Second Love

2.4K 154 18
                                    

    ,,Podívej se na něj, to je ten se stípkem."

    ,,Je pravda, že nemá rodiče?"

    ,,......"

    ,,Park Jimin... máš s ním první hodinu," řekl Jungkook a objal svého přítele. ,,Hmm..." Zabručel Tae, všímal si jen svého mobilu, na kterém hrál nějakou další ze svých hloupých her.

    ,,Hra je důležitější než já?" Zamumlal a kousl ho do krku. Jemně, jen tak, aby si získal jeho pozornost, ale zároveň tak, aby po sobě nenechal žádnou značku.

     ,,Proč ho všichni pomlouvají?" Zeptal se Tae, když konečně položil svůj iphone na stranu a zkrz okno se podíval na jeho nového spolužáka. ,,Není to sladký chlapec?"

    ,,Je to kurva. S někým spal jen proto, aby se sem dos-" ,,JEON JUNGKOOK!" Okřiknul ho Tae, aby jeho přítel okamžitě zavřel pusu. Tak taky udělal. Vyvalil oči a Kima pustil. ,,Co?" nadzvedl obočí. ,,To věříš všemu, co kdo řekne?" Zeptal se ho vážně Tae, jednu ruku dal v bok a druhou ukázal na Jimina přes okno. Byli na druhé straně aleje, ale měli něco jako studentský kabinet pro studentskou radu.

    ,,Je podle tebe někdo takový kurva? Jungkook, lidé se nesoudí podle toho, co o nich slyšíš." Naštval se a to Jimina sám vůbec neznal. ,,Proč seš z něj tak vedle? Nikdy si s ním nemluvil. Může ti být úplně ukradený," oponoval mu Jungkook a sám si překřížil ruce na hrudi. Jazykem si olízl spodní ret.

    ,,A? Kvůli tomu mu budu nadávat do děvek? Ne, děkuju, Jeone. To potom rovnou můžeš začít nadávat i mně," odověděl mu. Kook protočil očima. ,,Opravdu se budeme hádat? Taehyung, baby, tohle snad nemyslíš vážně," řekl Jungkook, jenže Tae se nepřestával mračit.

    ,,Jimin tu nikoho nezná. A vyloženě se s ním nikdo nechce bavit." ,,Připadá ti snad osamělí? Bože, že by to byl ten, kdo mu zaplatil za-" ,,JEON! Co když je to jenom jeho kamarád?!" Tae byl vážně naštvaný. Jungkook nebyl typ člověka, co někomu začne lehce věřit a výjimkou není ani ta rozkošká mochi koule.

    ,,Výuka za chvilku začne. Těším se svého nového KAMARÁDA," řekl nahlas, aby podráždil Jungkooka, ale ten k němu rychle přišel, otočil si ho na sebe a políbil ho. ,,Měj se," řekl. Neodpustil by si, kdyby svého milovaného pustil jen tak, bez rozloučení.

    Tae se na něj konečně usmál  a polibek mu vrátil. ,,Uvidíme se,"odpověděl sladce a odešel. Jungkook hodinu neměl a tak zůstal sám v kabinetu, kde pracoval na školním projektu.

    Tae utíkal do své třídy, cestou potkal několik fanoušků, kteří ho hned začali zdravit a pokoušet se s ním mluvit. Každý na škole ho znal. Jeho i Jungkooka. Nebyl nikdo, kdo by s nima nechtěl přijít do kontaktu. Kdo by se taky nechtěl znát s královskou výsostí?

    Každý v téhle elitní škole má nějaký titul. Titul a hlavně peníze. Hromadu peněz a školné je tak vysoké, že si ho jen tak někdo opravdu nemůže dovolit. Samozřejmě, pak je tu stipendium, jenže snad nikdo z nich nezažil to, že by sem někdo takto šel. Možná proto byl Jimin středem pomluv o tom, že spal s kým se dalo a tak si na školné vydělal. Ale bylo by to možné? Bože, s kolika muži by tak musel spát?

    Taehyung na to nechtěl myslet. Věřil tomu, že vše co slyšel byla lež. Tae měl opravdu milou povahu. S nikým spory nezačínal a ke všem se snažil být fér, ale když neměl dobrou náladu, nebo ho něco naštvalo... člověk s ním radši do řeči nešel.

    Jimin se mu líbil. Líbily se mu jeho fluffy tváře a chtěl je mačkat svýma rukama. Ještě s ním nikdy nemluvil, ale i tak věděl, nebo si jen byl jistý... že s ním bude zábava. A skoro hned si taky všechno potvrdil.

    Když Jimin přišel do třídy, nevšímal si šepotání kolem sebe a jen se zaměřil na chlapce, který přišel mezi ně. Tae se v duchu usmál. Jimin se nakonec i usadil vedle něj a když uslyšel jeho hlas a všimnul si toho, jak ke milý, všechno kolem - je to kurva, spí s každým za peníze - se mu vykouřilo z hlavy úplně. A co víc? Nemohl z něj odtrhnout oči.

    Tae s ním chtěl začít i řec, jenže jak jejich profesor začal mluvit, Jimin se změnil na učícího se robota. Jak by někdo takový mohl dělat tamto? V duchu pozabíjel všechny, co proti němu mají něco špatného a i když se mu vůbec nechtělo, sám se vrhnul do učení.


 Jak by někdo takový mohl dělat tamto? V duchu pozabíjel všechny, co proti němu mají něco špatného a i když se mu vůbec nechtělo, sám se vrhnul do učení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
BELOVED //VminkookKde žijí příběhy. Začni objevovat