Twentieth Love

2.2K 149 28
                                    

    ,,Princezno!" Zavolal na Jimina Tae, když si to mířil k němu. Mával rukou ve vzduchu aby si ho všiml a táhl za sebou svého přítele. Jiminovi se při pohledu na ně rozzářily oči a na tváři mu naskočil úsměv. Musel vypadat jako blázen...

    ,,D-dobré rá-!" Začal Ji, ale Hobi ho hlasitě přerušil.

     ,,Co tu chcete?" Prsknul hned po nich a zamračil se. Ani trochu se mu nelíbilo, že zrovna ti, s kterými byl Jimin a na večeři, byli oni dva. Nechtěl aby měl kvůli nim Chimm jakékoliv problémy.

     ,,Nemáš nějakou moc velkou pusu?" Prsknul na zpátek Jungkook. Tae jen protočil očima, loktem jemně do svého přítele šťouchnul jako znamení toho, že má být ticho a naklonil se na stranu, aby na Jimina lépe viděl. Přeci jen, stále stál za Hoseokem.

     ,,Dobré ráno, Princezno!" Usmíval se na něj Taehyng. Jimin se uculil, jemně se začervenal a udělal krok tak, aby stál vedle Hobiho. Tak měl lepší výhled na své prince. Kim k němu hned natáhl ruku a pohladil ho po tváři. ,,Jsi tak růžový!"

      ,,O co vám jde?!" Dostal ze sebe zase Hobi. Nějak nemohl věřit tomu, že by někdo jako jen tak přišli za někým jako je... Jimin. Nemyslel to zle. Miloval svého přítele, jen se mu to tak snadné nezdálo.

     ,,Ty jsi Hoseok, že?" Zeptal se Jungkook, ruce překřížené na hrudi. Hobi kývl a přitáhl si Jimina k sobě, jako kdyby držel nějaké zatoulané kotě.

     ,,Jimin nám o tobě včera povídal. Vypadalo to, že mu na tobě hodně záleží," řekl. Jeho obličej byl děsivý. Nebylo to tak, že by muži před sebou vyhrožoval, ale proto, protože cítil něco jako... žárlivost? Skoro jako kdyby měl potřebu od Jimina všechny kolem odhánět, stejně jako u Taeho, a nechat si ho jen pro sebe. Jen si to ještě sám moc neuvědomoval-

     ,,A? Taky mi na něm záleží. Co po něm chcete?" Nadzvedl obočí a také si překřížil ruce na hrudi. Tae a Jimin na ně nevěřícně koukali. Bylo to, jako by se dva kocouři chtěli poprat o kousek masa. Vipné, že?

    ,,Proč by jsme po něm něco měli chtít? Je špatné si s přáteli vyjít na večeři? Neříkej, že to taky neděláš!" Oponoval Princ Jungkook.

     ,,HA?! Od kdy je Chim váš přítel?!"

     Tae vážně někdy nevěděl, jestli je jeho milenec princ a nebo nějaký gangster. Proto když už ty dva nemohl pozorovat a všiml si i ubručeného výrazu, který měl Jimin v obličeji, naklonil se k němu, vzal ho za ruku a propletl si sním prsty. Jimin ho nechal, jako by to bylo naprosto všední věc.  ,,Psst~ jdeme!" Zašeptal mu do ucha a společně s Jiminem utíkal dál chodbou. Jeho přítel a Hobi byli tak moc zahledění do sebe, že si vůbec nevšimli toho, že ti dva něam utíkají.

     ,,Od té doby, co ho moje láska poznala?!" Pokračoval v dohadování Jungkook. Vážně, vede tohle někam? Ne...

    ,,TO, ŽE HO TAEHNUG JEDNOU NĚKDE VIDĚL NEZNAMENÁ, ŽE- hej... kde je Jimin?" Zabrblal najednou Hobi. Jimin ani Taehyung nebyli nikde k vidění. ,,TEN TVŮJ TAEHYNUG MI PRÁVĚ UNESL JIMINA!" Zaskřípal zubama a rukama si prohrábl vlasy.

    ,,HA?! Co když Jimin unesl Taehynug?!"

    ,,Hej, ten prcek?! Haha! Ten by neublížil ani mouše!"

     Vážně, co je tohle za rozhovor? Jungkook si po tom, když nevěděl jak dál pokračovat, nahlas oddechnul a ruce dal v bok. ,,Jimin a Tae mají společnou hodinu, blbe."

     ,,BLBE?! Kdo je tady podle tebe blb, hm?! Ty sis myslel, že ho Jimin unesl a pak řekneš tohle!" Nevěřil svým uším Hobi. ,,Co jsi na mě tak vyjel?! To je problém, že je Park můj nejlepší přítel?" Zeptal se, tentokrát už celkem v klidu. Sám nechtěl přitahovat víc pozornosti než-

    Ah... snad všichni okolo na ně koukali. Všechny oči kolem nich je nevěřícně pozorovaly. Tohle nené dobré.

    Jungkook tak otázka lehce překvapila. Proč ho to tak namíchlo? Je přeci jasné, že Jimin je jeho, jejich, prince- co?

    ,,Tak? Co máš za problém? Vaše výsosti?" Zeptal se znova Hoseok. Docela ho překvapilo, že pan princ najednou ztratil slova. Nakonec řekl jen; ,,Co je ti do toho?!" A pěkně kysele, otočil se kráčel si to vyloženě někam na svojí hodinu. Jakoby tam Hobi vůbec nestál.

    ,,Myslí to ten chlap vážně?" Oddechnul si Hobi. ,,Do čeho se to Jimin zamotal? Ahh..." brblal si pod nos. ,,Nejhorší je... co teď ty lidi kolem roznesou po škole?"


 co teď ty lidi kolem roznesou po škole?"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
BELOVED //VminkookKde žijí příběhy. Začni objevovat