,,Kde jsi byl?" Zeptal se otráveně Jungkook, když za ním Tae po jeho hodině přišel. Hned ho objal a políbil ho. ,,Taky tě rád vidím, Jungkook~" brouknul si Tae a Jeon se zamračil. ,,Tys' šel za tím klukem?" Překřížil ruce na hrudi a odfrknul si.
Tae si sedl na pohovku, který byl v jejich soukromé loži, která pro ně sloužila jako odpočinkové nebo studijní místo ve škole a dal si so pusy lízátko, které měl už od rána v kapse.
,,Tae, nemůžeš věřit každému. Co když tě bude chtít využít? Nikdy si nemůžeš být jistý tím, co je zač, když ho ani neznáš," oddechnul si Jungkook a posadil se vedle svého milence. Jednu ruku dal kolem jeho ramen a přitáhl si ho k sobě. Tae se nechal.
,,Jungkook," začal vážně Tae, ,,proč si myslíš, že je pravda to, co o něm říká snad každý v týhle škole? Sám mi říkáš, že ho neznám... ale co ty? Sám mi tu vykládáš jen to, co jsi kde slyšel."
Tentokrát si Kook oddechnul, sundal ruku z Taeho ramen a položil si ji do klína. ,,Nikdy ses o nikoho nestaral. Tak co to do tebe najednou vjelo?" Zabrblal. Tae se zašklebil. Věděl, že to jeho přítel začínal vzdávat. Jimin se mu jednoduše líbil a nechtěl zůstat sám s tímhle pocitem v těle.
,,Nelíbí se mi to, co o něm ostatní klebetaj. Jsou to lži. Jak by ses asi chovat ty, kdyby ti někdo něco takového říkal?" Tae nadzvedl obočí a čekal na Jeonovu odpověď. ,,Nikdo nic takového o m-" ,,A kdyby?" Zastavil Kim dřív, než vůbec stihl dokončit větu. Jungkook si znovu už poněkolikáté povzdech, rukama si promnul oči; ,,Dělej si co chceš," řekl a zvedl se z gauče. Kim se šibalsky usmál. Je mu jasné, že mu Kook jen tak něco bez důvodu nezakáže a i když byl ten přísný v jejich vztahu on, Taemu nikdy odolat nedokázal.
Jungkook si vzal ze stolu učebnice a zbytek věcí co potřeboval na zbytek dne a přes rameno si hodil Taehyungovu tašku. ,,Jdeme, zlato?" Nabídl mu ruku a Tae ji s úsměvem přijal. S propletenýma prstama společně odešli z jejich soukromé místnosti a chystali se přežít zbytek úmorného dne ve škole.
Ani ještě nedošli do své třídy, když si nemohli nevšimnout hluku, který se ozývat ze školní zahrady. Byl to malý park uprostřed školy, kde uprostřed byla fotntána, kolem tráva a několik laviček se stoly. Bylo o místo, kde studenti měli relaxovat, učit se, nebo společně obědvat, ale tentokrát to neznělo jako místo klidu.
Tae s Jungkookem byli oba zvědaví, co se děje, takže se pomalu přišli podívat. Byl to hlouček holek a pár drobnějších chlapců, kteří stáli kolem jedné z lavic, co v zahradě byly. A v centru toho všeho, Jimin s hlavou zabořenou do jedné z učebnic.
,,Ty jsi Jimin, že jo?" Zeptala se jedna z holek, s culíkem na stranu a sukni od uniformy tak vysoko, že kdyby se předklonila, klukům by se naskytl úžasný pohled. ,,Je fakt, že děláš kurvu lidem z vyšších tříd? To je nechutný!" Prskla mu pod nos druhá, docela podobná té předchozí.
Jimin se je ze všech sil snažil ignorovat. Silou vůle nepřestával číst učivo z jeho učebnice a rukama si zakrýval uši.
,,Hele!" Zavolal někdo další, kdo zrovna přišel. ,,To je ten, co dneska ráno přišel do třídy a otravovat Taehyunga!"
Tohle Jimin už nemohl přeslechnout. Nic takového neudělal! Zvedl hlavu od své učebnice, zaklapl ji a dal si ji do podpaží. Zvedl se z lavice a všichni kolem něj kousek odstoupili. ,,Bacha ať se vás ta špína nedotkne-"
Taeho polil vztek. Nepamatoval si nic, jako že by ho Jimin otravovat a už už se za nima chtěl rozeběhnout, jenže hned při prvním kroku ho Kook chytil za zápěstí a zastavil ho. ,,Co je?!" Prsknul Tae. ,,Nevidíš, že si z něj dělají legraci?" Kook zavrtěl hlavou. ,,A pomůže mu jak? Akorát sám sobě ublížíš," odpověděl mu a přítel ukázal směrem k fontáně, odkud se k hloučku studentů hrnul Hobi.
,,Konec představení!" Zavolal, odstrčil od sebe svá kluky, co stáli kousek dál a udělal si cestu k Jiminovi, který se akorát sám naštval; ,,Nikdy jsem Taeho neobtěžoval!" Křiknul... jestli se tomu vůbec dá říkat křičení, otočil se a narazil na Hobiho.
,,Okamžitě zmizte," řekl nebezpečným hlasem a protože byl samí sval a vyšší jak ostatní okolo, všichni rychle odešli. Několik se jich ještě otočilo aby si ho více prohlédli, někdo se jen nemohl dočkat toho, až se rozbrečí, nebo toho, až mu někdo udělá nějaký naschvál.
,,Přesně proto jsem ti říkal-" ,,Nemluv s Kim Taehyungem," dokončil ho Chim a znovu sklopil hlavu. ,,Jdeme, ať ten den máme za sebou," řekl Hobi a odvedl Jimina pryč. ,,Přejde to, neboj se."
Tae byl rudý. Jak tohle někdo můž vůbec udělat? Ještě nikdy něco takového nezažil. Jimin nikomu nic neudělal, tak proč se k němu chovají takhle?
,,Vidíš? Není sám. Jdeme, chci být brzo doma," řekl Kook, Tae si zkousl dolní ret a nakonec kývl.
ČTEŠ
BELOVED //Vminkook
ספרות חובביםDOKONČENO Park Jimin, normální student, který žije společně s Jinem a Joonem, se dostane na Korejskou Elitní školu, kam chodí i samotní Princové! A kdo jiný by to snad mohl být, než miláček Asie Jeon Jungkook a miláček Evropy Kim Taehyung. Oba jsou...