Forty-third Love

2.4K 162 29
                                    

    ,,A pak mě oba začali... pusinkovat!" Štoural Jin z Jimina jeho dnešní zážitek. Jimin byl zase proměnu jako nějaký kus rajčete a Joon s Jinem si to nehorázně užívali. Že by to přeci jen byli dva ďáblové v lidském těle?

,,Musíš nám je co nejdříve představit. Nemůžu naše baby nechat v rukou někoho, koho vůbec neznám," řekl Jin. Už zase malinko vážně. Měl z Jimina ohromnou radost, že si k době konečně někoho našel, ale vůbec se mu nelíbilo to, o koho se jedná. Co když jsou to oba nějací úchylové, co chtějí Jimina jen zneužívat?

Namjoon kývnul a pohladil Jimina po zádech; ,,Seokjin má pravdu. Chci ty dva poznat, aby v případě věděl, komu nakopat prdel."

,,Zlato, slovník!" Napomenul ho hned Jin. Joon našpulil pusu a jako nějaké malé dítě, schoval se za Jimina. Ten se zasmál.

Jimin moc moc chtěl, aby jeho rodina prince poznala a zamilovala si je stejně tak, jako on sám, ale... asi to nebude tak jednoduché. Tae i Kookie jsou tak důležité osobnosti, že je nemůže jen tak přivést domů a představit je jako své přítele. Souhlasili by vůbec?

,,Přivedu je co nejdříve," odpověděl nakonec Jimin. Bylo mu jasné, že se tomu stejně jen tak nevyhne. A čím dříve, tím lépe.

,,Víš, že tě oba moc milujeme, že ano?" Políbil ho Jin, když uviděl Jiminův sklopený obličej. ,,Představ je nám, až budeš připravený. Až budete připravení," řekl a políbil ho znovu. Z obličejem mu odhrnul neposedné vlasy a přitulil si ho ke svojí hrudi.

,,Jedinkrát přijdeš se slzami v očích a já budu hned vědět, koho z tebe mám vyšťourat," objal ho Joonie. Byla z nich jedna velký koule, kterou Jimin zbožňoval.

A ještě než se začal ztrácet v myšlenkách, malinko se od Jina odtáhl a podival se mu do očí; ,,Jinni?" Upoutal si na sebe jeho pozornost.

,,Copak?"

,,Slíbil jsi, že mi řekneš něco hezkého."

A jak do Jimin dořekl, na Jinově tváři se rozjasnil obrovský úsměv. Možná se i malinko zastyděl a tentokrát byly i jeho tváře jemně narůžovělé.

,,Chtěl bys to vědět?" Zeptal se. Podíval se na Namjoona a ten mu se stejně velkým a zářivým úsměvem kývnul. Jeho ďolíčky na tvářích bylo vždy něco, co Jimin jako malý svými prstíky zkoumal.

,,Co je to?" Zamrkal úřad trochu nedočkavě Jimin. Neměl žádnou představu o tom, co od Jina očekávat. Tedy, možná jen do té doby, než vzal Jin jeho malou ruku a položil ji na jeho, zatím ploché, bříško.

Jimin znovu zamrkal.

,,Ne," vydechl, udivený výraz v jeho tváři na chvilku Jina nervóznil.

Jimin několikrát jemně pohladil Jinovo bříško, jako by ho zkoumal. Jina tak příjemně šimral.

,,To je-" podíval se a Seokjinovi do očí, potom hned do těch Namjoonových. Jednou rukou si zakryl ústa a skryl za ní tak jeho úsměv.

,,Miminko?!" Radoval se. Byl tak nadšený, že sám zněl na chvilku jako mimino. Jin si zkousl spodní ret a kývnul. Rukama sám zabloudil k jeho bříšku a položil je na ty Chimovy. Jejich prsty propletl do sebe a pevně ho ztiskl. Namjoon se k nim stejně tak přidal. Nahnul se přes Jimina a jeho mohutnou rukou perfetkně zakryl ty dvě, co patřily jeho milovaným klukům.

,,To je... já jsem..." snažil se nejmladší z nich přijít na ta správná slova. ,,Blohopřeju! To je tak úžasné!"

Namjin měli ohromnou radost. Jin měl menší starosti, že by se nový přírůstek do rodiny Jiminovi nemusel líbit, ale mýlil se. Jejich drahoušek by nikdy miminko neodmítl a byl na něj tak pyšný. Čím to, že si zasloužili mít někoho, jako je Jimin ve svojí rodině?

Jimin zlíbal celá Jinův obličej, nevynechal ani ten Namjoonův a celý večer tak strávili klebotáním o jejich budoucím přírůstku do rodiny. Chim byl snad ještě víc nadšenější, než budoucí matka a slíbil si, že od teď bude pro Jina dělat první poslední. I kdyby se mohl přetrhnout.

Nakonec Jin i s Jiminem usli sobě v náručí a Joonimu nestačilo nic jiného, než obě jeho lásky odnést hezky do jejich pohodlných posletelí a s polibky jim popřát dobrou noc.

    Nakonec Jin i s Jiminem usli sobě v náručí a Joonimu nestačilo nic jiného, než obě jeho lásky odnést hezky do jejich pohodlných posletelí a s polibky jim popřát dobrou noc

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
BELOVED //VminkookKde žijí příběhy. Začni objevovat