Jimin byl jak kus šutru.
Když společně s Princi vystoupil z limuzíny, stáli před obrovským, krásným domem uprostřed města. Kolem stálo několik čekajících číšníků, aby hosty uvedli ke stolu a hned jak nohama stoupli na zem, šlapali po červeném koberci, který vedl až do restaurace.
Tae stál uprostřed těch tří, z jedné strany u sebe pevně držel Jimina, který na vybranou restauraci stále koukal s otevřenou pusou a z druhé stany svého přítele, Jungkooka, který jako správný Princ a Princ své země měl hlavu zvedli d vzduchu a dával všem jasně najevo jeho sílu. I když to tak úplně nebylo potřeba.
Jeden z číšníků přišel k nim, uklonil se a beze slov - jen s pokynutím ruky - jim naznačil až ho následují.
Tři studenti tak udělali, prošli krásným vchodem, který byl po stranách zdobeným... možná i zlatem, až k výtahu. Číšník ho přivolal, všichni nastoupili a obsluha zmáčkla čudlik do nejvyššího patra. Co jiného od královské večer čekat?
,,Prosím, váš stůl," uklonil se muž v obleku znovu. Jejich stůl byl hned u okna, kde byl výhled na město. Byla už skoro tma a město začínalo svítit všemi barvami.
Jimin se celou dobu růžověl. Nikdy na takovém místě nebyl a ani si nemyslel, že by nějaké kdy navštívil. Sám se Taeho držel jako klíště a jemu to vůbec nevadilo. Naopak - Taehyung doufal, že tak blízko bude i k Jungkookovi co nejdříve. Proto ještě než se posadili, Tae udělal několik kroků napřed a všechny židle u kulatého stolu srazil k sobě. Potom se natáhl rukou pro Jimina, posadil ho do středu a on s Jungkookem si sedli po jeho stranách.
Jungkook... už, už chtěl protočil očima a svého přítele zarazit, ale tak nějak se ztratil v pohledu na Parka, který si místo prohlížel jako nějaké dítě novou hračku. ,,Roztomilý," bylo to, co mu při pohledu na něj proletělo hlavou. Když si pak uvědomil, na co to myslel, rychle zaklepal hlavou a ty špatné myšlenky zahnal.
,,Nemůžu o něj jen tak takhle začít myslet..." pomyslel si znovu. Jen... nakonec opravdu musel uznat, že nejmenší vypadá jako roztomilé ztracené dítě v hračkářství.
,,N-neměl bych sedět na straně? Já jen... aby jsi ty a -" začal Jimin, protože si nechtěl připadat jako páté kolo u vozu, ale překvapivě, sám Jungkook ho zarazil dřív, než stihl cokoliv doříct.
,,Někodo tak malého by na straně mohl číšník lehce přehlédnout-" začal Jungkook a tím si vysloužil nemilý pohled od Kima. ,,Ah-! Teda... sedni si. Chci tě poznat," opravili se a poškrábal se rukou po krku. Nemyslel to zle, jen chtěl zavtipkovat... ale asi na to ještě nebyla ta správná chvíle, protože Jimin nevěděl, jesli se má smát, brečet, nebo se zlobit. Nebyl si s Jungkookem tak blízký a necítil se s ním zatím tak dobře, jako s Taehyungem.
Možná proto se na něj Chim hned nalepil. I když se styděl, chtěl se nějakém schovat a Taeho hruď mu proto byla v u chvíli nejlepší.
Jungkook se v duchu praštil přes hlavu. Tohle tak úplně udělat nechtěl! Nakonec se ale zhluboka nadechl a sám se posadil. Vedle Jimina.
,,Tak zlato, Jimin," začal Tae aby si na sebe upoutal jeho pozornost. Ten se po krátkém zírání na Jeona zvednul z jeho hrudi a podíval se princi do očí. ,,Byl jsi někdy ta nakovém místě?" Usmál se, ruku položil na jeho stehno a čekal na odpověď.
,,Jak bych se sem asi mohl dostat?" Zasmál se Chim a Jungkook vedle něj nastražil uši, aby mu jeho odpověď neutekla. ,,Hned u vchodu by mě vyhodili! Kdyby viděli, jak bych tak jen tak přišel... museli by si myslet, že jsem blázen," zasmál se tiše znovu, aby ho nikdo jiný v místnosti neslyšel. Ne, že by tam někdo byl...
,,Nikdy tě sem ještě nikdo nevzal?" Zeptal se znovu Tae a nepřestával Jiminovi hladit stehno. Ten zčervenal a zakýval hlavou. ,,Nikdy jsem... ještě nikdy jsem nikým... umm..." rudnul. ,,Ah! Hobi mě chtěl často brát na místa, jako je tohle, ale nikdy jsem mu to nedovolil. Nechtěl jsem aby za mě stále platit a když si nedal říct... udělali jsme kompromis v tom, že jsme spolecne chodili do normálních restaurací, kde jsem ho nechal platit. Vždy jsem mu to vracel masáži nebo svačinou!" Smál se Chim a jeho tváře byly krásně červené.
Jungkook a Taehyung zčervenali taky - pod tím útokem roztomilosti chychtajícího se Jimin.
,,Upřímně, nemám moc rád místa, jako je tohle... nepřipadá mi, že bych sem nějak zapadal. Chápete? Chci říct, kdo by si na to nezvykl? Ale jídlo od mé mamky nikdy nic nepřekoná!" Chychtal se a ruce si položil na své tváře. Těšila ho představa na Jinovo úžasné jídlo.
Tae se ušklíbnul, mrknul na svou lásku a pak se znovu otočil na Jimina. ,,No, dneska to tady musíš vydržet! Nech nás tě rozmazlovat!" Štípl ho do tváří, ale jen tak, aby mu nic neudělal a nijak ho to nebolelo!
Jungkook si odfrknul, vzal si od číšníka, který akorát přišel jídelní lístek a rozevřel ho před Jiminem.
,,Tak, co si dáme?"
ČTEŠ
BELOVED //Vminkook
FanficDOKONČENO Park Jimin, normální student, který žije společně s Jinem a Joonem, se dostane na Korejskou Elitní školu, kam chodí i samotní Princové! A kdo jiný by to snad mohl být, než miláček Asie Jeon Jungkook a miláček Evropy Kim Taehyung. Oba jsou...