Jak Jin řekl, tak Jin udělal. V chodbě před vchodovými dveřmi stál před ním maximálně vyšperkovaný Park Jimin. Namjoon písknul hned, jak jeho baby uviděl a pomalu ho zatáhl zpět do bytu, aby ho někdo zbytečně neokukoval. Seokjin ho výchovným pohlavkem umlčel, na závěr namaloval Jiminovy rty červenou rtěnkou a byl podle něj ready odejít na jeho rande. Podle zatroubení auta všichni tři poznali, že je odvoz na místě.
Jimin se pomalu styděl ukázat před jeho milenci.
Na nohou měl bílé boty s platformou, úzké černé kalhoty, do kterých měl zastrčenou jeho bílou košili, kterou její límeček zdobily výšivky. Vypadal opravdu lákavě, především jeho zadek byl perfektně vyrýsovaný v kalhotách, které pro něj Seokjin v obchodním domě vybral. A byl na sebe opravdu hrdý. Na oči mu namaloval jemné stíny - nic, co by zakrývalo jeho přirozenou krásu. S růží na tváře se obtěžovat nemusel, protože rudý bube už sám od sebe dost.
,,Jdi a konečně do toho prašti," mrknul na něj Jin, když mu otvíral dveře. Do ruky mu dal jeho malou kabelku a dárkem pro prince a políbil ho na tvář. Ještě štěstí, že ho Namjoon neslyšel, jinak by byl schopný zpustit třetí světovou ohledně toho, že jeho baby musí navždy zůstat baby.
Když byl Jimin venku, Jin si ho naposledy přitáhl k sobě a do ucha mu zašeptal: ,,připravil jsem vše, co budeš potřebovat, stačí otevřít kapsičku na boku tvé kabelky!"
Jimin byl už ale dávno tělem i duší v objetí jeho lásek, proto Jinova slova pustil jedním uchem dovnitř a druhým uchem ven. Seokjin radši jen protočil očima, bouchl Parka do zadku aby ho popohnal a sám zase zalezl do jejich bytu.
Jimin sešel pár schodů dolů, div cestou nezakopl, a jak byl jen skok daleko od Taeho náruče, skočil mu do ní jako malé mimino. Taehynug ho přivítal několika polibky a byl by pokračoval, kdyby si Chimma nepřetáhl na svoji stranu Jungkook a nepřivlastnil si jeho rty mnohem brutálnějším, ale stále šíleně příjemným, způsobem.
Jiminovi skoro došel dech, když ho jeho Kookie konečně pustil, šibalsky se na něj zakřenil a naznačil mu, ať si vleze do přistaveného auta. Jimin skončil na zadních sedadlech mezi princi. Z obou stran dostával nekončící útoky polibků, které pokaždé okamžitě rád opětoval.
,,Jiminnn, víš jak moc ti to dnes sluší?" Brouknul mu do ucha Tae, kvůli čemu dostal nejmenší z nich husí kůži. Jeho rty se jemně dotkly kůže na jeho citlivém uchu, které už dávno výsosti označili za pěkně erotické místo pro jejich baby. Jimin věděl, že jsou jeho uši citlivé, ale nikdy by nevěřil jak moc!
,,Nesluší mi to tolik, jako vám," odpověděl Jimin, když si Jeon položil hlavu na jeho rameno a Tae vyndal z přihrádky královského auta čokoládu. Nabídl Parkovi a ten si s chutí jeden její kousek dal. A jak byla dobrá!
,,Tae, necpi ho hloupostmi, čeká na nás večeře," napomenul svého přítele Jungkook, když se chystal dát Jiminovi další sladká bonbon. Protočil očima a pytlíček s nimi zase zandal zpátky. ,,Rozhodně si na ně nech místo," řekl nakonec Taehynug. Všechny ty sladkosti nechala jejich tetka dovést z Japonska a mladý princ se o ně chtěl hned podělit.
Jimin se s princi cítil tak moc dobře. Ale v hloubi duše byl stále nervozni. Několikrát rukou nahmatal jeho malou kabelku, jestli jsou v ní opravdu všechny krabičky s prsteny. A i když už to bylo po několikáté, co se musel ujistit, že tam opravdu jsou... byl si jistý, že při další příležitosti si je bude kontrolovat znovu. Byl z jejich předání v rozpacích, ale snažil se, aby na něm nebylo niv znát. I když tu mluvíme o Kookovi a Taehyungovi, kteří o jejich baby ví snad všehno.
A když jejich auto konečně zastavilo před sakra luxusní restaurací, Jimin ztěžka polkl, Tae ho vzal za ruku a vyvedl ho z auta. Jungkook stál na jeho druhé straně, stejně tak mu nabídl paži jako správný gentleman a oba jeho milence doprovázel dovnitř.
Jiminovi pomalu spadla pusa. Jediná porce jídla bude stát víc, jak všechny jeho prsteny dokromady.
ČTEŠ
BELOVED //Vminkook
FanfictionDOKONČENO Park Jimin, normální student, který žije společně s Jinem a Joonem, se dostane na Korejskou Elitní školu, kam chodí i samotní Princové! A kdo jiný by to snad mohl být, než miláček Asie Jeon Jungkook a miláček Evropy Kim Taehyung. Oba jsou...