8

196 7 0
                                    

"Mag ik mijn gitaar hier laten? Ik ga surfen" zeg ik tegen Joe die knikt "ja, haal hem straks maar op

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Mag ik mijn gitaar hier laten? Ik ga surfen" zeg ik tegen Joe die knikt "ja, haal hem straks maar op." Ik pak mijn plank en loop de winkel uit naar het strand en de zee. Het water voelt lekker aan wanneer ik me erdoor heen peddel met mijn armen. Ik lig plat op mijn buik en peddel tot het moment dat het rustig word en er nog amper golven zijn. Ik draai me met wat moeite op mijn rug en laat de zon mijn huid verwarmen terwijl ik in de zee op mijn plank lig.

Ik schrik op van iemand die me nat spettert. Ik ben vergeten dat ik op mijn plank lig en dus val ik er vanaf het water in. Ik hoor Ryan lachen wanneer ik weer boven water ben en kijk hem met een boze blik aan "the fuck dude" zeg ik "ik lag net zo lekker" hij knikt "dat dacht ik al" zegt hij "waarom laat je me dan schrikken?" vraag ik "omdat het leuk is" grijnst hij.

Ik ga op mijn plank hangen en beweeg me tot ik naast hem in het water drijf. Hij lacht nog steeds zachtjes om mijn actie en ziet mijn beweging dus niet aankomen. Met een vaart duw ik hem van zijn plank af zodat hij ook in het water terecht komt. Kuchend komt hij boven "hey" zegt hij "dat was mijn payback" grijns ik naar hem.

Hij blijft in het water liggen en laat alleen zijn bovenlichaam op zijn plank rusten net als ik. "ik hoorde dat je een nummer hebt?" vraagt hij "ja soort van" zeg ik "Thomas en Joe zijn super enthousiast" begint hij "dat is zeker niet het enige dat je hebt gehoord?" vraag ik waarop hij zijn hoofd schud "ik hoorde dat je je excuses hebt aangeboden" ik zucht en sluit mijn ogen "ja dat klopt, maar ik ben er nog niet over heen" laat ik hem weten "ik heb het voor de band gedaan niet voor mezelf."

Ryan zegt niets meer en ik ook niet. Ik lig op mijn plank naar de horizon te kijken en af en toe komen onze benen tegen elkaar aan omdat we dicht naast elkaar drijven "denk je wel eens terug aan onze nacht samen?" vraagt hij plotseling "soms" zeg ik "ik begrijp waarom je hem leuk vind" zegt hij "ik had nog nooit zoiets gedaan, maar ik vond het wel heel erg leuk" zegt hij

"Waar heb je het over?" vraag ik verward "onze trio" zegt hij "wat anders?" vraagt hij "euh" meer komt er niet uit mijn mond "wat is er?" vraagt hij. Het verbaast me oprecht dat hij niks meer weet van onze nacht samen en ergens voelt het ontzettend beledigend "we hebben een week geleden nog sex gehad Ryan" zeg ik.

Hij kijkt me aan alsof hij geen woord gelooft van wat ik zeg "wanneer dan?" vraagt hij "nadat we in de club waren. We gingen naar jou huis" zeg ik "ja je leerde me gitaar spelen" zegt hij "ja en daarna hadden we sex" zeg ik "ik kan het me niet herinneren" zegt hij zacht "ik weet alleen nog van de gitaar en het lied dat je speelde daarna werd ik wakker in mijn bed" zegt hij.

Hij is stil wanneer hij zijn herinnering probeert terug te halen "ik weet het niet meer" zegt hij uiteindelijk. Ik voel me ontzettend teleurgestelde in heb en eerlijk gezegd weet ik niet zo goed waarom want ik had het kunnen weten we waren allebei ontzettend dronken. "Ik ga naar huis, ik moet nog wat doen."

Ik ga het water uit met mijn plank en neem niet de moeite me af te drogen wanneer ik mijn plank terug naar de winkel breng. Ik laat een nat spoor achter wanneer ik mijn gitaar pak en er mee naar buiten loop. Ik loop bijna tegen Joe aan "hey nu al klaar" zegt hij maar ik neem niet de moeite iets terug te zeggen en loop gewoon door richting mijn huis.

Ik besluit vanavond naar de discotheek te gaan en daar mijn avond door te brengen. Dit is onze laatste week vrij voor we weer wekelijks gaan optreden dus ik ben van plan ervan te genieten. Gehuld in een strakke broek en shirt zonder mouwen loop ik de discotheek binnen. Ik heb mijn haar netjes gedaan, er hangt een ketting rond mijn nek, een armband rond mijn pols en mijn vingers zitten vol met ringen.

Het duurt niet lang voor ik een meisje voor me zie staan op de dansvloer. "Hoi" zegt ze "hallo" reageer ik "je ziet er goed uit vandaag Andy" zegt ze dan "bedankt" mompel ik. Ik laat mijn arm om haar heen glijden en trek haar stevig tegen me aan tot het liedje klaar is "ik ga er vandoor" zeg ik voor ik een kus op haar wang druk.

"Wacht Andy, waarom ga je niet met mij mee?" vraagt ze "dan kunnen we het leuk maken." Ze draait een pluk van haar haar rond haar vinger en bijt op haar lip om sexy te lijken denk ik, maar ze doet me helemaal niks "dat is een leuk aanbod, maar ik zie al iemand" zeg ik "ik weet zeker dat je haar aan de kant kunt zetten voor mij" zegt ze "nee, ik neuk geen fans" ze staat met een mond vol tanden naar me te kijken

Ik draai me om en loop naar de vip gedeelte waar ik tot mijn grote verbazing Ryan op de bank zie zitten. Hij heeft een fles drank in zijn hand. De knopen van zijn broek zijn open en zijn shirt ligt naast hem op de bank. Zijn ogen zijn wazig wanneer hij naar me kijkt "wat doe jij hier?" vraagt hij "ik was beneden, maar werd lastig gevallen" vertel ik hem.

Ik loop naar hem toe en laat me naast hem op de bank zakken "wat heb je daar voor lekkers?" vraag ik wijzend naar de fles "wodka" zegt hij "mag ik?" vraag ik hem waarop hij zijn hoofd schud "nee dit lekkere schatje is van mij" zegt hij "ik ga wel wat lekker halen voor mezelf dan" zeg ik "blijf zitten."

"

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Ik speel voor jou ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu