Hned jak přijeli do královského sídla dvou princů, Jiminovy oči zářily nadšením. Jejich dům - spíše sídlo - bylo tak velké a úžasné, přesně jako v nějaké pohádce.
Tae Jimina dovedl dovnitř za ruku, všechno služebnictvo se jim hned uklonilo, až se Park z takové pozornost všech okolo zastyděl a potom společně pokračovali po červeném koberci, který vedl od vstupních dveřích až do druhého patra, kde měl Jungkook s Taehyungem společný pokoj.
Jimin si prohlížel každý kousek, každý růžek jejich pohádkového domu. Jak někdo může mít tolik peněz? Skoro až se bál na něco sáhnout, aby to netozbil. Do konce svého života by to pak nedokázal zaplatit. Chodil hodně opatrně, snažilse nevydávat v tichém sídle žádný hluk.
Když Jungkook otevřel dveře jejich pokoje, pokynutím svému příteli a jejich princezně, aby šli první, jako správný gentleman. Musel se před nimi ukazovat v tom nejlepším světle.
Jejich pokoj byl stejně tak úžasní, jako dá princové po jeho stranách a jako celé jejich božské sídlo. Uprostřed pokoje byla obrovská postel, na stropě krásný, zdobený lusty. Před postelí byla ke stěně přidělena stejně tak obrovská televize s konzolí a designovými reproduktory. Všechno bylo tak moderní, ale zároveň tak elegantní a jednoduše Královské.
Stěny byli světlé a vyseli na nich různé obrázky. Jimin se podíval na Taeho, jakoby žádal o svolení si je jit prohlédnou, a když Kim s úsměvem kývl, Chim se k nim rozcupital a se zvědavostí si je začal prohlížet. Skoro všechny byli jen s Kookem a Taem. Byli společně šťastní, opravdu šťastní a Jimin si někde hluboko přál, aby na nich mohl být s nimi.
Jungkook udělal několik kroků ke své lásce a objal ho kolem pasu. Přitáhl si ho k sobě a jemně, krátce ho políbil. ,,Přivedli jsme si zvířátko, nebo naši Princeznu?" Zasmál se, když Chim stále zvědavě zkoumal jejich pokoj a jakoby u toho vrtět ocasem.
,,Naši princeznu, hmm~" brouknul Tae a cvrnkl prince do nosu svým ukazováčkem, ,,tady se někomu začal nějak líbit," pozlobil ho a šibalsky se usmál. Jeho ruce si obmotal kolem Jeonova krku, hlavu si položil na jeho hruď a očima pozoroval, jak se Jimin culí na jejich společné fotky. ,,Jak někdo může říkat, že je kurva, že si vidělává tím, že-" začal Tae, ale Jungkook ho zarazil. ,,Sám už vím, že to není možné ani ve snu. Jimin je..." ,,Adílek?" Dokončil za něj Tae, oba se na sebe zasmáli a potom se oba rozešli směrem k Jiminovi, ulovit si jeho pozornost.
,,Jste tak krásní!" Vydechl Jimin, když láskyplným pohledem sledoval jednu jejich fotku. Byl to den, kdy slavili Taeho narozeniny. Taehyung si Jimina přitulil k sobě a zavrněl mu do vlasů.
Jungkook si rukou odhrnul prameny vlasů z jeho obličeje a zadíval se na ty dva před sebou. Neměl v sobě žádný pocit závisti, ani znechucení z toho, že jeho přítel k sobě tiskne někoho jiného, než sebe. Už i tohle bral jako znamení toho, že by s nimi opravdu mohl Jimin zůstat. Nechtěl, aby ho od nich kdokoli odehnal.
,,Nepůjdeme se na něco podívat? Máme hromadu času, než půjdeme spát," nadhodil Kook, Jimin okamžitě kývnul; ,,Mazlení!" Vypadlo z něj automaticky. A ani by si snad neuvědomil to, co řekl, kdyby na něj Jungkook nezíral tak překvapeně a Tae nezačal být napnutý. Bylo pro něj normaní se u televize mazlit s Jinem a Joonem, že si ani neuvědomil, že něco takového nabýdl mužům, po kterých tak touží. Jimin byl rudý. Vlastně, není snad chvilka v jejich přítomnosti, kdyby rudý nebyl.
,,J-já j-jsem-" koktal a snažil se obličej zakrýt svýma malýma rukama.
Tae byl malinko překvapený, ale protože mazlení miloval, neměl sebemenší důvod něco namítat. ,,To je perfektní nápad!" Zabroukal, čapnul Jimina i Jungkooka za zápěstí a oba je vedl k jejich královsky velké posteli. Chima podšoupnul mezi ně a ten tak skočil na úžasně měkké matraci. Po chvilce se matrace vedle něj zhoupla a princové seděli natěsno hned vedle něj i když kolem bylo spousta místa.
,,Udělějme si pohodlí, nebudeme přeci sedět v pozoru jako ve škole," řekl Tae, jako by tak snad ve škole někdo z nich opravu seděl a všechny sebou stáhl dolů na postel do peřin. ,,Jdeme si přeci užít společný večer~"
ČTEŠ
BELOVED //Vminkook
FanfictionDOKONČENO Park Jimin, normální student, který žije společně s Jinem a Joonem, se dostane na Korejskou Elitní školu, kam chodí i samotní Princové! A kdo jiný by to snad mohl být, než miláček Asie Jeon Jungkook a miláček Evropy Kim Taehyung. Oba jsou...