15.

4.4K 150 0
                                    

Az éjjel nem aludtam semmit. Akárhányszor lehunytam a szemem Jacket láttam Jenniferrel. Kezdek begolyózni.

Már öt órakor fel is keltem. Nem akartam tovább csak feküdni és gondolkodni. Felvettem egy sportruhát, egy pulcsit, a cipômet, töltöttem egy üvegbe kis vizet és hagytam egy cetlit Sophiéknak ha nem érnék vissza idôben. Elmentem futni.

A park felé mentem elôször és nem tudom hogyan, de Jacksonék háza elött kötöttem ki. Tényleg nem tudom hogyan mert nem nagyon figyeltem igazából merre megyek. Felnéztem a nagy házra. Az egyik külön órán Jacksonnak haza kellett jönnie még az edzôs cuccáért. Akkor jártam itt elôször.

Megráztam a fejem és visszaindultam. Otthon gyorsan letusoltam és felöltöztem rendes ruhába. Még csak 6:13. Hát akkor ki kell találjak valamit.

Lementem és neki kezdtem a reggelinek. Gondolkodtam egy kicsit azon hogy mit csináljak és maradtam a jó öreg pirítósnál és tojásnál.

_______________________________________

-Miért nézel ki úgy mint egy zombi akin át mentek és vissza?-kérdezte Jackson amikor beültem mellé a kocsiba.

-Kuss.-néztem rá. Próbáltam elôhozni azt a szemmel megölôs nézést és úgy látszik sikeres is volt.
Meg sem szólalt, ahogy én sem. A sulinál kiszálltam és indultam a mosdóba mert ha jól éreztem, nem lesz jó napom.

Megnéztem melyik fülkében nincsenek és az elsô amelyiket találtam, be is mentem. Igen, jól éreztem. Megjött a mikulás. Fasza.

-Most mi a szart csináljak?-kérdeztem... hát... magamtól.

_______________________________________

Elmaradt a matek. Legalább már van egy jó dolog ezen a napon.

Mivel ezen kívül még van egy órám, ezért haza nem mehetek még, de itt sem akarok maradni. Akkor hova menjek?

Elindultam csak úgy a folyosón és közbe Sophival chateltem. Neki van matekja.
Hírtelen csak kinyílt mellettem egy ajtó és valaki behúzott a terembe.

-Mi van Rómeó, elhagyott a Júlia?-néztem Jackre miután becsukta az ajtót.

-Nagyon vicces.-forgatta meg a szemét- Van egy tervem.

-Lökjed.

-Veled meg mi van ma?-nézett rám furán.

-Semmi érdekes.

-Jó, mindegy. Szóval ugye egy hét múlva itt van a bál. Eljönnél velem?

-Mi? Nem Jennifert kellene hívnod?

-De, de sokat gondolkodtam ezen. Jenni nem jönne el velem mert állítólag valami végzôs pojácával jön. Veled kell féltékennyé tennem.-lassan leültünk egy padra. Átgondoltam amit mond.

-Az oké, de egy hét múlva vége a "kapcsolatunknak" is.-rajzoltam idézôjeleket a kezemmel.

-Tündérke kérlek. Még azt az egyet tedd meg nekem hogy eljössz velem a bálba. Ez után eleted végéig békén hagylak.

-Ebbe az egybe már nem halok bele.-mondtam. Jack felállt és megölelt.

-Te vagy a legjobb Tündérke.-kiment a terembôl. Elmosolyodtam.

Nem halok bele, de nem is maradok életben...

Utálom Hogy Szeretlek ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora