,,J-Jungkooki! P-počkej, p-prosím-" drmolil Jimin, zatímco ho Jungkook táhl školním kampusem až k jejich soukromého salonku. Jeon ho držel za zápěstí tak silně, že se mu už na něm pod jeho dlaní rýsoval pěkně červený otisk jeho ruky. Jenže princ ho úplně ignoroval, jen ho za sebou beze slova táhl jak nějaký kus hadru a ani si nevšímal pohledů kolem.
,,Kookie, to b-bolí!" Pokusil se znovu vysmeknout Jimin, jenže princ měl o proti němu mnohem větší sílu, takže mu to v ničem nepomohlo. Ba naopak - Jungkook snad na síle ještě přidal. A snad možná i na rychlosti, protože za ním Jimin akorát tak motal nohama.
A když už byli skoro před jejich salonkem, Jungkook se na něj prince otočil, vzal ho hrubě za bradu a zvedl si jeho hlavu k sobě, aby se mu díval do očí; ,,tohle si vysvětli Taemu," prsknul na něj a Chim stále nechápal, co udělal špatně.
Jungkook otevřel dveře, vešel dovnitř a hodil Jimina na jejich kožený gauč. Tae, co už byl vnitř na ně nevěřícně koukal, co je to za spěch a když uviděl, jak Jungkook s jeho princeznou hodil o pohovku, rychle k němu s vyvalenýma očima přibehl, probodl svého přítele pohledem a klekl si vedle Parka.
,,Co to do tebe jako vjelo, Jungkook?!" Zeptal se ho Tae a mračil se u toho tak, že kdyby to bylo možné, měl by už v době díru.
,,Do mě?" Zašklebil se Jeon a poukázal na Jimin, sedícího na pohovce, ,,to se spíš zeptej naší princezny," mračil se. Tae zakýval hlavou a konečně se zaměřil na Jimin, který byl jak z kamene.
,,Jimin, co jsi uděla?" Zeptal se ho klidně, stále klečíc vedle něj. Jimin pokrčil ramena, pomalu zvedl hlavu a podíval se před sebe. ,,J-já nic neudělal-"
,,Jimin," zarazil ho Jungkook. Tak temný výraz v jeho obličeji by snad vyděsil každého.
,,Nechceš nám říct o tvém příteli? Nebo o někom na... jednoduchou jebačku?" Zeptal se, ruce složené na hrud. Tae skoro zalapal po dechu. Jimin sebou škubnul a hned začal máchat rukama ve vzduchu na obranu. Vždyť Jungkook všechno pochopil úplně špatně!
——————————
,,Rande?" Ozvalo se za jejich zády. Jimin se proto rychle otočil směrem k, jemu až moc známému, hlasu. Na tváři se mu hned vykouzlil úsměv, od Hobiho se odtáhl a posadil se na trávu vedle sveho přítele.
,,Jungkookie!" Přivítal ho. Skoro až zapomněl na to, že Taemu slíbil, že se na oběd setkají!
,,TaeTae na mě musí čekat! Skoro jsem na něj zapomněl!" Pokračoval Jimin vesele. Jen se to samé nedalo říct o princi. Ten vypadal, jako když by měl každou chvíli někoho zabít a zakopal sedm metrů do země. A Hoseok si toho hned všiml. Proto radši mlčel.
Jungkook opravdu hořel zlostí. Kdo by taky ne, kdyby viděl někoho... svého... schovaného za nějakým ujetým křovím v náruči někoho... cizího? A ještě se baví o rande?
Princ neměl daleko od toho, aby někomu ublížil, proto bez mrknutí oka popadnul Jimina za zápěstí a chystal se ho odtáhnout někam kde je nikdo neuvidí. Nehledě na to, že se o něj Taehyng začínal strachovat a Jungkook se nabídl, že se po něm půjde podívat.
Jenže nečekal, že ho najde zrovna takhle.
——————————
,,T-to není pravda, J-Jungkookie!" Dostal ze sebe Jimin. Asi začínal malinko panikařit, protože si nikdy nepřál své prince naštvat. Vždyť ani neudělal nic špatného, jen trávil čas s jeho nejlepším přítelem!
,,Není to pravda? Tak proč jste se oba váleli po zemi, jako kdyby z tebe měl každou chvíli strhat všechno oblečení a-"
,,Jungkook! Stačí!" Okřiknul ho konečně Taehyng. Pořádně nevěděl, o čem je řec, ale by si jistý, že to opravdu není zcela tak, jak to Jungkook podal. Jinak by Jimin nevypadal tak ustaraně a vyděšeně, ne?
Tae vzal proto svou princeznu za ruce, pevně je ztiskl a podíval se mu do očí; ,,Jimin, řekni mi, že měl Jungkook jen bludy?"
Jimin na to okamžitě kývnul, otevřel pusu, jako by chtěl něco rychle říct, ale Jungkook se do toho opět vložil; ,,Taehyung, snad vím, co jsem viděl, ne?!" Zlobil se. Hodně se zlobil. Jenže proč? Vždy so Jimin může dělat co chce, ne? Vždyť není ani jeho. Není jejich.
,,NE!" Dostal ze sebe po chvilce ze všech sil Ji, zhluboka se nadechl a pokračoval; ,,byl jsem jen s Hobim! Nic špatného jsem nedělal!" Obhájil se se zavřenýma očima. Neměl rád, když o něm někdo říká něco špatného. Neměl to rád...
,,Hoseokie mi jen ukazoval svého-" popotáhl. V jeho krásných očích se začaly scházet slzy, ,,Hoseokie mi ukazoval svého p-přítele!" Plakal.
,,To ti ho jako ukazoval za kusem křoví? Jimin, meleš akorát tak srač-"
,,JUNGKOOK!"
,,Yoongi neví, že je do něj Hoseokie za-zamilovaný!" Jeho slzy už si našli cestu dolů po jeho tvářích a Tae z toho byl akorát tak podrážděný. Co to do jeho přítele jenom vjelo?
Tae Jimina pohladil po vlasech, vstal a postavil se před Jungkooka. S nádechem do něj strčil a chystal se Jungkooka vyvést ven. A povedlo se mu to, když mu Taehyung začal vyhrožovat tím, že nebude mít dlouhé týdny žádný sex. I když byl Jungkook osolíme proti tomu, nakonec za sebou radši zabouch dveře a nechal ty dva v salonku samotné.
,,Teď budeme mít konečně klid."
ČTEŠ
BELOVED //Vminkook
FanfictionDOKONČENO Park Jimin, normální student, který žije společně s Jinem a Joonem, se dostane na Korejskou Elitní školu, kam chodí i samotní Princové! A kdo jiný by to snad mohl být, než miláček Asie Jeon Jungkook a miláček Evropy Kim Taehyung. Oba jsou...