"Je dacht aan toen ik je nam?" vraag ik hem "ja, dat weet ik nog wel" zegt hij waarop ik grinnik "en het was zo goed" zucht ik terug denkend aan vorige week "vertel het me" zegt hij me zacht. Zijn ogen zijn op mij gericht en zijn hand wrijft over zijn buik wanneer hij op mijn antwoord wacht "ik heb je gepijpt" zeg ik zacht.
"En toen?" vraagt hij "en toen heb ik je gelikt, van je ballen tot aan je kont" hij kreunt "je hebt me gerimd?" vraagt hij "ja ik heb mijn tong in je kont gestopt en je daarna met diezelfde tong hard en diep gezoend" zeg ik. Ik hoor hem scherp inademen wanneer ik stop met praten "en wat deed je toen?" vraagt hij.
"Daarna heb ik mijn pik in je gestopt en heb ik je 2 keer laten komen" knipoog ik "je liet me twee keer komen?" vraagt hij waarop ik knik "ja de eerste keer kwam je door mijn geweldige pijpbeurt en de tweede keer kwam je doordat ik je diep nam" zeg ik "shit waarom weet ik het nou niet meer?" moppert hij in zichzelf.
Ryan laat zijn hand in zijn broek glijden en gaat verder met wat hij net aan het doen was "je maakt me zo verschrikkelijk geil" hijgt hij "ik moet dit doen" ik probeer er niet naar te kijken en me op mezelf te concentreren, maar de geluidjes die uit zijn keel komen maken mij ook hard. Ik leg mijn hand op mijn kruis en probeer mijn pik zo te leggen dat hij niet de hele tijd tegen mijn rits drukt.
Ik kijk naar zijn hand en slik hard "ik probeer het heel hard te negeren, maar dat gaat niet als je zo lekker naast me zit te kreunen" zeg ik tegen Ryan "misschien kun je me helpen dan?" vraagt hij "nee, je bent dronken" hij knikt om me gelijk te geven. Hij staat op van de bank en duwt zijn broek naar beneden zodat hij helemaal naakt voor me staat.
"Wil je me niet?" vraagt hij, zijn hand trekt nog steeds aan zijn pik "je weet niet wat je zegt Ryan" zeg ik met mijn ogen gefocust op zijn bewegingen "jawel, ik wil je Andy" zegt hij voor hij een stap in mijn richting zet "je hebt een stijve" zegt hij. Nu kan ik niet anders dan knikken dat hij gelijk heeft "raak me aan Andy" zegt hij zacht.
Hij haalt mijn handen van mijn schoot en gaat op mijn schoot zitten "ik wil je" zegt hij voor hij zijn gezicht in mijn nek legt en er kusjes drukt "zeg dat je mij wilt" zegt hij me. Ik kan op dit moment niks uitbrengen, ik kan alleen maar denken aan Ryan die op mijn pik zit en hoeveel kleren ik nog aan heb.
Ik laat de drank los en trek mijn shirt uit voor ik me op zijn lippen stort. Zijn tong vind de mijne moeiteloos en meteen gaan ze het gevecht aan met elkaar. Hij draait met zijn heupen op mijn schoot waardoor ik zacht kreun. Hij glimlacht tegen mijn lippen wanneer hij me hoort. Hij weet precies waar hij mee bezig is en ik weet dat ik hem ga geven wat hij wilt.
Ik duw hem van me af en ga recht op staan zodat ik mijn broek uit kan trekken. Ryan kijkt naar me, likt zijn lippen en pakt zijn pik in zijn hand. Ik doe zijn beweging na en sta tegen over hem volledig naakt mezelf af te trekken. Ik ga volledig op in het gevoel dat ik mezelf geef, maar ik weet dat het niet genoeg is voor nu. Ik wil meer dus loop ik op hem af en duw hem op de bank.
Ik haal een condoom uit mijn portemonnee en rol hem over mijn pik. Ik pak Ryan zijn heupen en trek hem naar me toe "vandaag ben ik niet zo lief" waarschuw ik hem "dat hoeft ook niet" hijgt hij. Ik druk me bij hem naar binnen en duw door tot ik niet meer verder kan "je maakt me helemaal gek als je zo lekker kreunt" hijg ik.
Ryan kronkelt onder me en vloekt een heleboel wanneer ik me begin te bewegen. Ik trek me terug, draai met mijn heupen en stoot hard naar binnen. Ik herhaal de beweging en stoot na elke draai steeds harder. Hij slaat zijn benen om me heen en brengt zo zijn kont iets omhoog waardoor ik er beter bij kan. "Neem me harder Andy" kreunt hij.
Ik haal mijn pik uit zijn kont en laat me over zijn lichaam naar beneden zakken tot ik zijn pik kan likken. Ik duw hem met één beweging tot achter in mijn keel "shit dat doe je lekker" kreunt hij. Mijn hand gaat naar zijn kont en wanneer ik rond zijn eikel slik duw ik 3 vingers in zijn kont. Hij duwt zijn heupen omhoog door de beweging van mijn vingers en kromt zijn rug. Ik zuig en lik tot hij me zegt dat hij klaarkomt.
Ik voel zijn zaad in mijn mond spuiten en meteen breng ik mijn mond naar zijn kont en laat ik het daarin lopen voor ik me weer diep in hem stoot. Hij is zo lekker om te neuken. Zijn kont is echt perfect. Hij trekt mijn gezicht naar het zijne en kust me ruw. Onze kus is nat en smaakt naar zijn zaad, maar het kan me niks schelen.
"Neuk me" hijgt hij "volgens mij ben ik dat al aan het doen" grijns ik "harder Andy" ik schud mijn hoofd "ik ga je nemen zoals ik dat wil Ryan en ik hou ervan om mijn genot zo lang mogelijk te rekken" vertel ik hem "dus wees blij dat ik je net liet komen, want nu is het mijn beurt en ik ben van plan hier lang van de genieten."
Ik vouw me helemaal om hem heen en beweeg mijn heupen langzaam heen en weer. Zijn benen zijn op mijn rug in elkaar gehaakt en houden me op mijn plek. Mijn pik doet pijn omdat ik zo hard ben en ik weet dat ik het niet heel lang vol ga houden als ik zo door ga, deze hele situatie is een turn on.
JE LEEST
Ik speel voor jou ✅
RomanceDit is het derde en laatste deel van stiekem verliefd. Het gaat gaat over Andy en zijn ervaringen. Ik ga dit boek gewoon in het Nederlands schrijven ook al zijn de karakters Engels. Ik hoop dat er geen verwarringen ontstaan, omdat het Nederlands is.