Do školy se všichni tři dostali Královskou limuzínou - jak jinak. Jimin se původně chtěl nejdřív otočit doma, ale Tae ho tak dlouho provokoval, až jim na to čas nezbyl vůbec a museli se rovnou dostavit do školy. Jimin si nemohl dovolit přijít pozdě ani náhodou.
Hned jak limuzína zastavila, všechny oči studentů, co postávaly kolem, se namířili na ně. Jiminovi to vůbec nepřišlo pohodlné, a když si toho Kook všiml, takový děsivý pohled od něj snad ještě nikdo nikdy neviděl. Samozřejmě, někdo civět nepřestával, s tím už nemohl nic dělat, ale i tak byl Jimin více jak vděčný.
Tae ho společně se svým přítelem vzal kolem pasu a společně tak došli až k Parkově skříňce. Princové mají všechny věci v jejich salonku.
,,TaeTae, Kooki," oslovil je Jimin a ti dva se kvůli tomu nemohli přestat culit, ,,nemusíte na mě čekat, uvidíme se při obědě?" Usmíval se a držel si u hrudi pevně jeho učebnice.
,,Ah, Jimin, pojďme ti změnit hodiny! Jak to bez tebe mám vydržet?" Mumlal Taehyung a hrál si na šíleně uraženého, ,,nebo ještě lepší, všechny věci si můžeš nastěhovat k nám do-" chtěl pokračovat Tae, ale zarazil se s tím, když ho Jimin jemně štípl do tváře a rozkošně se u toho culil. ,,Nee~ co by si o mně všichni mysleli? Mám svoji skříňku rád," našpulil pusu.
Z Taeho ani nevycházela slova, jen očima sledoval tu rozkošnou kuličku před ním a svou rukou projížděl po místě, kam ho jeho princezna štípla jejíma malýma prstíkama. Z někoho se tady stává fluffy sadista.
,,Jimin, Taehyung bude bez tebe celý den otravný. Co kdybys přišel do našeho salonku? Budeme tě čekat," řekl Jungkook, natáhl se k Jiminovy a pohladil ho ve vlasech. Ten automaticky zčervenal - jako by tomu snad bylo někdy jinak - a kývnul. Byl šíleně šťastný, že ta svými princi bude moct hned, jak bude mít šanci.
,,Notak," dostal ze sebe po chvilce Chim, co na něj princové s uwu ve tvářích civěli, ,,nikdo nechce nevzorné prince! Jesli se dozvím, že jsem na hodinu přišli pozdě, tak-"
,,Tak co?" Přerušil ho Tae.
,,Tak... žádné mazlení?" Řekl tichounce. Sám sobě nevěřil, že to zvládnul. A vlastně, už vůbec nevěřil tomu, co dokázal udělat potom.
Ještě než jeden z princů stihl jakkoliv zareagovat, Jimin se rychle rozhlédl kolem sebe. ,,Nikde nikdo," proletělo mu hlavou. Na to nabral všechnu odvahu, přišel k mužům před ním co nejblíž, natáhl se na špičky a každého z nich políbil rychle, ale za to jemňounce na tvář. Teď už to nebyl jen Jimin, co rudnul jako rajče.
Jimin potom po jeho úžesném výkonu nečekal, jako blesk se otočil na patách a skoro snad letěl chodbou pryč, nějak do jeho třídy, kde měl začít svůj den. Ani se nestaral o to, že za sebou nechal dva totálně vykolejené prince.
,,Tahle princezna mě jednou zabije..."
ČTEŠ
BELOVED //Vminkook
FanfictionDOKONČENO Park Jimin, normální student, který žije společně s Jinem a Joonem, se dostane na Korejskou Elitní školu, kam chodí i samotní Princové! A kdo jiný by to snad mohl být, než miláček Asie Jeon Jungkook a miláček Evropy Kim Taehyung. Oba jsou...