Bylo ráno. Slunce do velkého pokoje svítilo skrze roztažené závěsy oken. V pokoji bylo ticho, slyšet bylo jen tiché oddychování tří mužů, přikrytých sotva do poloviny slabou, bílou dekou. A Jiminovi se nezdálo, když se začal pomalu probouzet, že mu táhle na zadek. Deka mu z něj někdy během náročné noci spadla dolů a celý ho odhalila. Zahřívala ho jen Jungkookova ruka, který na něm byla hrdě položená.
Jimin zhluboka vydechl. Slunce ho začalo šimrat na nose, proto se ze svého snění probudil jako první. A než vstřebal vše, co se za posledních několik hodit stalo, málem u toho studem, štěstím a rozkoší zkolaboval.
Nikdy by ho nenapadlo, že jeden člen jeho rodiny upraví jeho tak těžce vybraný dárek na pozvánku k sexu. V restauraci, kde princové rozbalili balíčky, si Jimin ani nevšiml, že by platili. Z pětihvězdičkové restaurace se do pětihvězdičkového hotelu dostali pomalu mrknutím oka, Jimin si absolutně nebyl schopný vybavit cestu, kterou museli limuzínou do hotelu ujet.
Jumin si rukama zakryl obličej a šíleně zčervenal. Když byl probuzený ještě víc a jeho mozek začínal pracovat, ucítil hřejivý dotek Kooka na jeho pozadí a ruku Taehyunga obmotanou jako nějaký had kolem jeho úzkého pasu. A všichni byli nazí. Oblečení bylo poházené všude možně po velkém pokoji, peřiny rozkopané na všechny světové strany. Jimin se snad ani nechtěl rozhlížet, aby jeho oči neviděli něco, co hned po ránu nemuseli. I když toho viděli opravdu, opravdu hodně.
V noci se Jimin tolik nestyděl, užíval si pozornosti, kterou od princů dostával. Nebo na to možná jen neměl čas, na nějaké stydění. Jungkook ho přepadl jako divoké zvíře, které z něho ne a ne slézt dolů. A kdyby ho Tae nepřemluvil, aby si ho vzal jako první, určitě by byl přetržený na dvě půlky.
Jimin se nad jeho myšlenkami tak červenal! Jeho tělo bylo plné fleků, ulepené a zpocené. Z obou stran se k němu tiskl jeden z jeho milenců, kteří pro Parkovo štěstí stále tvrdě spali. Alespoň měl čas se uklidnit a urovnat si myšlenky.
Jimin musel uznat, že nic úžasnějšího, než noc strávenou s jeho dvěma láskami nezažil. Jeho srdce nepřestávalo zběsile bít, motýlky v břiše měl v břiše pořád. Jeho poprvé dal někomu, koho miloval a chtěl s nimi zůstat už navždy. Nedokázal si představit, že by ho Tae s Kookem opustili. Takovou ztrátu by nedokázal unést.
Chimm se lekl, když ucítil pohyb. Taehyung ho najednou políbil za krk, přitiskl se k němu ještě blíž jak předtím a jemně ho kousl. Nejmenší z mužů sebou cukl, až narazil ramenem do Jungkooka, který měl sám už oči jen na něm. Na jeho nahotě.
,,Dobré ráno, drahoušku," pošeptal Taehyung, když bez čekání začal Jimina líbat na už vzniklé fialové cucfleky. Jeon na sebe nenechal dlouho čekat a přidal se k němu. Už zase jednou byl Jimin pomalu bez dechu. Jeho spodní polovina ho sem tam zabolela, podle toho, jaký pohyb udělal. Byl si jistý, že chůze a sezení bude náročnější, než jen ležení na bříše.
,,D-dobré ráno," odpověděl mu nesměle už né tak nevinný Jimin. Prsteny byli skoro zapomenuty. Tae a Jungkook je ale i přesto měli nasazené na svých prstech a hrdě je nosili. V noci se Jungkookie zeptal, jestli má Jimin stejný jako oni. A samozřejmě, že má.
Jungkook zabručel posadil se a prohlédl si jeho lásky z vrchu. Oba byli tak krásní, až z nich skoro oslepl. Mohl by se s nimi chlubit všude. Park samozřejmě nebyl jediný, který se svou spodní polovinou jen tak nehne, i když na tom byl stále hůř, jak Taehyung. Ten na takové noční aktivity byl alespoň už dávno zvyklí. ,,Víte vůbec, jak moc jste k sežrání?" A bez toho, aniž by si toho Chimm nebo Tae všiml, natáhl se pro svůj iPhone na noční stolek a rychle si je vyfotil. Potom rukou odhodil kondom, na kterém ležel, na zem a své přítele zalehl.
Oba sykli, Jimin dokonce zkřivil celý obličej. Ani na záchod si snad nebude schopný dojít celý týden! A Jungkook měl ještě tu chuť je oba provokovat.
,,Nepůjdeme na procházku? Notak, nebo si vás oba vezmu ještě jednou!"
Se vší vůlí po něm Taehyngu hodil polštář, na kterém byl opřený. A tak tak se ubránil dalšímu kolu.
Kapitolu budou na nějakou dobu vycházet každé úterý🙂
ČTEŠ
BELOVED //Vminkook
FanfictionDOKONČENO Park Jimin, normální student, který žije společně s Jinem a Joonem, se dostane na Korejskou Elitní školu, kam chodí i samotní Princové! A kdo jiný by to snad mohl být, než miláček Asie Jeon Jungkook a miláček Evropy Kim Taehyung. Oba jsou...