gaat over Andy en zijn ervaringen. Ik ga dit boek gewoon in het Nederlands schrijven ook al zijn de karakters Engels. Ik hoop dat er geen verwarringen ontstaan, omdat het Nederlands is.