,,Tohle jídlo je senzační!" Valil oči Taehyung, zatímco si ládoval tváře Jinovým perfektním vařením. Nikdo na světě nebyl lepší jak on. Ani nějaký královsky šéfkuchař! Toho si byl Jimin jistý s nikdo ho o opaku nikdy nepřesvědčí.
Jin měl celý večer pyšný výraz ve tváři a ti dva se mu pro jeho zlato opravu líbili. Slušní, hezcí, umí pochválit jeho vaření. Tak by si ho dokázal omotat kolem prstu každý mužský.
Jungkook byl sám překvapený. Jimin jim často říkal, že je Jin ve vaření přeborník, ale nikdy by nečekal, že až takový. Byl rád, že má jejich princezna tak úžasnou rodinu.
Především Namjoon, se krerým si hezky popovídali. Nikdy by nic takového nečekali. Cítili s e v jejich domě dobře. Možná i dokonce lépe, než v tichých a chladných chodbách jejich sídla.
Sem tam každý prohodil pár slov, jinak měli plná ústa Jinova jídla. Jimin a jeho růžové tvářičky všechny zbylé čtyři muže skoro doháněly k šílenství, jak někdo může být tak roztomilý. Namjinovo malé mimi jim nikdy jen tak nevyroste. I když už je pomalu na vdávání... nikdo z nich si to moc nechce připouštět.
Popravdě, večeře netrvala dlouho, protože něco tak dobrého nemůže čekat. Jimin začínal být malinko smutný, že ho jeho princové brzy opustí a Jimin je uvidí zase až další den. Noci bez jeho drahých jsou pro něj šíleně dlouhé a nesnesitelné, ale to samozrejmě nikomu povědět nemůže. Připadal by si jako nějaký blázen. Možná jen něco málo řekl Jinovi... ale nic víc!
To ale nevěděl, že vznešené výsosti na tom nejsou o nic líp. Co ale mohli dělat? Pan Namjoon jim sice řekl, že na to mají skočit, ale jak?! Oba to musí muset ještě promyslet. Samozřejmě, že už Jimina tak moc chtějí jen pro sebe. A taky ho nechtějí nijak vyděsit. Moc dobře ví, že je Jimin už dostat starý na takové věci. Bože, ještě aby ne, ale stejně se báli sáhnou na tak dokonalý drahokam.
Kdyby jim někdo viděl do hlavy, musel by si myslet, že jim naprosto hrabe.
Jungkook po chvilce kontroloval čas na mobilu. Skoro se zděsil, kolik už je hodin a naznačil svému přítelovi, že by se už měli navrátit do sídla. Pomohli proto rodině Kim s nádobím - i když byli spíše k ničemu než k užitku - a chystali se na odchod i přes Namjoonův návrh o přespání. Který se samozřejmě Taemu a Jiminovi více než líbil.
Jenže to bylo něco, s čím si museli nechat zajít chuť, proto radši ani Jimin nijak nereagoval.
A když už opravdu stáli u dveří a opravdu už mělo naplánovaný odchod... našpulené rty jejich princezny dokázali oba prince zarazit na místě. Ani jednou se nechtělo domů od jejich zlatíčka. Ah, dokonce jim bylo trapné ho před jeho rodinou zlíbat.
Princové si mezi sebou rychle vyměnili pohled. Taehynug jako blesk něco vyťukal do telefonu a když u stejně rychle přišla odpověď, podíval se na Seokjina a usmál se; ,,nabídka přespání stále platí?"
Jimin povyskočil na místě, jeho oči zářily jako hvězdičky. Ruce spojil do sebe a čekal na odpověď jeho mamá. Nevěděl, proč tak rychle změnili názor a zároveň se trochu obával, aby jeho milování princové neměli později žádné problémy, ale nemohl skrýt své nadšení.
Seokjina jeho otázka maličko vzala zpátky, rukama si pohladil jeho kulaté bříško - které mu mimochodem královsky pár také nemohl vynachválit - a podíval se na svého, značně nadšeného, syna. Tiše se zasmál a konečně s Namjoonem kývnul. Jak by jen mohli něco takového zakázat?
Jin si hned v hlavě plánoval společný filmová večer a společné mazlení. Samozřejmě, Jimina jim jen tak do rukou nedá! Jeho mimi mu nikdo nevezme.
,,V tom případě, půjdete znovu dál?" Šklebil se Namjoon, v hlavě měl už připraveno několik rad, jak zabalit Jimina. Oh, samozřejmě pro Chimovy chlapy. Objal svou těhotnou lásku kolem pasu a vedl ho znovu do prostoru jejich bytu.
Jimin se usmíval od ucha k uchu, čapnul prince za ruku a stejně tak je vedl dále.
Bude to pro ně nezapomenutelný večer! A ještě nezapomenutelnější noc.
ČTEŠ
BELOVED //Vminkook
Fiksi PenggemarDOKONČENO Park Jimin, normální student, který žije společně s Jinem a Joonem, se dostane na Korejskou Elitní školu, kam chodí i samotní Princové! A kdo jiný by to snad mohl být, než miláček Asie Jeon Jungkook a miláček Evropy Kim Taehyung. Oba jsou...