Thirty - eighth Love

2.4K 160 65
                                    

     ,,Jimin, lásko, nezapomeň na těsto! Ať ho nemáš jako uhel!" Volal z kuchyně na Jimina Jin, který pro jeho zlatíčko chystal vanilkový krém.

     Hned jak Jimin v ten samý den, jako ho Jungkook zatáhl jako gorila do salonu, se Jimin rozhodl upéct pro prince dort. Nebo, spíše dortík. Láska přeci prochází žaludkem, hm?

     Jin se mu hned nabídl, že mu pomůže. Samozřejmě, Namjoon taky, ale ten byl z kuchyně okamžitě vyhozen. Místo toho momentálně pomáhal Jiminovi připravit krabičku, do které chtěl dortík zabalit. Udělal ho tak, aby se mohl nabídnout i Taehyung. Aby mu to třeba nebylo líto.

     Jimin měl po celou dobu růžové tvářičky. Nemohl se dočkat reakce jeho prince. Ani jeho rodina mu k tomu moc nenapomáhala. Jak Jimin vysvětloval jeho plán, Namjoon nemohl odolat ho neuvádět do rozpaků ještě více, otázkama typu; ,,Moje Mochi už nebude tak nevinné!" Nebo ,,Ujisti se, že používají ochranu!" . Nepomohl si pomoct, když svého Jimina viděl tak červeného a rozkošného, akorát ho to nutilo ho mačkat ty jeho nafouklé tváře.

     Namjoon za to ale hned dostal pěkný pohlavek od své lásky.

     ,,Už to jdu zkontrolovat!" Odpověděl Jimin Jinovi ze svého pokoje, když Joonie tvořil na boku krabičky srdíčko ze třpitek. Jimin kvůli tomu chvilku odporoval, ale Joon ho ujistil, že to jeho přítele určitě dostane na kolena!

      ,,Namjoonie, za chvilku se vrátím, hlavě nic nerozbij!" Našpulil Jimin pusu, Namjoon mu ukázal palec nahoru a pak už Chim utíkal dolů do kuchyně.

     Zkontroloval svoji formu na dortík v torubě. A vypadala skvěle! Proto si hned vzal na ruce rukavice, otevřel troubu a opatně dort vyndal. Celá místnost hned začala vonět jako vanilka. Jimin pomalu položil formu s těstem na kuchyňskou linkou a uložil rukavice zpět na místo. Jin na svém synovi mohl oči nechat. Byl na svého drahoušku tak pyšný. Připadalo mu to jako včera, když si Jimin hrál na princeznu ve věži a Namjoon byl jeho princ, který ho pokaždé osvobodil. No a teď? Teď jim Jimin utíká z domu za jeho opravdovým prince. Tedy, dvěma. Jen kdyby Seokjin věděl, že ty dvě jeho lásky opravdu nosí na hlavě koruny.

     ,,Vypadá to skvěle," řekl Jin, když se postavil na Parka a poklepal ho po rameni na pochvalu.

    ,,Taky jsem měl nejlepšího učitele!" Usmál se Chim a natulil se k němu. Jinnie byl podle něj ten nejlepší ze všech nejlepší kuchařů. Z ani na světě by jeho jídlo nevyměnil! Na to mohl přísahat.

     ,,Nechme to těsto chvilku vychladnout," řekl znovu Jin, když rukou ohmatal formu, jesli je stále hodně horká, ,,až bude dost studené, půjdeme ho společně ozdobit?"

      Jimin se usmál ještě víc; ,,ale Namjoonie bude jen přihlížet!" Smál se a ukázal ke dveřím, kde se Namjoon opíral o furtra. Vesele protočil očima a překřížil si ruce na hrudi; ,,nemůžu za to, jo?"

     ,,Myslíš za tvoji nešikovnost?" Smál se i Jin, přišel ke své lásce, objal ho kolem ramen a jemně políbil na tvář, ,,nevadí, možná kvůli tomu tě tak milujeme," culil se. ,,Všichni tři tě tak moc milujeme," řekl si tiše pro sebe.

     Namjoon se ušklíbl; ,,ale trefovat se umím skvěle, hm?" A zmáčkl Jinovi zadek.

    ,,AH! Dělat tohle na veřejnosti?! Kim Namjoon, tohle-"

     ,,Taky tě miluju!"

     Ti dva byli zase v sobě. Ať už jakýmkoliv způsobem. Jimin si stydlivě zakryl obličej. Proč tohle Joonie vždycky musí dělat?!

     Stejně, tohle na své rodině Jimin vždy zbožňoval. Co by bez ní kdy dělal? Někoho, tak milujícího, jako je Jin a Joonie by na světě už nikdy znovu nepotkal. Toho si byl jistý.

     ,,Proč si nejdeme spolu na chvilku sednou do obýváku? Jimin, rád bych konečně slyšel nějaké-" dloubnul si Joonie do Chima, ,,-podrobnější informace?" Zahýbal škodolibě obočím a zašklebil se. Jin ho za to zatahal za ucho, zakýval hlavou a vzal Jimina na ruce. Všichni tři se na to posadili, s Jiminem mezi.

     ,,Tak, pochlub se nám konečně!" Tleskla mamka domácnonsti. Chim se začervenal a na svém místě se zavrtěl.

    ,,C-Co vám mám povídat?" Mumlal si pro sebe pod nos, dost ale nahlas pro to, aby ho jeho rodina slyšela.

     ,,Jací jsou? Chovají se k tobě hezky?" Tulil se k němu Jin a netrpělivě čekal na jeho odpověď. Jimin chvilinku přemýšlel, jestli jim smí pověděl, co jsou zač, ale nakonec mu přišlo lepší to své rodině zatím neříkat. Co kdyby to jeho tajným láskám vadilo? Další Chybu si Jimin nemohl dovolit!

     ,,Kookie a TaeTae! Oba jsou... hrozně hodní. Tae se rád mazlí a Kookie je sice někdy malinko odtažitý... ale oba je mám... hrozně rád," řekl tiše. Jin a Namjoon ho tiše poslouchali a nechali mu prostor, aby se jim více rozpovídal.

     ,,Ale... dnes se na mě Kookie asi naštval. Určitě jsem ho naštval. Ale nevím proč? Jediné, co jsem dělal bylo to, že jsem byl s Hoseokem venku v kampusu a objímali jsme se," přiznal se. Přeci jen, třeba mu doma můžou pomoct. Věděl, že jim může ve všem věřit.

     Jinnie zamrkal, oddechnul si a namáčkl si Jinima k sobě tak moc, jak jen mohl; ,,Ah, baby," začal a hladil ho po vlasech, ,,proto tak najednou ne dort?" Zeptal se a Jimin lehce kývl. Namjoonie už jeho dvě ženy začínal chápat, proto Jimina objal z druhé strany a začal ho šimral po zádech.

     ,,Chimmi, každý muž by se a zlobil, kdyby svého přítele našel někde v soukromí s pro něj neznámým mužem," řekl Jin, odtáhl od sebe svoje zlatíčko a mrknul na Namjoonieho, ,,i tvůj papá se mnou míval takové problémy!" A Namjoon protočil už po několikáté očima. Jako kdyby byli všichni proti němu! ,,věř svojí mamá, Kookie tě zítra ani na chvilku nepustí z dohledu. TaeTae ho určitě zkrotí," dokončil se, Jimin se zase začal konečně usmívat jako sluníčko, kývnul a políbil oba Kimi na jejich tváře.

     ,,Když už jsme u toho," ozval se Namjoon a polechtal Chima, ,,už jste na to škočili? V tuhle dobu už jsem měl Jina dávno-"

    ,,KIM NAMJOON!"

     Jimin si ta hned stoupl a otičil se jako střela na patách; ,,musíme ozdobit dort!" A byl rád, že víc se červenat nemusí! Rychle utekl pryč a nechal tak Joona popadajícího se smíchy za břicho za sebou a Jina, který se OPĚT jenom chytal nevěřícně za čelo.

     Jimin si ta hned stoupl a otičil se jako střela na patách; ,,musíme ozdobit dort!" A byl rád, že víc se červenat nemusí! Rychle utekl pryč a nechal tak Joona popadajícího se smíchy za břicho za sebou a Jina, který se OPĚT jenom chytal nevěříc...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
BELOVED //VminkookKde žijí příběhy. Začni objevovat