Jimin utíkal chodbou, až jako blázen narazil do jistého muže a málem by se snad i pokácel na zem, kdyby ho jistý muž včas nechytil.
,,PARK JIMIN!" Zakřičel na něj. Jimin zamrkal očima a podíval se nad sebe. ,,Hobi!" Usmál se.
,,Kde sto' sakra byl?! Neříkal jsem ti snad, že se od Taehyunga máš držet co nejdál?!" Spustil hned Hoseok. Ani se nesnažil s jeho přítelem pozdravit.
,,Hobi! J-Jak to-" začal Jimim, ale Hobi ho okamžitě zarazil. ,,Jak to vím?! Park Jimin, každej tady bezdůvodně sleduje od první minuty, co jsi vešel do týdle školy každej tvůj krok! Sakra, je jasný, že se ke mně dostalo, že tě Kim táhl přes celou školu až do jejich sp-" zastavil se uprosřed věty, když ho někdo další ze zadu opatrně chytil za ruku.
,,Hobi..." řekl, Hobi si oddechl a pustil nechápajícího Jimina. Narovnal se před něj a - pro Jimina nová tvář - převzala slovo.
,,Ahoj!" Pozdravil ho s úsměvem. Natáhl k Jiminovi ruku, aby se s ním přivítal. ,,Jsem Min Yoongi," začal. Jimin vzal jeho ruku do své a potřásl si s ním. ,,Ještě jsme se nepotkali, že?" Pokračoval opatřeně, aby Jimin před sebou ničím neviděsil.
,,Nebyl jsem tu, když jsi sem poprvé přišel... ale jen dnešek mi stačil k tomu, abych slyšel snad všechno, co se o tobě říká," řekl. ,,Tím chci říct, Jimin - těší mě - , že jsem si sám myslel, že jsi... no víš, kurva-" odmlčel se na konci a rozpustil jejich ruce. Park na něj koukal s vyvalenýma očima. ,,Kdybych se o to nezačal zajímat a mluvit o tobě před Hobim, sám bych tebou byl... zhnusený," zakýval hlavou.
,,To, že víme, kde jsi byl a proto jsi nás tak rychle potkal - narazil ho Hobiho - je proto, že skupinka holek říkala něco o tom, že si necháváš platit od princů za sex, a to jsi tu jen dva dny," dokončil se. Nechtěl to dál protahovat.
,,Jimin! Proto jsem ti říkal, že není dobré si s nima nic začínat! Kdyby na to, že se s ním bratříčkuješ přišel princ Jeon... Jimin, nesmíš se na něj už ani podívat," řekl. Jenže to kdyby věděl...
Jimin stál na místě jako z kamene, skoro na pokraji zhroucení. Jimin byl odjakživa slabá povaha a jednoduše se dokázal vystresovat. Možná to má i podíl v tom, když přišel jako malý o jeho rodiče a po čase začal žít s Jinem a Joonem, jako jeho náhradí rodiče. A to je Jin teprve ve věku, kdy by se rodičem teprve stát mohl.
Jiminovi se nahnaly slzy do očí. Netekly, ale byly tam. ,,P-proč? To si... to se ani z vlastní vůle nemůžu s někým bratříčkovat?" Zeptal se, a sám si otřel oči hřbetem svojí ruky. Hobi proto začal panikařit. Nenáviděl, když takhle Jimina viděl.
,,Chim~" pomalu ho objal, aby měl jistou, že ho od sebe neodstčí. ,,Co kdyby se ty řeči donesly až vedení školy? Mohl by z toho být problém," vysvětloval mu. ,,Ale nic z toho není pravda!" Okřikl ho Jimin a objal Hobiho na zpátek.
,,Hele... máme ještě chvíli času, nepůjdeme si pro něco malého? Stačí i automat," vložil se do toho Yoongi. Hobi a Jimin se od sebe odtáhli a Park nabral hned jiné tempo. Až teď si snad uvědomil, že se s ním Yoongi baví bez jakých kolik výčitek. ,,Yoongi! Taky mě těší!" Řekl Jimin rychle. Yoongi se zasmál. ,,Docela pozdě ne?" Rukou mu zajel do vlasů a menšímu před sebou mu je tak pěkně rozcuchal.
,,Oh, Jimin, kdyby jsi byl můj typ, hned bych do tebe šel~" zavtipkoval Yoongi, Hobi na to hned nastražil oči, otočil se ma Chima a málem dostal srdeční záchvat. ,,NE!" Začal mu urovnávat vlasy. ,,Yoongi!" Špitnul za sebe. ,,Jimin je... malý!" Šeptal jak jen mu to šlo.
,,No a? Roztomilé věci jsou nejlepší~" Mrknul Yoongi na Hobiho, který zčervenal.
,,Umm... jdeme? Mám chuť na jahodové mléko!" Jimin vzal oba muže, každého z jedné strany za rukáv a tahal je směrem k automatu.
Yoongi s úšklebkem a Hobi s rudým obličejem. Jimin nevěděl, že za sebou tahá budoucí dvě hrdličky...
A Jimin nevěděl, že ho jeho samotné srdce od princů nepustí...
ČTEŠ
BELOVED //Vminkook
FanfictionDOKONČENO Park Jimin, normální student, který žije společně s Jinem a Joonem, se dostane na Korejskou Elitní školu, kam chodí i samotní Princové! A kdo jiný by to snad mohl být, než miláček Asie Jeon Jungkook a miláček Evropy Kim Taehyung. Oba jsou...