Twenty-fourth Love

2.2K 156 44
                                    

    ,,Lásko! Jimin určitě ještě domů nedošel! Kola jsou rychlejší jak chůze!" Dostal ze sebe Taehyngu těsně před tím, než oba nasedli do limuzíny.

    ,,Kam tím míříš?" Nadzvedl obočí Jungkook, když už jim jejich sluha otevíral dveře. Měl na sobě celý černý oblek s tmavě modrým motýlkem, aby ladil s vlaječkama na přední kapotě limuzíny.

     ,,Tohle-" vytáhl telefon z kapsy u kalhot, ,,-v autě, co jezdí za náma je ochranka," začal a Kook ho už pomalu začal pobírat. ,,Pojedem cestou k jeho domu, někde na něj narazíme."

     ,,To ho chceš jen tak natáhnout do auta? To chceš, aby měl celý život šok-" začal Jeon, jeho tašku podal sluchovy a ten ji odnesl do kufru, stejně jako tu druhého prince.

    ,,Lepší šok než život bez nás, hm?" Šibalsky se usmál a něco začal psát do svého iPhonu. Nemyslel to vážně, jistě, že nechtěl, aby měl šok, ale nějak se s ním setkat prostě musel. Nenechalo by ho to klidného, kdyby ho nechal po dnešku jen tak utéct. Slíbil mu, že se s ním setká a taky chtěl vědět, co všechno mu tři udělaly. Normálně by jen tak někdo neutekl pryč...

    ,,Víš ty vůbec, co to říkáš?" Oddechnul si Jungkook. Tae akorát odeslal rozkazy jejich ochrance, že až jim dá vědět, zastaví a zatáhnout ho k nim do limuzíny.

     ,,Chci svoji princeznu... kdo by nechtěl zažít scénku jako z filmu?" Broukal si Tae a pomalu nastupoval dovnitř. Jungkook za ním.

     ,,Utěšovat ho budeš sám," odpověděl mu jeho přítel, který si hodil ruku kolem jeho ramen a přitáhl ho tak k sobě. Oba se vždy těšili na jejich společné chvíle, kdy kolem nich nikdo není a nikdo po nich nic nechce. To se ale taky jednou změní... až bude Jungkook králem a vezme si Taehyunga, oba budou mít práce až nad hlavu. Proto, ještě než to tak bude, by si měli najít někoho, kdo jim bude schopný odnosit dítě. Pokud někoho nanajdou, Jungkook nikdy nebude mít právo na svůj trůn.

     Možná i proto nechce Jimina ztratit ani na chvilku z dohledu.

    ,,Nemám s tím sebemenší problém, Lásko~" brouknul Tae a akorát když se natahoval pro pusu - na jedné z úzkých ulic ve městě, která vedla k Parkovi domů, nebyl nikdo jiný, než Chim. Tae okamžitě napsal ochrance, aby se připravili zastavit a vzít ho k nim dovnitř-

     Na druhé staně Jimin si to sám, pomalu mířil domů. Chtěl pomazlit od jeho rodiny a strávit tak s nima celý večer. Cítil se špatně i kvůli tomu, že jen tak odešel a princi vůbec nic neřekl. ,,Co když na něj stále ještě čekají?" Pomyslel si, ale rychle to zahnal, protože mají alespoň sebe navzájem a to, že u nich není... asi si toho nevšimnou.

     Jak tak Jimin šel, musel se zastavit na jednom z přechodů, protože mu na semaforu blikla červená. Jimin klidně čekal, až mu snad během mrknutí oko přejela po přechodu černá limuzína a hned za ní stejně tak černé, sportovní auto. To ale zastavilo hned před ním, otevřeli stejného dveře a ven vyšli dva svalnatí, vysoký muži. Kdo by se na místě neleknul?

     Jimin měl chuť křičet, když ho ti dva muži vzali každý z jedné strany a vedli ho k limuzíně, kde Tae už čekal za stejně tak otevřenými dveřmi.

    Jiminovi se v hlavě odehrávaly snad i ty nejtragičtější situace... někdo ho zastřelí, prodá, unese... jen to se samozřejmě nestalo.

    Hned jak ti dva svalovci, skoro až surově, natlačili dovnitř, Tae ho okamžitě objal a pevně ho stiskl.

    Jimin byl úplně mimo. Teda, kdo by taky nebyl? V očích už měl z toho všeho slzy a bez přemýšlení osobu, která ho měla v náruči objal nazpátek.

     Tae ho po chvilce od sebe odtáhl, momentálně už překvapenému Jiminovi otřel jeho vlhké oči a usmál se; ,,Princezno!" A přiletěla mu pusa na tvář.

    Byl Jimin z toho všeho už ve snu? Nakonec asi v tom nejlepším, protože i Jungkook se za jejich zády usmíval jako sluníčko.


    Byl Jimin z toho všeho už ve snu? Nakonec asi v tom nejlepším, protože i Jungkook se za jejich zády usmíval jako sluníčko

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

   

BELOVED //VminkookKde žijí příběhy. Začni objevovat