Sixty-fifth Love

1.6K 123 17
                                    

    Že se Jimin kepal už od doby, co mu Jungkook s Taehnyugem oznámili, že ho chce vidět Jeona otec, by bylo pochopitelné. Dokonce by bylo pochopitelné i to, že byl jako rampouch zamrzlí na místě a ani se pomalu nehnul. Ale Jimin ze sebe nebyl v den návštěvy královského sídla schopný vyplodit jediné srozumitelné slovo. Byl hezky nastrojený, Seokjin mu pomohl se pořádně oháknout a učesal mu vlasy. Seokjin byl už v jeho devátém měsíci těhotenství a jeho miminko  mohlo přijít na svět pomalu kdykoli. Taky proto měl Jimin nervy na krajíčku. Nevěděl, nad čím přemýšlet dřív.

    ,,Všechno bude v pořádku," políbil svého přítele Taehynug na tvář a jemně ho pošimral po zádech. Sám měl na sobě bílé sako s fialovou kravatou, kterou mu koupil Jimin. Věděl, že pokus si otec Jungkook pozval jejich malého přítele na sídlo, nedopadne to špatně. Možná. Nemělo by. Minimálně v to pevně doufal a byl připravený se za Jimina postavit hned, kdyby se věci hnaly špatným směrem. Namjoon slíbil, že pokus bude mít jeho výsost sebemenší problém s jeho baby, osobně si ho podá. Jen těžko by si jeden představoval, jak by to asi dopadlo. Moc dobře rozhodně ne.

    ,,Co když mě hodí tygrům?!" Máchnul rukama kolem sebe Jimin, když si v hlavě představoval snad ty nejhorší možné scénáře.

    ,,Nejsem v pohádce, žádného tygra nikdo z nás nemá," ujistil ho Taehyung, rukou ho objal kolem pasu a vyvedl ho ven z limuzíny, když akorát zastavila před sídlem. Jungkook se postavil na Jiminovu druhou volnou stranu a vzal ho kolem ramen. Chimm se v jejich obětí cítil v bezpečí, proto pomalu šel s nimi dál až ke vstupním dveřím. Ty se na jeho vkus otevřeli až moc rychle. Služebná je potom zavedla do jedné z několika velkých a prostorných místností, kde je všechny usadila ke stolu a přinesla čaj a sušenky. Kdyby byl Jimin při smyslech, okamžitě by je do sebe naházel.

     I přes jeho trans se ale stačil porozhlédnout kolem sebe. Stropy byly vysoké a zdobili je krásné lustry. Určitě museli být šíleně drahé. Podlahy byli podle Parka mramorové, taky jaké jiné by se na místě jako je tohle mohly naházet. Skoro se bál, že je ušpiní bordelem, co měl na svých lakovaných botách. Dokonce i židle, na kterých seděli, museli být ze zlata. Látka, co je zdobila, byla na dotek jemná a příjemná. Opravdu si připadal jako nějaká princezna v pohádce.

    ,,Všechno bude v pořádku. Jen se usmívej a vypadej hezky, tak jako vždycky," řekl Jungkook, když pobílil nejmenšího z nich, který zase seděl mezi nimi, a několikrát mu prohrábl jeho upraven vlasy dozadu. Bylo to tak příjemné, že by skoro zapomenul na všechno, co se má stát. Tedy možná, ale kdo by pokaždé nepočítal s těmi nejhoršími scénáři?

    Jungkook s Taehynugem mu samozřejmě řekli, co se stalo a že si je Jeona otec zavolal k sobě. Nejdříve nad tím nijak moc nepřemýšlel, protože podle jejich slov nebyl nijak naštvaný ani uražený, ale po tom, co mu řekli, že ho chce osobně potkat... Jimin myslel, že je to jeho poslední hodinka života. Věděl, že něco takového rozhodně přijde - hlavně, když se bude zavazovat s někým tak urozeným, jako jsou jeho milenci - ale nikdy by si nemyslel, že to bude tak náhle. Byla to jako ráda šiškou do hlavy, co jen tak padá ze stromu na zem. Bolelo to, hodně.

A zrovna když bylo ticho, těžké dřevěné dveře od místnosti se konečně - jen možná konečně - otevřeli, a jeho výsost, Král Jeon vešel dovnitř. Jimin okamžitě ztuhnul, z jeho snad posledních sil se postavil, uklonil se, a tím Krále pozdravil. Kooka otec mávnul rukou, aby se znovu posadil. Sám potom obešel stůl, jeden muž ze služebnictva mu odsunul židli a také se usadil. Vzduchu byl najednou o tolik těžší!

Jungkook s Taehyugnem měli oba z každé strany jednu ruku na Jiminově stehnu, aby měl neustále pocit, že jsou tam s ním a kdykoli se za něj postaví. Byli odhodlní se dokonce až poprat...

,,Takže, Park Jimin, ty jsi ten, který se dostal na Universitu díky sexu?"

A/N Blížíme se ke konci☺️

A/N Blížíme se ke konci☺️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
BELOVED //VminkookKde žijí příběhy. Začni objevovat