,,Osobně si myslím, že by se řečeným princátkům nelíbilo, kdyby zjistili, že se jejich baby tahá s odpadem, jako jsi ty, Jihyun," ozvalo se z chodby. Jiminovi radostí poskočilo srdce. Jeho nejlepší přítel, Hoseok, se objevil v tu nejlepší chvíli. Jimin měl slzy na krajíčku a to ani nevěděl, jestli je to kvůli tomu, že pro něj Hobi přišel, nebo ze strachu z mužů předním.
,,Ale, oni se snad rádi o jejich kurvu podělí. Až je omrzí, stejně se toho odpadu zbaví," prsknul Jihyung. Rukou Jimina ze skříněk odsunul a objal ho kolem ramen. Jimin nepříjemně zkřivil obličej a snažil se zadržet jeho hekání. Nechtěl působit jako sralbotka. I když to bylo momentálně možná to jediné, na čem záleželo.
,,Jihyun, říkám ti. Nech. Jimina. Být." Naštval se Hoseok. Měl být sice na přednášce, ale Jiminova absence mu nedala a musel se jít podívat kde se zasekl. Jungkook s Taehynugem by u přes jejich povahu nikdy nenechali Jimina přijít pozdě. A on sám by si to kvůli jeho stipendiu nedovolil. Nikdy. Na to ho Hobi až moc dobře znal.
Sael, muž, který se prve věšel na Jihyuna a chtěl Parka do trojky, si prohlídl Chimmův rolák. Nadzvedl obočí a prstem stáhl dolů jeho lem u krku. Radostně pak vypískl a zkousl si spodní ret. Popravdě, Parkův ozdobený krk překvapil i Hoseoka, ale bylo mu hned jasné, že to rozhodně není od nikoho jiného, než od Jeona a Kima. Jenže těm idiotům to stačilo k tomu, aby si nejmenšího nich hned začali dobírat.
A Sael se sám hned ozval. ,,Ale, podívejme se na to. A pak že svůj zadek nestrkáš do vzduchu. Hoseok, uklidni se. Chtěl jsem si s ním jen užít. Společně s Jihyunem. Nechtěl bys taky? Čtyřku jsem nikdy nezkoušel, ale jsem si jistý-"
,,Hyun, chceš snad, abych si popovídal s tvým otcem?" Dal ruce v bok Hoseok. A hned si tím tak upoutal jeho pozornost. Jejich rodiny se dlouhá léta znaly. Hlavně díky rodině Jung je Jihyunova rodina, rodina Kung, právě tam, kde je. V minulosti si od nich rodina Kung půjčila peníze na rozjetí jejich vlastního businessu. Povedl se jim a dnes vlastní několik velkých cukrovarů. Vše vlastně jen díky Jungům. Proto by pro Jihyuna nebylo příjemné, kdyby si Hoseok začal doma stěžovat.
Hyun si odplivl na zem, vzal Jimina za rolák a prsknul s ním směrem dopředu. Hoseok si ho čapnul pro sebe a objal ho pevně kolem pasu, aby se cítil v bezpečí a aby se uklidnil. Jimin nikdy nezažil nic podobného. A děsilo ho to. Hodně. Co by se mohlo stát, kdyby jeho drahý přítel nepřišel?
,,Vem si tu kudnu a nezapomeň si s ní sám v koutě zašukat, než ji vrátíš princátkům," prsknul, vzal Saela a chystal se s ním odejít. Za ním se pomalu odkráčela i zbylá banda cápků, kteří kolem nich jen tak postávali. Sael byl ještě nějakou chvíli slyšet, jak naříká o tom, jak si chtěl Jimina na jednu noc koupit a užít si s někým tak sexy, jako je on.
,,Ah, Jimmini. Přesně proto jsem říkal, ať se od nich držíš dál."
ČTEŠ
BELOVED //Vminkook
FanficDOKONČENO Park Jimin, normální student, který žije společně s Jinem a Joonem, se dostane na Korejskou Elitní školu, kam chodí i samotní Princové! A kdo jiný by to snad mohl být, než miláček Asie Jeon Jungkook a miláček Evropy Kim Taehyung. Oba jsou...