Sixty-third Love

1.8K 144 15
                                    

     ,,Tvoje rodina je vážně úžasná," řekl Jungkook, když se zachumlal hlouběji pod peřinu. Všichni tři se vecpali na Jiminovu postel, na kterou se za normálních okolností vejdou tak tak dva lidé. Jeden by to nazval uměním.

      ,,Kookie má pravdu, Seokjin je opravdu vnímaný!" Souhlasil Taehyung, který měl nos zabořený v krku nejmenšího z nich, který byl zase jednou uprostřed. Líbila se mu pozornost, kterou od princů dostával, i když se v jejich objetí dost často v noci potil. Neměl si na co stěžovat. Miloval je.

    Seokjin dávno věděl, co je Jungkook s Taehynugem zač. Sledoval noviny a zprávy jako samotnou televizi a jejich tváře viděl tolikrát, že obyčejné oblečení a rozcuchané vlasy jejich identitu opravdu neschová. Minimálně ne, když jsou od sebe na metr daleko, v jedné místnosti. Namjoona něco takového ani v nejmenším nenapadlo, protože takový zájem o věci okolo královské rodiny nemá. Politika je jeho druhé jméno, ale  tváře princů mu unikly. Nebo by ho minimálně nikdy v životě nenapadlo, že jeho Baby nabalí rovnou dva z nich. No nemá ten kluk talent? Je vidět, kdo ho vychoval. Jungkook se pak ještě ujistil, že si to prozatím nechají jen v jejich rodině a nikomu o tom neřeknou. I když to moc smysl nemělo, protože z jejich školy se to doneslo i k jejich vlastním rodičům.

    A to byl další jistý problém. Jungkook ani Taeynug se ani neuráčeli jejich rodinám říct o jejich novém přírůstku do jejich vztahu. Ani jeden z nich s nimi za celou dobu skoro nemluvil a jejich rodiny se očividně k ničemu vyjadřovat nechtěli. Stejně jim ale chtěli Jimina představit, ať to stojí, co to stojí. Oba doufali, že s jejich princeznou nebudou mít žádný problém, když tak dlouho mlčí a nechávají je na pokoji. Což už bylo samo o sobě poměrně podezřelé a Jungkook s Taehynugem se za zády jejich lásky tajně připravovali na nejhorší. Čemuž se samozřejmě oba hodlají postavit. Jimina si k sobě namlouvali tak dlouho, že nenechají nic a nikoho, aby je od sebe dostal. Jen přes jejich mrtvoly.

    Jimin se zavrtěl, stáhl se pod úroveň princů a překulil se na břicho. Ruce si všemožně schumlal pod bradu a zamrkal jeho velkýma, krásnýma očima. Vlasy měl vlhké od jeho předešlé koupele, kam šel sám, protože Seokjin oba dva muže zaměstnal v jeho kuchyni.

     Kook a Tae se na něj z vrchu podívali. Ani jeden netušil, co se mu honí v hlavě, a to že tam měl pěkné neplechy. Jednou ho ohnou přes postel a celá jeho mysl se pak točí okolo prasárniček. Mohl ho za to ale někdo obviňovat? Kdyby jen někdo mohl vidět jejich výrazy při jejich společné noci, těžko by se někomu dostávali z hlavy.

     A Jimin něco chtěl. Drobnost. Ale nevěděl, jak k ní přijít. Očima sledoval rty dvou sexy mužů v jeho posteli, rty měl rozkošně rozpláclé o jeho dlaně, jeho tváře připomínaly mochi. Jimin nechtěl jeho zadek jako v ohni, na to si budou muset ještě chvíli počkat. Chtěl něco jemnějšího, co bylo zároveň šíleně hot. Minimálně pro jeho oči.

      Jungkook očividně jeho přání vypozoroval, protože se zašklebil, hlavu otočil k jeho příteli a něco mu zašeptal do ucha. Ten se hned chytil, stejně tak otočil hlavu k druhému princi a jejich půvabné rty spojil k sobě. Jimin byl znovu jednou v sedmém nebi. Tváře mu nabrali jemný odstín růžové, očima hypnotizoval prince před sebou. Sledoval, jak Taehyung strčil jeho jazyk do úst Jungkooka, jak Jeon zkousl rty Kima. Sliny se hnaly z koutů jejich rtů, které oba pokaždé s vášní sobě navzájem slízli pryč a polkli.

     Jimin zakňoural, když jeho spodní polovina těla začala být jistě neposedná. Pidi Jimin se rozhodl probudit k životu a nepohodlně se bořil do měkké matrace postele. Jimin nadzvedl boky, aby si od tlaku ulevil a sledoval představení před jeho očima, kde Jungkook proplétal jeho prsty do vlasů druhého prince, kde Taehynug svými prsty škádlil Jeonovu bradavku před jeho volné, bílé tričko.

    ,,Někdo je tu neposedný," zachraptěl Jungkook, když se od něj jeho přítel odtáhl, rukama čapnul Jimina a vytáhl ho na jejich úroveň. Rukou ho pošimral v podbříšku, nadzvedl lem jeho pižamových kalhot a několikrát ho promasíroval. Jimin hluboce vydechoval přesně do rytmu jeho pohybů a hlasitě zasténal, když na každé straně jeho boků ucítil něco tvrdého, co by momentálně tak moc chtěl uspokojit a mít uvnitř sebe. Kde se to v něm jen bere?

    A když Jimin vyvrcholil v rukou obou princů, někdo zaklepal na dřevěné dveře pokoje se slovy: ,,Dobrou noc, mládeži!"...

    ...princům bylo jasné, že se musí jít schladit pod pěkně ledovou vodu.


princům bylo jasné, že se musí jít schladit pod pěkně ledovou vodu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
BELOVED //VminkookKde žijí příběhy. Začni objevovat