,,Hej, Jimin," oslovil ho Tae hned potom, co hodina skončila. ,,Máš něco v plánu?" Zeptal se ho a usmál se. Rukou mě stále ještě podepřeno hlavu a nepřestával na Jimina zírat. Ten se lehce začervenal, protože tak milého člověka, kromě Hobiho, na téhle škole ještě nepotkal.
,,No, tak?" Pobídl ho, když Jimin jako blázen pořád mlčel.
,,Um, já-" začal tiše Chim, ale hlas jeho kamaráda ho vyrušil. ,,Jimin!" Zavolal na něj zkrz celou třídu, přiběhl k jeho stolu, vzal ho za zápěstí a utíkal s ním pryč.
,,H-Hobi! Co to do tebe vjelo?!" Dostal ze sebe během běhu skoro jako o život Jimin a když Hobi konečně zastavil u jedné z laviček, Jimin si okamžitě sedl. ,,Moje věci! Všechny tam zůstaly!" Zanadával si a zamračil se. Hobi se sám vydýchal; ,,Jimin! Pro tvoje největší dobro, nikdy se už znovu nebav s Kim Taehuyungem! Bože, tohle s tebou potom nedopadne dobře," dostal ze sebe Hobi tak rychle, že ho Jimin skoro ani nestíhal pobrat.
,,P-proč? Byl na mě-" ,,To, že na tebe byl milý on neznamená, že na tebe budou takový i ostatní," řekl Hobi a ruce si dal v bok. ,,Každý by se s ním chtěl bavit, Jimin. A právě proto - už tak to hned první den nemáš čistý," pokračoval. ,,Ty- ty jsi to všechno slyšel?" ,,Myslíš to, že jsi kurva, která spí s chlapama za prachy? Proto jsi tady? Bože, Jimin, to bych nesměl mít mozek abych si něčeho takového nevšiml," řekl mu a zakroutil očima. ,,Chytřejšího člověka než ty neznám, Jimin. Ah, kdyby jsi koukal na televizi..."
Jimin se narovnal a podíval se na jeho přítele, který stál před ním. ,,Je na Taem něco špatného?" Zamrkal Chim a našpulil pusu. ,,Ah bože, Kim Taehyung, je to Evropský princ, vážně jsi o něm neslyšel?" Zeptal se ho a jednou rukou se praštil do čela. ,,Každá zlatokopka ti teď akorát závidí i to, že jsi byl tak blízko vedle něj," řekl.
Jimin na chvilku přemýšlel. I když Jin a Joon měli doma velkou televizi, nikdy ji nevěnoval moc pozornosti. Veškerý čas věnoval učení, aby jednou mohl Kimům vše splatit. Proto tak tvrdě pracoval na tom, aby se dostat na nejlepší Akademii, která v Asii je. Znal jejich výsost jejich země, i pár ostatních z Asie a věděl, že několik z nich navštěvuje tuhle školu, ale jako úplně obyčejný student se o nic takového nikdy moc nezajímal.
Zároveň ho ale polil strach. Co když si někdo bude myslet, že jsem spal i s ním? Proběhlo mu hlavou a zkousl si ret. ,,Už... se s ním bavit nebudu," řekl Jimin a usmál se na svého přítele. Hobimu to bylo líto, že to na něj ne tak vyvalil, ale pro teď to bude lepší. Nebo snad ne?
Oba se chystali na jejich další hodinu, když na Jimina už podruhé za den někdo volal. ,,Jimin!" Ozvalo se a Jimin se otočil jako střela. Z druhé straně chodby si to k nim mířil Taehyung.
,,Ah, Tae!" Mávl na něj Jimin, úplně ignoroval Hobiho, který stál vedle něj.
Když k nim Taegyung došel, zvednul jednu svou ruku do vzduchu a v ní držel žlutý batoh. ,,Moje věci!" Vyvalil Jimin oči, natáhl svoje ruce a svou tašku, kterou si od Taeho vzal si přitiskl k hrudi. Jimin zamrkal svýma velkýma očima a podíval se nahoru, na Taeho.
Jimin se usmál tak, že mu jeho zuby zářily ven a jeho oči se skoro ztratily. ,,Tae, děkuji ti!" Poděkoval mu. Tae mu úsměv vrátil a rukou si prohrábl vlasy. ,,Stalo se předtím něco?" Zeptal se, pořád s úsměvem na tváři.
Park zavrtěl hlavou a poukázal na Hobiho, který rukama překříženýma na hrudi zíral mezi ně dva. ,,Potřeboval si promluvit. Um- dlouho jsme se neviděli..." odmlčel se, protože si nechtěl vymýšlet hlouposti. Zároveň ale nechtěl Taemu říct, že mu Hobi dával jasně najevo to, že se s ním už znovu nemá bavit.
,,Chápu," začal Tae. ,,Půjdu. Někdo na mě už určitě čeká. Uvidíme se," řekl ten vysoký muž, vzal Jiminovu ruku, jemně políbil její hřbet a s mávnutím na rozloučenou odešel.
Z Jimina bylo jedno velké rajče. Pozoroval Taeho snad až do té doby, než zatočil za roh.
,,Země volá Jimina," zabručel Hobi a poklepal Jiminovo rameno. ,,Jdeme?" Zeptal se, Jimin zaklepal hlavou a potom kývl.
,,Ten ti akorát tak pomotá hlavu."
ČTEŠ
BELOVED //Vminkook
FanfictionDOKONČENO Park Jimin, normální student, který žije společně s Jinem a Joonem, se dostane na Korejskou Elitní školu, kam chodí i samotní Princové! A kdo jiný by to snad mohl být, než miláček Asie Jeon Jungkook a miláček Evropy Kim Taehyung. Oba jsou...