Sixty-eight Love

1.8K 137 26
                                    

     Jak si Tae řekne, tak to taky Tae má.

    Hned jak své milence vytáhl z vody po tom, co se každý navzájem několikrát snažili utopit, zatáhl je do sprchy, aby se ohřáli a sundali ze sebe všechno mokré oblečení. Dali si rychlou sprchu, samozřejmě všichni společně, a nakonec se nikdo z nich ani nestihl znovu obléknout, protože Taehyung měl přeci dávno jiné plány. A i když se Jimin červenal jako rajče, Jungkook si ho hodil přes rameno a donesl ho až na královsky velkou postel, kterou několik let sdílel jen s Taem. Teď už tam má ale i svoje druhé baby-

     Jungkook se opíral o zadní opěradlo postele, zatímco měl Jimina posazeného mezi jeho nohama. Rukama mu dráždil penis, přejížděl po celé jeho délce, až několikrát pokaždé obkroužil svým ukazováčkem a prostředníčkem jeho tvrdou špičku. Jimin na svém zadku cítil už dávno tvrdý penis prince, který ho pomalu doháněl k šílenství. Jak nevinný se Jimin mohl jen zdát, v posteli ho výsosti pekelně zkazili. Chtěl ho uvnitř sebe, chtěl znovu cítit euphorii po celém jeho nahém těle.

    Taehyung si lehl na břicho před Jimina. Jazykem lízal spodní část penisu jeho princezny, druhou rukou se sám připravoval pro Jungkooka, aby si i on mohl užít jeho úžasnou penetraci, kterou od něm poměrně dlouho nedostal. Veškerá pozornost se točila kolem stydlivého Jimina, ne že by si ale stěžoval.

     ,,T-Tae!" Zkousl si spodní ret Jimin, když ho Jungkook jeho silou posunul dolů tak, aby jeho nohy měl před jeho stehna a jeho dírka byla přímo před Taeho obličejem. Ten tak dokonalému výhledu a šanci nemohl odolat a z Jiminova penisu si rychle našel cestu k jeho okraji. Dráždil ho, jazykem se snažil dosáhnout jak jen hluboko mohl, až se z jeho princezny ozývalo samé rozkošné vzdychání a kňourání. Jimin se několikrát snažil studem spojit kolena k sobě, jen by ho pokaždé nesmě Jungkook zastavit a zase je odtáhnou co nejdál od sebe. 

     Taehyung nezapomněl přidat ani prsty, aby svoje baby co nejlépe roztáhl a aby ho nic nebolelo. Jeho sliny nestačili, proto mu Jeon přihrál gel. Namasíroval ho tolik, že by byl schopný je snad vzít oba najednou. Třeba se k tomu taky někdy dostanou, nikdo z princů by nebyl proti. Minimálně by si to užili víc, jak jejich Jimin, který by si rozhodně týden nesedl.

     ,,Stačí," řekl po nějaké době Jungkook, co si zatím Tae vychutnával Jimina. Zvedl se na kolena, vzal si od druhého prince Jimina a políbil ho. Jazykem zabloudil do jeho horkých rtů, jejich zuby sem tam nemotorně cvakly o sebe. Z koutků úst jim neposedně tekli sliny, které sem tam pokaždé jeden z nich slízl pryč. Jungkook si takový pohled nemohl vynachválit, ale už měl chuť na něco jiného. Proto Jimin skončil na všech čtyřech, s hlavou zabořenou do měkkého polštáře.

     Taehyugn se mezitím, co nechal Jimina kňučet a netrpělivě čekat, párkrát vykousl s Jungkookem, který na jeho krku stihl udělat pěkně viditelnou neplechu. Nikdy si nepřestanou opakovat, jak velké štěstí měli, že Jimina poznali.

    ,,T-Tae?" Zakňučel, když už se mu nějakou dobu nedostávalo žádné pozornosti. Jungkook už dávno začal zajíždět do jeho přítele, který se kolem nějak tak neuvěřitelně příjemně svíjel. Pohupoval boky v pravidelném, zatím pomalém tempu, aby mohl Taehyunga pěkně nasměrovat až do Jimina. Ten vyjekl, když sám na své zadní polovině ucítil, pro něj už tak známí a příjemný, tlak. Parkovi vyletěla slina z pusy ven hned při jeho prvním tvrdém nárazu, u kterého se Jimin celý zhoupl dopředu. Musel zvednout hlavu, aby měl větší pohodlí a mohl tak vzít jeho milence mnohem lépe-

    Taehyung si chvilkama myslel, že ztratí hlavu. Z obou jeho konců dostával nehorázné uspokojení, Jimin se kolem něj každou chvilku svíjel a jeho zadnice si dalších několik dnů bude pamatovat tvar Jungkookova penisu. Dříve s ním měl sex skoro neustále, protože Jungkook je opravdu nadržený králík. Od té doby, co u sebe mají princeznu, se jejich sexuální život poněkud zmírnil. Samozřejmě, se a tam sex měli, ale Jungkook si dost často stěžoval na to, že tam s nimi není Jimin. A to ho nejdříve nechtěl poznat vůbec... a podívejme na něj teď, je na něm závislí a závidí každému, kdo dýchá stejný vzduch jako on. Jeho baby je jeho. Stejně jako Taehynug.

,,Cítíš se dobře, TaeTae?" Zavrněl svému příteli do ucha Jeon. Vzal ho jemně mezi své čistě bílé zuby a kousl ho. Tae zaklonil hlavu dozadu a opřel se zády o jeho svalnatou hruď. Jedo výdechy začínali být nepravidelné a Jungkook poznal, že je jeho milenec blízko vrcholu. Rukama zabloudil na jeho hruď a mezi prsty škádlil jeho růžové, tvrdé bradavky. On sám byl už opravdu blízko, stejně tak, jako nejmenší z nich, kterého vzal Taehyung pevně za boky, kde mu později zůstali otisknuté jeho prsty, a začal ho na sebe přirážet v rychlém tempu.

Jimin sténal, hekal, a když už si myslel, že to déle nevydrží, Kim vzal do své pěsti jeho tvrdý úd a několikrát s ním zapumpoval. Nemusel se ani tolik namáhat, protože se s jeho slovním povolením - na kterém si princ začal opravdu zakládat - udělal po celém jeho břiše, Taeho dlani a povlečení pod ním. A když už v něm nezbyla ani kapička, Tae znovu několikrát silně přirazil jeho citlivou dírku po orgasmu na svůj penis a sám se, stejně jako Jungkook, udělal to kondomu. Měl jahodovou vůni, Jimin ji měl tajně nejraději a princové na to samozřejmě už dávno přišli. Proto ji tak často kupovali.

,,Umm," zakňoural znovu Jimin, když z něj Taehynug vylezl ven. Plácnul sebou vedle Jimina a obejmul ho kolem ramen. Druhý princ si stejně tak lehl vedle svého přítele a spokojeně si oddechoval, připravoval se tak na další kolo, o kterém ani nikdo další neměl čas přemýšlet.

,,Nebolí nic?" Zeptal se Taehyung, když se natáhl pro kapesníček a vyhodil vedle postele svůj zavázaný kondom. Otřel Jiminovi břicho a několikrát ho políbil do jeho rozcuchaných vlasů.

,,Ráno budu celý nateklý," zamumlal Chimm, když byl jeho milenec hotový. Tiše mu poděkoval a znovu zavrtal hlavu od polštáře. Konečně měl klid a mohl si odpočinout, jenže...

    Jistý králík měl úplně jiné plány.

A/N Nikdy už nic takového nenapíšu, pochvalte mě za to🥲

A/N Nikdy už nic takového nenapíšu, pochvalte mě za to🥲

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
BELOVED //VminkookKde žijí příběhy. Začni objevovat