Sixty-second Love

1.7K 146 30
                                    

    Taehynug s Jungkookem seděli rukou v ruce u dřevěného stolu v domě Jiminovy rodiny. Jin Parkovi po škole hned zavolal, ať se aspoň na chvíli ukáže doma a ať nechodí sám. Seokjin chtěl vidět, jestli se do toho konečně vrhli, nebo ne. A taky jim udělal večeři, takže nikdo z nich vycouvat nemohl, Jin by si je pak všechny podal pánvičkou.

    Jimin seděl na židli vedle Jina a ubrečeného Namjoona, že jeho baby už není tak docela baby. Neměl to být Jin, kdo měl brečet kvůli jeho hormonům?

    Když se Jimin v ten podvečer ukázal ve dveřích, Joon ho okamžitě vytáhl do vzduchu a málem z něj vymačkal duši, jak silné bylo jeho obětí. Neměl rád, když trávil noci někde jinde - a to že se to v poslední době stávalo často. Cítil se doma tak sám, i když měl v poseli svého těhotného muže. Jeho baby je prostě jeho baby. A když uviděl tu parádu, co měl schovanou pod límečkem, div se nezhroutil k zemi. Jeho muž mu o kondomech, které přibalil k prstýnkům neřekl ani slovo. A už jen z pohledu na nejmenšího z nich si uvědomil, že to tentokrát neodnesl jen jeho krk.

    Na druhou stranu, Jinův plán měl úspěch. Jeho květinka taky konečně vykvetla. Už mu není náct a stále by zůstával panicem... Naštěstí ho princové stáhli z oblečení a hodili do postele. Zbytek si každý snad dokáže představit. I když Jin nad jejich nocí fantazíroval poměrně dlouho.

    ,,Tak jaký to bylo?" Zakmital obočím Sekjin, loket si položil na stůl a rukou si podepřel hlavu. Jimin vedle něj zčervenal a několikrát ho ve své hlavě proklel. Proč, proč, proč? Každý by se za to snad styděl!

    Jenže něž někdo z nich stačil odpovědět, Namjoon si utřel nudli z nosu a ukázal si prstem na oba muže před ním. ,,Nenutili jste ho do ničeho, že ne?! Jestli mi Baby JEDNOU přijde domů s brekem, ani jednomu z vás se už nikdy postaví!" A jak to dořekl, další slzy se mu vehnaly do očí, které si hned utřel svým rukávem. Jin zakroutil očima a Jimin si přál, aby se pod ním propadla zem.

    ,,Taehnyug musel jít za každou cenu první, musel jsem čekat front- AU!" Rozpovídal se Jungkook, když k tomu konečně dostal příležitost. Jen by hned nesměl dostal pohlavek od jeho přítele, který se na něj podíval jako kdyby ho snad chtěl zabít. ,,Jimin, ty nejsi rajče," dloubnul si znovu, když dostal další.

    Taehynug si nahlas oddechl. ,,Omlouvám se, to zvíře má v hlavě jenom jednu věc," řekl a ještě naposledy dloubnul Jeona do břich. Seokjin se zaculil, stále nadšený z toho, že je alespoň někdo ochotný se podělit o jejich sexuální hrátky. A důvod? Žádný, jen chtěl prostě vědět všechno.

    ,,Nemám problém si všechno vyslechnout!" Culil se Jin, rukou objal Parka vedle něj, který si už nějakou dobu nervozně žmoulal lem jeho bílé košile. ,,Jiminni! Mám skvělou mastičku, která ti od bolesti může pomoct," zašeptal. A Jungkook už znovu chtěl podotknout něco s rajčetem, jenže k tomu díky Taemu naštěstí nedostal šanci.

    ,,Stejně ti ji donesu. Koupil jsem jich pro tebe několik," řekl Seokjin, když mu Jimin nic neopověděl. A zrovna v kuchyni pípla trouba, že je večeře hotová. Jin se s úsměvem zvednul, políbil Chimma na tvář a zatahal ho za rukáv, ať mu jde pomoct.

    Když byl Jimin v kuchyni, Jin se otočil ve dveřích od jídelny. ,,Doufám, že jejich výsosti rovnou stráví noc. Naše zdi ale nejsou tak odolné vůči zvuku, takže se držte na uzdě."

    ,,Výsosti?" Položil na stůl Namjoon svůj usmrkaný kapesník.

    ,,Princ Jeon Jungkook na pravo, Princ Kim Taehynug na levo," mrknul Jin a zaplul do kuchyně i on sám.

    Všichni tři muži zbylí u stolu měli naprosto nevěřící výraz v obličeji.

    Všichni tři muži zbylí u stolu měli naprosto nevěřící výraz v obličeji

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
BELOVED //VminkookKde žijí příběhy. Začni objevovat