4 nap múlva
Ma péntek van, ami nem jelent mást, mint hogy három nap múlva itt a bál. Az egész iskola be van zsongva, beleértve Sophit is. A torna termet már most díszítik. Mindenki a kísérőjérő vagy a ruhájáról beszél.
Van aki a tavaszkirálynő címért verseng.Ebben a négy napban nem történt semmi érdekes. Reggelenként Jack elvitt suliba, szünetekben próbáltunk együtt lógni, délután haza vitt és megtartottuk a külön órákat. Semmi több.
Négy óra van, Sophival és Lisával (akivel a napokban elég jóban lettünk) beszélgetünk a parkban. Tippelni sem kell miről. Tavaszi bál.
Sophi Braddel és Lisa pedig Lucassal megy a bálba. Egész nap azzal nyaggatnak hogy menjünk már el ruhát venni, de nekem soha nincs kedvem. Igazából bálba menni sincs kedvem, de megígértem Jacksonnak.-Szóval mikor megyünk vásárolni?-kérdezte Soph. Na témánál vagyunk megint.
-Semikor.-válaszoltam.
-De Ava ne legyél már ilyen. Még én is várom a bált pedig nem úgy nézek ki mint egy bálozós.-mondta Lisa.
-De semmi kedvem ehhez a ruhaválasztásos hülyeséghez.
-Ava kérlek. Hogyan akarsz akkor menni Jacksonnal a bálba?-kérdezte Soph.
-Farmernadrágban, sportcipőben...
-Ne is folytasd. Holnap megyünk vásárolni és kész.
Nyőgtem egyet kínomba és elindultunk haza. Lisa út közben le is vállt tőlünk.
_______________________________________
-Ava!-ölelt meg Max mikor haza értünk Sophival.
-Mizu öcsi?-kérdeztem és elindultam a nappaliba.
-Jackson mikor jön?-kérdezte csillogó szemekkel. Eléggé meglepődtem de válaszoltam neki.
-Nem tudom.-mosolyogtam rá keserűen.
-Kár. Pedig megmutattam volna neki az új játékomat.-indult fel az emeletre.
Sóhalytottam egyet és bekapcsoltam a tévét.Mikor vége lett a filmnek, elaludtam.
Igen tudom. Ez elég rövid rész lett de ha vártok még egy kicsit, jönnek a hosszabb részek is. Idő kérdése.
YOU ARE READING
Utálom Hogy Szeretlek ✔
Romance"-Nem úgy értem.-rázta meg a fejét. -Akkor áruld el nekem hogy hogyan érted. -Hogy csak te és én legyünk a világ ellen. Igaz, még nem szereztelek meg, de hidd el, egyszer még az oltárnál mondjuk ki az igent. -És hidd el, én várom azt a pillanatot." ...