A/N jednoduše... kapitola o tom, jak to vlastně bude s těhotenstvím. Tenhle příběh je rozdělený do dvou částí. Dovolím si říct, že v téhle knížce Jimin těhotný nebude, ale určitě tu o tom pár slov padne. V druhém díle téhle knížky - která bude oddělena - se už na mpreg zaměřím. Tak tahle jsem vyřešila i svůj vlastní spor o tom, zda mpreg přidat, nebo ne :)
~Before~
,,Tobě se líbí!" Odtáhl se Tae od Jungkooka, když Jimin jako blesk zmizel z jejich soukromého salonku.
,,To jsem neřekl-"
,,Ale líbí se ti!" Překřičel ho Taehyung.
Jungkook si oddechnul. Proti Jiminovu vzhledu nemohl nic namítat. Byl prostě nějakým způsobem dokonalý. Stejně tak, jako jeho milovaný přítel a nemohl to za žádnou cenu dostat z hlavy.
,,Kookie~nechci být pořád sám!" Našpulil pusu Tae, obejmul svého přítele kolem krku a jejich čela spojil k sobě. Jungkook se usmál a škodolibě nadzvedl obočí. ,,Já ti snad nestačím? Nejsem tak špatný, ne?~" Brouknul a rukou sjel Taemu na zadek.
,,Aish!" Bouchnul ho Tae jemně do ramene. ,,Notak~ někdo tak roztomilý... Jungkookie~"
Jungkook se nadechl. Nějak věděl, že tohle jednou přijde. Sám už začínal uvažovat nad tím, že by jejich vztah potřeboval okořenit. Je pravda, že na něj už i jeho otec naléhal v tom, že pokud chce zůstat s Taehyungem, měli by si k sobě najít někoho, kdo jim bude schopný porodit dítě. Ať už muž, nebo žena. Věc se má ta, že bez možného potomka potom, co Jungkook - a Tae - nastoupí na místo Kookova otce - protože Tae je v jeho zemi až druhorozený - musí svému státu zaručí to, že jejich rod neskončí a že budou mít svého následníka trůnu.
,,Někdo začal být lehce nadržený?!" Vyvalil oči Jungkook a nahlas se zasmál.
,,Je to moje chyba?!" Nevěřícně řekl Taehyng. Ruce ze svého přítele sundal a překřížil si je na hrudi. ,,Někdo se nechce vzdát své mužnosti."
Jungkook se zašklebil. ,,Tak takhle, ty uličníku," řekl, udělal několik kroků k Taemu a zastavil se přímo před ním. ,,Mně se ale zdá, ze mezi námi nejsi vůbec dominantní~"
Tae se začervenal. Byla to pravda, nikdy by nebyl schopný být pro Jungkooka někdo, kdo by vždy nabral iniciativu. Jenže byl také muž a dusil v sobě pocit, že sám někdy potřebuje někdo pod sebe. Někoho, kdo by byl v jejich vztahu opravdová žena.
,,Kookie, co kdyby jsi tomu dal šanci?" Začal znovu Tae, když mezi nima nenechal jeho přítel snad ani milimetr místa. Tae se jeho zadkem opíral o záda jejich luxusního gauče a Jungkook měl jeho ruce kolem něj, opřené stejně tak o jejich pohovku.
Jungkook ho jemně políbil. ,,Nevíš, co je to za člověka," řekl tiše a oči měl u toho stále zavřené. Tae se usmál, políbil Kooka na čelo a pokračoval; ,,Není takový, co o něm všichni říkají. Jsi na něj nepříjemný!" Zabrblal a znovu mu políbil čelo jako gesto, že na něj není ani malinko nazlobený. Miloval, když byl jeho milovaný obranářský.
,,Zlato, nechci aby se z něj vyklubal někdo, kdo ti- kdo nám- zlomí srdce. Nemůžeš si jen tak někoho propouštět k tělu," řekl klidně Jungkook. ,,Někoho... někdo se jednou najde. Bude muset," pokračoval.
Tae se mu podíval do očí. ,,Promiň," zasmál se tiše. Jungkook nechápavě nadzvedl obočí. ,,Promiň, nejsem jeden z těch šťastných mužů, kteří mohou mít dítě," řekl. Kook se zašklebil. ,,Ah, baby, bylo by to sexy, ale nemáš na to vlohy~" zlobil ho, takže si vysloužil další ránu od Kima.
,,Ale víš kdo má?" Vyplázl Tae jazyk. ,,Jimin!" Zašeptal mu do ucha, potom se odtáhl a usmíval se od ucha k uchu. A nebyla to snad pravda? Jimin měl postavu takovou, že by si ho snad z dálky každý spletl s ženou. Byl to jeden předpoklad toho, že by měl být schopný odnosit dítě.
Je to něco jako vzácnost. Jen malé procento mužů je schopných porodit dítě, ale zároveň to není nic zvláštního. Většinu jsou to muži, kteří mají značně ženskou postavu a Jimin proto byl skvělím adeptem na někoho takového.
,,Tobě se Pakt Jimin opravdu líbí, Tae," oddechnul si Jungkook. ,,Taky tě miluji, Jungkook," řekl Kim a spojil jejich rty.
,,Pojďme to zkusit. Pojď to ty zkusit," naléhal Tae. Doufal, že se pro jejich nového malého kamaráda jeho princ otevře a třeba... třeba dá šanci další osobě.
,,Takže Jeon Jimin?" Řekl ze srandy Jungkook. ,,Perfektní!" Vyskočil Tae a začal se smát. Jeon protočil očima.
,,Pojďme se více poznat. Vím moc dobře, že ti tvůj otec na dnešek nedal žádnou práci," mrknul Tae.
,,Co máš v plánu?"
,,Pojďme ho vzít někam... do restaurace?" Zeptal se Kim.
,,Restaurace? To z něj chceš dělat automaticky zlato kop-"
,,JEON JUNGKOOK, ani se nepovažuj dokončit myšlenku," varoval ho Taehyung a už po třetí během tak krátké doby věnoval svému milenci ránu do ramene.
Jungkook syknul. ,,Tak- co jiného máš na mysli?" Tae se zašklebil. ,,Vezeme ho sebou na večeři. Myslím... každý se po nějaké době... projeví..." zabrblal Tae. Musel si vymyslet něco, jak prince před ním přesvědčit o tom, že si chce Jimina omotal kolem prstu.
,,Zkouška?" Řekl Kook.
,,Přesně!"
Jungkook kývnul. Možná nebude špatné se s ním poznat. Proletělo mu hlavou. Možná ho i ten jistý Park Jimin zaujal. Nikdy se nestalo, že by se jeho přítel o někoho tolik zajímal. Sem tam něco prohodil o tom, že by chtěl najít svoji druhou lásku... ale nikdy to snad nemyslel tak vážně.
,,Takže večeře!" Zajásal Tae. ,,Nikdo mu neodolá!"
ČTEŠ
BELOVED //Vminkook
FanfictionDOKONČENO Park Jimin, normální student, který žije společně s Jinem a Joonem, se dostane na Korejskou Elitní školu, kam chodí i samotní Princové! A kdo jiný by to snad mohl být, než miláček Asie Jeon Jungkook a miláček Evropy Kim Taehyung. Oba jsou...